Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Centralny zamek EJ9 3D

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Centralny zamek EJ9 3D

    Przeczytałem wiele wątków i niestety nie znalazłem odpowiedzi na pytania więc proszę o wsparcie.
    Civic EJ9 3D z fabrycznym centralnym + dołożonym na pilota.
    Problem polega na tym że ani z pilota ani z kluczyka nie działa.
    Sprawdziłem siłowniki, napięcia i wszystko co było możliwe i wszystko wygląda OK a dalej nie działa.
    Jedyną rzeczą która mnie zastanawia jest stycznik przy zamku w drzwiach kierowcy. Posiada on 3 przewody i jak rozumiem (chyba że się mylę) podczas przekręcenia klucza w jedną ze stron powinien zewrzeć styk między dwoma kablami (1 kolor + czarny) a przy przekręceniu w drugą stronę pomiędzy drugą parą (2 kolor + czarny). U mnie gdy klucz jest w pozycji 0 styk cały czas jest zwarty na jednej parze. Jeżeli to jest błąd to czy możliwe że w związku ze stałym zwarciem uszkodzeniu uległy sterowniki?
    A może to coś innego. Będę wdzięczny za radę.

  • #2
    Nie wiem czy wszystko przejrzałeś ale z EJ9 jest sporo Manuali kilka w dziale "Zrób to sam".
    Zamieszczone przez masstec Zobacz posta
    Jedyną rzeczą która mnie zastanawia jest stycznik przy zamku w drzwiach kierowcy. Posiada on 3 przewody
    te przewody to przewody sterowania - impulsu sterowania - nie ma na nich napięcia.
    Zamieszczone przez masstec Zobacz posta
    styk cały czas jest zwarty na jednej parze. Jeżeli to jest błąd to czy możliwe że w związku ze stałym zwarciem uszkodzeniu uległy sterowniki?
    nie ma takiej opcji. Tam nie ma napięcia, jak byś poczytał wątki z EJ9 na temat instalacji C-Z, no to nie ma siły byś nie czytał o tych kablach i do czrgo są, od razu byś się zorientował. A że się nie zorientowałeś, to uznaję że jednak nie czytałeś . Mniejsza o to, w kablach co idą do zamka (impuls sterowania) nie zrobisz zwarcia.
    Zatem nie działa z innego powodu.
    Proponuję wróć do działu "Zrób to sam" przeczytaj manuale dot EJ9 i prześledź połączenia.
    Zamieszczone przez masstec Zobacz posta
    EJ9 3D z fabrycznym centralnym + dołożonym na pilota.
    czyli dołożony jest serownik z pilotami. Kwestia czy to jest połączone zgodnie ze sztuką?
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #3
      Zamieszczone przez masstec Zobacz posta
      U mnie gdy klucz jest w pozycji 0 styk cały czas jest zwarty na jednej parze.
      Tak ma być. Sterowanie jest masą.


      Zamieszczone przez masstec Zobacz posta
      Sprawdziłem siłowniki, napięcia i wszystko co było możliwe
      Konkretniej,co sprawdziłeś , gdzie i co masz.
      Jaki sterownik jest dołożony?

      Comment


      • #4
        Zamieszczone przez rambo7 Zobacz posta
        Nie wiem czy wszystko przejrzałeś ale z EJ9 jest sporo Manuali kilka w dziale "Zrób to sam".

        te przewody to przewody sterowania - impulsu sterowania - nie ma na nich napięcia.
        A gdzie napisałem że tam jest napięcie?
        Napisałem że styki są zwarte czyli obieg jest zamknięty.

        Comment


        • #5
          Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
          Konkretniej,co sprawdziłeś , gdzie i co masz.
          Jaki sterownik jest dołożony?
          Sprawdzałem siłowniki na krótko, "+" "-" na sterowniku i przedzwoniłem wszystkie kable czy nie są przerwane. Co do sterownika od pilota to jakiś No Name bez jakichkolwiek oznaczeń.

          Comment


          • #6
            W takim razie wywal ten sterownik i kup sobie nowy.
            Zapłacisz 6 dych ,poświęcsz pół godzinki i będzie spokój na lata.
            Przewody podciągnięte masz,więc robota żadna.
            Proponuję sprawdzony Noxon t5.Przy tej opcji nie interesują Cię już żadne czujniki w drzwiach i dodatkowe centralki.

            Comment

            Working...
            X