Przy swapowaniu B16A2 do mojej EJ6 okazało się, że zawór VTEC był odłączony i nie ma do niego co wpiąć.
Silnik pochodzi z EK4 ale siedział również w EJ6 (przedlift) i cała wiązka prawdopodobnie pochodzi włąśnie z EJ6 a nie EK4. Silnik chodzi na P28, był strojony najpierw przez niesławnego Naszora, potem poprawka robiona u Foxa.
VTEC (jeszcze w budzie dawcy) mimo to działał prawidłowo, odpalał się przy 5,5k rpm. Jest w ogóle się czym martwić? I ewentualnie co w takiej sytuacji zrobić, potrzebna całkiem nowa wiązka z obsługą VTECa?
Auto jest obecnie stoi w warsztacie, w poniedziałek będę mógł zbadać temat dokładniej i podrzucić ewentualnie zdjęcia.
Silnik pochodzi z EK4 ale siedział również w EJ6 (przedlift) i cała wiązka prawdopodobnie pochodzi włąśnie z EJ6 a nie EK4. Silnik chodzi na P28, był strojony najpierw przez niesławnego Naszora, potem poprawka robiona u Foxa.
VTEC (jeszcze w budzie dawcy) mimo to działał prawidłowo, odpalał się przy 5,5k rpm. Jest w ogóle się czym martwić? I ewentualnie co w takiej sytuacji zrobić, potrzebna całkiem nowa wiązka z obsługą VTECa?
Auto jest obecnie stoi w warsztacie, w poniedziałek będę mógł zbadać temat dokładniej i podrzucić ewentualnie zdjęcia.
Comment