Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Co to za czujnik??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Co to za czujnik??

    Cześć,

    przy przeglądzie Hani przed zimą zauważyłem przerwane przewody od czujnika pod przepustnicą, chyba ma coś wspólnego ze wspomaganiem. Za co odpowiada ten czujnik? Jakie problemy mogło powodować to, że nie był podłączony przez uszkodzone przewody?? Przewody oczywiście połączyłem i zabezpieczyłem na termokurcze...

    Poniżej wrzucam zdjęcia:







    Pozdrawiam!

  • #2
    a nie jest to przewód od kompresora A/C? z czym się łączy ten przewód? wygląda mi to na czujnik ciśnienia wypnij go tam powinny być 3 piny, jak są i łączy się ze sprężarką to czujnik ciśnienia.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #3
      Byłem sprawdzić dokładnie, to na pewno układ wspomagania, czujnik na przewodzie tłoczącym od pompy wspomagania, 2 kable, 2 piny, później za czujnikiem przechodzi w cienką rurkę i idzie w dół najprawdopodobniej do przekładni. Co mogło powodować odłączenie tego czujnika?? Nie zauważyłem żadnych negatywnych objawów z układem wspomagania...

      Comment


      • #4
        To jest czujnik/włącznik sygnału dla ECU że ciśnienie urosło w przewodzie zasilającym.
        Wspoma działa tak ze pompa ma stały wydatek a olej ma "wolny przelot" przez przekladnię.W chwili gdy przykjladasz duzy moment do kiery to w przekładni nastepuje przysłonięcie odpowiedniego dla kierunku skręcania kanalika + tego którym olej swobodnie krąży,wtedy zamiast wracać do zbiornika zostaje przekierowany do siłownika.To jest moment kiedy gwałtownie wzrasta ciśnienie i silnik zwalnia bo pompa stawia opór.Ecu oczywiście skoryguje sobie spadek obrotów,ale z opóźnieniem,więc zastosowano taki czujnik żeby reakcja była natychmiastowa ,zanim jeszcze obroty zaczną spadać.

        Comment

        Working...
        X