Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Stacyjka (zgubiony klucz)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Stacyjka (zgubiony klucz)

    Witam zgubiłem jedyny klucz do civica vi 3D i na necie znalazłem jedynie stacyjkę z modułem immo do wersji 5d, czy orientuje się ktoś czy podejdzie albo czy można gdzieś to sprawdzić na ruskich stronach ????

  • #2
    3D i 5D (angielka) będą się różnić, prędzej 4D z 3D będzie podobnie ale tego na 100% nie wiem.
    W takim przypadku to całość do wymiany komputer silnika, stacyjka (nowe klucze) i zamki w drzwiach. Najlepiej wszystko kupić cały komplet z jakiegoś rozbitka i przełożyć.
    Żle zrobiłeś że nie skopiowałeś sobie choćby grotu za 15zł ..samego grotu. bo jak byś miał grot to immobiliser by ci dorobiło ASO albo fachowiec do programowania kluczyków.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #3








      Pomijam rocznik który podałeś ,bo albo to nie vi gen,albo rocznik jest źle wpisany.
      Nie wiem zatem którą masz generację,czy masz polifta,przedlifta,czy może jakiś automat to wszystko jest ważne tak samo jak kod komputera którego też nie podajesz.
      Ustosunkuj sie do tego bo żadnej sensownej/prawdziwej odpowiedzi nie uzyskasz,możesz najwyżej dostać odpowiedź "minę".
      Jest kilka myków żeby się nie narobić i nie wpakować kasy,ale najpierw dane.

      Comment


      • #4
        Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
        Pomijam rocznik który podałeś ,bo albo to nie vi gen,albo rocznik jest źle wpisany.
        W 2001 też była jeszcze 6 generacja

        Comment


        • #5
          Dokładnie polift vi, ej9 d14z2. Ogólnie z tego co wyczytałem tu na forum to jest opcja na początku wymienić stacyjkę z modułem pod kiero i odpalić na lpg (poniewaz immo w kompie blokuje wtryski a pod kiero zapłon) następnie doczłapać się furą do domu (jako ze stoi 100km dalej ) potem wyjąć kompa i tam zmostkowac jakieś połączenie żeby odblokować te wtryski właśnie. Niech mnie ktoś poprawi jeśli zle zrozumiałem. @m26 ten 3 link co wysłałeś posiada moduł spod kierownicy? Bo chyba to by się nadało właśnie

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez Kajman Zobacz posta
            Dokładnie polift vi, ej9 d14z2.
            To wklep rocznik 2000 zamiast 2001 bo na kolejnej stronie nikt nie będzie przegladał postów tylko dostaniesz instrukcje do d14z6.


            Zamieszczone przez Kajman Zobacz posta
            @m26 ten 3 link co wysłałeś posiada moduł spod kierownicy?
            Posiada wszystko co jesp potrzebne:komputer,moduł immo,klucz.
            Antena nie jest do niczego potrzebna,jest w każdym taka sama ,to tylko petla z drutu nawijana w obudowie.Służy jedynie do wytworzenia pola w którym pobudzony transponder z klucza zacznie generować odpowiednią częstotliwość zapisaną w module (tym bez obudowy) i w ecu.
            Jest tylko jeden problem (w sumie żaden problem) że silnik poliftowy ma inną instalację.
            W skrócie to wszystko rozbija się o jedną różnicę między d14a3/a4 a z2,reszta różnic nie gra roli.
            Z2 ma czujnik położenia wału przy bloku,nie wiadomo teraz jak to wpłynie na działanie komputera bo nie mam schematy do z2 i nie wiem czy będzie to latać.
            Masz kilka wyjść:
            1- kupić zestaw skladajacy się z zamków i stacyjki i pojechać do ASO na przyuczenie (odpada,bo to krocie kosztuje)
            2- znaleźźć zestaw używany (dla pewności poliftowy) i przełożyć w całości (kupa roboty,ciężko znaleźć i też tanio nie będzie )
            3- kupić pierwszy lepszy zestaw komp,moduł,klucz od obojetnie której wersji japońskiej 6g (silnik i rocznik nieistotny) > otworzyć komputer i wymontować płytkę immo (czynność zajmujaca 3 minuty) >przełożyć ją do swojego komputera (drugie trzy minuty) >zamontować w miejsce swojego modułu ten nowy z zestawu
            >zdemontować ze stacyjki swoją antenę immo ,umieścić w niej nowy klucz (przypiąć opaską albo przykleić) i schować to pod konsolą czy obudową kolumny>
            wymontować jeden zamek z drzwi i pojechać z nim dopiłować do niego kluczyk (goły za grosze)
            4- wszystko jak w pkt 3 ale zakładasz nową stacyjkę z pasującym do niej kluczem,a we wkładkach drzwiowych przerabiasz zapadki zeby pod ten klucz pasowały.

            Ryzyko przy punkcie 4 jest takie że w zależności od producenta wkładek (jest trzech) wkładka może być nierozbieralna.
            Osobiście zrobił bym tak jak w pkt 3,bo dostajesz mozliwość odpalenia kazdym jednym dopiłowanym kluczem bez żadnego programowania,więc za kilkanaście zł dorobisz sobie jeszcze na zapas.Dodatkowo piłując klucz pod bebenek z drzwi będzie pasował on do reszty auta-do stacyjki też,nie musisz jej wtedy zdejmować co dla niewprawionego jest kłopotliwe.Poza tym szybko i tanio zdobędziesz zestaw startowy.
            No zawsze jeszcze możesz nowy klucz razem z nową stacyjką założyć a do jednych chociaż drzwi kupić wkładkę z osobnym kluczem,ale to dodatkowy klucz na kółku.

