Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Civic 6, pulsuja swiatla.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Civic 6, pulsuja swiatla.

    Witam
    Posiadam civica 6, EJ9, numer silnika D14Z2-1115015, Sedan 5 drzwi.
    Jak w temacie swiatla pulsuja na odpalonym silniku.
    Sprawdzany przewod masy od aku, wymieniane swiece kable dobre. Wymieniane paski (w tym od alternatora tez).
    Sytuacja z pulsujacymi swiatlami czasami wystepuje (na kilka godzin), a czasami miesiac dziala bez problemu.
    Sprawdzalem napiecie (mialem szczescie bo jak sprawdzalem to przestalo pulsowac).
    Gdy swiatla pulsuja to napiecie skacze od 14,3 do 15,6 V,
    A gdy ustalo to bylo na okolo 14,3 (mierzone przy akumulatorze na odpalonym silniku z zapalonymi swiatlami jak I zgaszonymi).
    Prosze o pomoc co to moze byc ?
    Przewod od alternatora, regulator napiecia czy moze alternator?
    Last edited by Marcin_civic6; 30-07-2018, 22:26.

  • #2
    Jeśli masz pewność że wszystkie przewody są dobre i dobrze połączone,to najczęstrzą przyczyną takiego czegoś jest regulator.
    Czy mierzyłeś spadki napięć na przewodach przyłączeniowych?

    Comment


    • #3
      Uzupełniłem w poscie wyzej dokladne dane podwozia jak I silnika.
      Nie mierzylem, specjalista nie jestem ale staram sie poznac swoj samochod I w miare mozliwosci naprawiac sam .
      Jutro poszukam ktore to przewody I sprawdze na nich.

      Comment


      • #4
        Pomierz głównie przewody odpowiedzialne za duże pobory,np. masa zy dodatnie do aku,altka,skrzynki itd.
        Przykładasz igły miernika przed i za węzłem,albo na początku i końcu przewodu,albo do silnika i minusa aku.
        To co pokaże miernik to spadek na danym połączeniu.Pomiary rób najlepiej na włączonej tylnej szybie i światłach,wtedy spadki się uwydatniają.

        Comment


        • #5
          Przeczytaj sobie moj temat sprzed 7 lat. Wydaje sie byc analogiczny:

          Witam Wszystkich, Jestem swiezym czlonkiem forum jak i posiadaczem Hondy dlatego prosilbym wszystkich o wyrozumialosc. dzieje sie u mnie cos takiego ze jakby pulsuja kontrolki i swiatla (bardzo dobrze to widac na mgle). ale jak przygazuje to jest chwile normalnie. najczesciej sie to dzieje na niskich obrotach chociaz czasami tez w trakcie jazdy na wyzszym biegu i na równych nie za wysokich obrotach. Zapalila sie tez kontrolka CHECK. Mialem tez sytyacje ze gdy mialem wlaczone radion to w
          The 1st. - EJ9
          The 2nd. - ES7
          The 3rd. - FD7
          The 4th. - CU2
          ------------------------------------------------------------------

          ------------------------------------------------------------------

          Comment


          • #6
            Niestety bede mogl pomierzyc napiecia w weekend.
            Polecacie jakiegos dobrego sprzedawce uzywanych czesci ?
            Mysle zeby wymienic ten alternator na uzywke

            Comment


            • #7
              Zamieszczone przez Marcin_civic6 Zobacz posta
              Mysle zeby wymienic ten alternator na uzywke
              Dobrze robisz,ale najpierw zmierz.

              Comment


              • #8
                Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
                Dobrze robisz,ale najpierw zmierz.
                Mam pytanie w mojej hani jest alternator ahga38 i czy pasowalby ahga26?

                Comment


                • #9
                  Poszukaj ich w EPC,bo ja nie mam nerw.

                  Powiem tyle że każdy do każdego silnika 4,5,6 gen pasuje,ale do niektórych modeli trzeba zmienić razem z końcówką wiązki albo mocowaniem . W niektórych nie ma przewodu sygnałowego o obciążeniu,ale to nie istotne bo niczym poza spadkiem w. obrotów w chwili załączenia klimy o 50/min to nie skutkuje.
                  Jak znajdziesz oba to porównamy mocowania. Na moje oko to podejdzie p&p

                  Comment

                  Working...
                  X