Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

datalogging

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • datalogging

    Nie moge nigdzie na forum znalesc informacji o dataloggingu. Chce sie ktoś ze mną podzielić wiedzą bo dopiero zaczynam z chiptunningiem i chcialbym moc sobie chociaz sczytac aktualna mapke i zapisac jako kopie zapasowa w razie wypadku.
    Dobra konkretniej jesli chodzi o cyferki, mam ej6 czyli szostke w coupe z silnikiem d16y7 i ecu p2e czyli standard, ale mam zmieniony kolektor dolotowy na ten z y8 oraz mam sam dolot taki sam jak w wersji type r. Z wydechu mam zrobiony 4-2-1 jakis chinczyk i zmieniony wydech i jest to bodajze 2 cale. I teraz do rzeczy, co potrzebuje żeby móc szczytać te wszystkie dane oraz jak w ogóle zacząć swoją przygodę? Jak na razie działam w crome i próbuje jakoś dojść co jest czym ale ze średnim skutkiem

  • #2
    Chcesz eksperymentować czy szukasz działajacego gotowca do logowania?
    Zamieszczone przez Macq111 Zobacz posta
    Jak na razie działam w crome i próbuje jakoś dojść co jest czym ale ze średnim skutkiem
    Do niczego nie dojdziesz . Crome jest do edytowania i modyfikacji parametrów,a żebyś mógł to robić to niestety nie z tym ECU.
    Musisz mieć dołożony Eprom z załadowanym nowym wsadem i możliwoscia logowania.
    Zeby nie było za prosto to programujesz wymontowaną kość za pomocą programatora,dopiero montujesz w ECU ,logujesz od nowa ,wprowadzasz zmiany w programie ,kasujesz to co masz w Epromie i ładujesz zmodyfikowany wsad od nowa.I tak do usranej aż będzie dobrze.
    Do strojenia potrzebujesz jeszcze sondy szerokopasmowej ze sterownikiem zeby badać spalinę i porównywać z logami.
    Jeśli więc nie masz zamiaru poczynic modyfikacji elektroniki to Crome jest Ci zbędny,ale logowanie parametrów jak najbardziej jest przydatne i da się zrobić w P2E

    Comment


    • #3
      chce sie po prostu jak najwiecej na tym civicu nauczyc czyli mozna powiedziec ze chce eksperymentowac

      Comment


      • #4
        Masz dwie opcje logowania,pierwsza interfejsem z 3 pinowego złącza diagnostycznego po lini K , a druga lepsza i rozwojowa przez wlutowanie się bezposrednio w płytę ECU z wykorzystaniem przejściówki z RX ,TX na USB.

        Comment


        • #5
          Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
          Masz dwie opcje logowania,pierwsza interfejsem z 3 pinowego złącza diagnostycznego po lini K , a druga lepsza i rozwojowa przez wlutowanie się bezposrednio w płytę ECU z wykorzystaniem przejściówki z RX ,TX na USB.
          dobra co musze kupić żeby to ogarnac ktoregos razu?
          i czy jest sens inwestowac w wskazniki temperatur i cisnien bo nie wiem czy odkladac juz na to, moze i sa fajne ale czy uzyteczne?

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez Macq111 Zobacz posta
            czy jest sens inwestowac w wskazniki temperatur i cisnien bo nie wiem czy odkladac juz na to, moze i sa fajne ale czy uzyteczne?
            Niczego nie potrzebujesz poza przejsciówką żeby wiedzieć co w parametrach piszczy,chyba ze masz w planach turbienie to się mogą przydać dodatkowe zegary.
            Masz wiadomość na PW

            Comment

            Working...
            X