Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Jak znaleźć przewody fabryczne od centralnego zamka

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Napisałem wyraźnie nie jeden raz co zrobiłeś źle zanim jeszcze zrobiłeś.Zaznaczyłem że puścisz z dymem a Ty nie czytasz.
    Odłącz wszystkie inne urzadzenia sterujące zamkami,wszystkie bez wyjątku!!!!!!!
    To jest tak samo jak byś miał w aucie dwie kierownice , dwóch kierowców i kozdy chciałby jechać w inna stronę.

    Comment


    • #17
      Aha, czyli mam tą centralkę w drzwiach odpiąć, sorry nie zrozumiałem. Jeżeli to ona powodowała problem to sprawa będzie prosta. Czyli w nowej konfiguracji nie będę mógł otwierać kluczykiem obu zamków z poziomu drzwi kierowcy? Trudno, jakoś to przeżyję, jeżeli zamkiem będę mógł sterować pilotem.

      Jeszcze raz dziękuje za pomoc.

      Comment


      • #18
        No i to to chodzi żeby tego sterowania nie bylo,bo jest tylko dlatego ze ludzie mieli fanaberię żeby i pilot i wkładka, a dla auta jest to szkodliwe.
        W nowych samochodach wkładka jest jedynie od strony kierowcy i to przeważnie pod zaślepką,tylko jako awaryjne otwieranie.

        Comment


        • #19
          Hurra, udało sie, wszystko działa jak należy. Przy okazji założyłem rownież komfortowe kierunki. Kolejny etap to otwieranie tylnej klapy z pilota. Widziałem gdzieś na forum instrukcje jak ktoś to zakładał, ale muszę wymyślić jakiś prostszy sposób niż rozbieranie całego tylu i przeciąganie linki do zamka w klapie tak jak to zrobil ten kolega.

          Dziękuję za pomoc i do następnego razu.

          Comment


          • #20
            Nie ma co wymyślać,wszystko zostało juz wymyślone poza budą Twojego auta,brakuje budy w profilu

            Comment

            Working...
            X