Witam
W zasadzie w imieniu żony bo uznaliśmy że to bez sensu zakładać jej konto kolejne. Po moim powitalnym poście zakupiliśmy Coupe przedlifta i niestety okazuje się, że natrafiliśmy na problem, z którym nie możemy sobie poradzić. Zaznaczam, że żonka mocno się wkręciła w grzebanie przy aucie praktycznie wszystkie czynności opisane zrobiła sama, zresztą ja tam się do prądu nie dotykam :P Oddaje głoś małżonce i będę wdzięczny za pomysły
Na początek chciałabym zaznaczyć ze prawko mam od roku a Hanie od 3 miesięcy wiec bardzo proszę o pisanie prostym laickim językiem.
Mam problem z moja Hania który powoli doprowadza mnie do szalu wszystkie działania nie przynoszą większych efektów.
Przechodząc do sedna, w Civicu Coupe D16y7 '97 świeci się Check engine i nie gaśnie, po zmostkowaniu dalej nie gaśnie i nawet jak robię sztuczny błąd on dalej nie wykazuje nic na samo diagnostyce, pali się cały czas. Wymieniony komp na inny a problem dalej występuje. Dodatkowo auto tylko przy nagrzewaniu silnika przy obrotach ok 2000 na moment traci moc bez spadku obrotów a jeśli dodam w tym momencie gazu zaczyna szarpać. Po chwili kiedy temp. się stabilizuje pracuje bez zarzutu. Czasem tez delikatnie spadają obroty i auto je podciąga, a przy zwolnieniu padało hamulca obroty na moment rosną i wracają do normy.
Napięcie obwodu samo diagnostycznego na wtyczce ECU ze zworka i bez prawidłowe wymieniłam tez świece i przewody, wyczyszczony korkowiec i przepustnica, oporność na grzałce lambdy i jej napięcie o,k jedyny trop to zgaśniecie kontrolki silnika na ułamek sekundy w momencie wyłączania pompy paliwa kiedy gaśnie kontrolka imo przy włączonym zapłonie. Check nie robi tego przy rozłączeniu przekaźnika pompy ale robi przy rozłączeniu czegokolwiek innego. No i do styku 7 wtyczki przekaźnika głównego wchodzą 2 przewody, chyba powinien być jeden :!: (w Preludzie mamy jeden)
To juz chyba wszystko nie bardzo wiem co z tym dalej możne ktoś z Was ma jakiś pomysł bo mi powoli ich brak...
W zasadzie w imieniu żony bo uznaliśmy że to bez sensu zakładać jej konto kolejne. Po moim powitalnym poście zakupiliśmy Coupe przedlifta i niestety okazuje się, że natrafiliśmy na problem, z którym nie możemy sobie poradzić. Zaznaczam, że żonka mocno się wkręciła w grzebanie przy aucie praktycznie wszystkie czynności opisane zrobiła sama, zresztą ja tam się do prądu nie dotykam :P Oddaje głoś małżonce i będę wdzięczny za pomysły

Na początek chciałabym zaznaczyć ze prawko mam od roku a Hanie od 3 miesięcy wiec bardzo proszę o pisanie prostym laickim językiem.
Mam problem z moja Hania który powoli doprowadza mnie do szalu wszystkie działania nie przynoszą większych efektów.
Przechodząc do sedna, w Civicu Coupe D16y7 '97 świeci się Check engine i nie gaśnie, po zmostkowaniu dalej nie gaśnie i nawet jak robię sztuczny błąd on dalej nie wykazuje nic na samo diagnostyce, pali się cały czas. Wymieniony komp na inny a problem dalej występuje. Dodatkowo auto tylko przy nagrzewaniu silnika przy obrotach ok 2000 na moment traci moc bez spadku obrotów a jeśli dodam w tym momencie gazu zaczyna szarpać. Po chwili kiedy temp. się stabilizuje pracuje bez zarzutu. Czasem tez delikatnie spadają obroty i auto je podciąga, a przy zwolnieniu padało hamulca obroty na moment rosną i wracają do normy.
Napięcie obwodu samo diagnostycznego na wtyczce ECU ze zworka i bez prawidłowe wymieniłam tez świece i przewody, wyczyszczony korkowiec i przepustnica, oporność na grzałce lambdy i jej napięcie o,k jedyny trop to zgaśniecie kontrolki silnika na ułamek sekundy w momencie wyłączania pompy paliwa kiedy gaśnie kontrolka imo przy włączonym zapłonie. Check nie robi tego przy rozłączeniu przekaźnika pompy ale robi przy rozłączeniu czegokolwiek innego. No i do styku 7 wtyczki przekaźnika głównego wchodzą 2 przewody, chyba powinien być jeden :!: (w Preludzie mamy jeden)
To juz chyba wszystko nie bardzo wiem co z tym dalej możne ktoś z Was ma jakiś pomysł bo mi powoli ich brak...
Comment