Witam
Wreszcie miałem trochę czasu na zajęcie się autem i z ciekawości zrobiłem samodiagnostykę, bo wydawało mi się że autko za dużo mi spala. Komp wypluł błąd 54 i 61. Z tabeli błędów wyczytałem, że 61 to błąd pierwszej sondy lambda. Zmierzyłem miernikiem i sonda podaje wskazania w zakresie 0.2-0.4 V na ciepłym silniku. Pytanie czy ją wykręcić i sprawdzić czy nie jest zasyfiona?
Błąd 54 związany jest z czujnikiem prędkości wału korbowego, ale co to znaczy??
Pytanie 1: Musze wymienić tą sondę, wyczyścić, ją oraz wtyczki czy grzebać dalej w elektronice?
Pytanie 2: Co dalej z błędem 54 ?
Dodaje, że mam przerobiony dolot na stożek + power rure z czujnikiem powietrza w rurze jeśli ma mieć to znaczenie.
Dzięki za pomoc
Wreszcie miałem trochę czasu na zajęcie się autem i z ciekawości zrobiłem samodiagnostykę, bo wydawało mi się że autko za dużo mi spala. Komp wypluł błąd 54 i 61. Z tabeli błędów wyczytałem, że 61 to błąd pierwszej sondy lambda. Zmierzyłem miernikiem i sonda podaje wskazania w zakresie 0.2-0.4 V na ciepłym silniku. Pytanie czy ją wykręcić i sprawdzić czy nie jest zasyfiona?
Błąd 54 związany jest z czujnikiem prędkości wału korbowego, ale co to znaczy??
Pytanie 1: Musze wymienić tą sondę, wyczyścić, ją oraz wtyczki czy grzebać dalej w elektronice?
Pytanie 2: Co dalej z błędem 54 ?
Dodaje, że mam przerobiony dolot na stożek + power rure z czujnikiem powietrza w rurze jeśli ma mieć to znaczenie.
Dzięki za pomoc
Comment