            EDIT
            Zamieszczone przez Kajman Zobacz posta
            Ogólnie z tego co wyczytałem tu na forum to jest opcja na początku wymienić stacyjkę z modułem pod kiero i odpalić na lpg (poniewaz immo w kompie blokuje wtryski a pod kiero zapłon)
            Jeśli masz instalkę parownikową a nie wtrysk LPG to możesz spróbować bez zmieniania czegokolwiek czy odpali.
            Robisz na stacyjce mostek żeby świecił zapłon i idziesz do komory silnikowej podać napięcie na elektromagnes rozrusznika(cienki przewód zwierasz z grubym batem idącym do aku)
            Wątpię żeby się udało,bo choć niektóre kompy (nie pamiętam które) to umożliwiają,to chyba tu odcinany jest również sygnał na moduł zapłonowy.
            Bez immo zasilany jest tylko czujnik położenia wału.
            Last edited by m26; 20-07-2021, 17:42.

            Comment


            • #7
              Dzięki wielkie w sumie pomysł 3 jest bardzo dobry ale nie za bardzo rozumiem tej części:
              Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
              zdemontować ze stacyjki swoją antenę immo ,umieścić w niej nowy klucz (przypiąć opaską albo przykleić) i schować to pod konsolą czy obudową kolumny>
              w sensie do starej pętli immo włożyć nowy klucz i to schować, a podłączyć do stacyjki nową pętle czy w ogole jej nie montować?

              Comment


              • #8
                Pętlę którą masz na stacyjce musisz zdjąć ,bo inaczej nie włożysz do niej nowego klucza (nowy zestaw musi widzieć swój klucz).
                Potem razem z kluczem wciskasz to gdzieś pod spód i tak zostawiasz.
                Na stacyjce nie zostawiasz niczego,bo po co.
                Odpalisz auto każdym pasującym do stacyjki kluczem bez jakiegokolwiek transpondera,bo w chwili przekręcenia zapłony immo zobaczy klucz wsadzony w pętlę a nie ten w stacyjce.
                Dla niektórych to wada,ale tych aut już nikt nie kradnie.
                Oczywiscie transponder możesz wydłubać i włożyć we właściwy klucz,ale po pierwsze nie jest to takie łatwe , po drugie jak znowu zgubisz to walka od nowa,po trzecie każdy dorabiany klucz będzie musiał być zaopatrzony w krypton i przyuczony -znowu koszta.

                Comment


                • #9
                  Dobra chyba czaje a ta pętla z kluczem wgl do czegoś musi być podłączona czy moge ją luźno gdzieś rzucić? I z tą płytką na ecu to wystarczy starą odlutować i przylutować nową bez większej zabawy?

                  Comment


                  • #10
                    Anteny nie odłączasz,zdejmujesz ją tylko z cylindra stacyjki i wkładasz do niej klucz kompatybilny z zestawem.
                    Płytkę z kompa wylutowujesz i wstawiasz tą wyjętą z nowego kompa.Na koniec wymieniasz moduł immo i odpalasz.

                    immo.jpg
                    Last edited by m26; 21-07-2021, 18:25.

                    Comment


                    • #11
                      Kluczyk dorobiony ale mam problem ze znalezieniem modułu immo. Jeżeli dobrze zrozumiałem schemat w manualu to przedstawia go to foto:
                      immo.jpg
                      Niestety burdel w kablach utrudnia mi znalezienie go, pomógłbyś mnie nakierowac? :
                      immo3.jpg
                      I ostatnie pytanie którą płytke należy przelutować bo mój komputer jest troche inny niz wszystkie znalezione na necie w poradnikach, domyslam sie ze to ta płytka po lewej:
                      e0fb705c358aef3cd58495eae2be1449.jpg
                      Załączone pliki
                      Last edited by Kajman; 06-08-2021, 17:50.

                      Comment


                      • #12
                        Zamieszczone przez Kajman Zobacz posta
                        Jeżeli dobrze zrozumiałem schemat w manualu to przedstawia go to foto:
                        Tak

                        Zamieszczone przez Kajman Zobacz posta
                        I ostatnie pytanie którą płytke należy przelutować bo mój komputer jest troche inny
                        Jest całkiem jakiś inny.
                        Zrób fotę tego kompa z kąta . Wszystko wskazuje na to że to ta z lewej,ale to jakiś dziwoląg.
                        Kupiłeś jakiś zestaw?

                        Comment


                        • #14
                          78D5ED1D-4B08-4509-8570-1CE1E3D226C0.jpg
                          AA4E2C90-7636-43C6-8EB7-92AC7C52A2E3.jpg
                          Nazwa kompa to 37820-phx-g12 jeśli to w czymś pomoże.
                          Tak kupiłem zestaw z bodaj d16y7. Dodam ze z dorobionego gołego kluczyka rozrusznik kreci.

                          Comment


                          • #15
                            Zaglądałeś do środka? To jest dokładnie ta płytka,jednak powinna być 10-cio pinowa,a nie 12-sto.
                            Czy w ECU który zakupiłeś jest taka sama?

                            Comment

                            Working...
                            X