Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Jaki odstęp elektrod oraz jakie przewody wybrać

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Jaki odstęp elektrod oraz jakie przewody wybrać

    Witam planuję w najbliższym czasie wymienić przewody wysokiego napięcia oraz świece i mam do Was 2 pytania świece wybrałem NGK tylko jaki ma być odstęp elektrod 1 , 3 lub 5 [mm] które wybrać do silnika 1,4 90 km . Kolejne pytanie odnosi się przewodów wysokiego napięcia chciał był założyć także NGK , i szukałem po różnych sklepach internetowych i znalazłem duze rozbieżnosci cenenowe tych przewodow :

    https://allegro.pl/przewody-kable-za...304605657.html Tutaj za 154 zł


    Tutaj za 260 zł

    Sklep motoryzacyjny Inter Cars ➤ największy sprzedawca części samochodowych oraz opon. W ofercie posiadamy ponad 2 mln części! Sprawdź naszą ofertę!



    A tu za ponad 400 zl


    Panowie jaki sklep internetowy polecacie , czy ten pierwszy zestaw to jakieś podróbki ?

  • #2
    Zamieszczone przez Adamex92 Zobacz posta
    jaki ma być odstęp elektrod 1 , 3 lub 5 [mm]
    Takich nie ma,a 5mm to raczej w wyrzynarce plazmowej a nie na świecy.

    Zajrzyj tutaj


    Jeśli wybrałeś Ngk to dedykowana do każdegi 1,4 z 6 gen silnika ma na końcu kodu "11" co oznacza 1.1 mm.
    Jśli masz LPG to dobierasz tak samo,ale bez końcówki 11,wtedy jest standard przerwa 0.9mm.
    Ew. sklepujesz to co masz do takiej wartości.
    Nie wiem z kąd wziąłeś takie przerwy

    Comment


    • #3
      Cały nr silnka w ksążce serwisowej do auta to D14A2-E216110 , Czyli odstęp 1 [mm] ? A co do kabli to może ktoś coś powiedzieć ?

      Comment


      • #4
        1,1mm. Kable te co podałeś z allegro nie będą pasowały, są chyba do silników z B serii. Te z ucando będą pasowały. Co ciekawe sprawdziłem cenę kabli do mojego d16y3, za NGK cena nizsza prawie o połowę. Polecam odwiedzić jakies sklepiki z czesciami, czasami ceny są podobne jak do tych z internetu a jak dołączysz wysyłkę o się okazuje że jest taniej no i łatwiej zwrócić jak coś będzie nie tak.

        Comment


        • #5
          Zamieszczone przez Adamex92 Zobacz posta
          Czyli odstęp 1 [mm] ?
          To jest kod świecy do Twojego silnika
          BKR6E-11
          Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
          Ngk dedykowana do każdegi 1,4 z 6 gen silnika ma na końcu kodu "11" co oznacza 1.1 mm
          Co mam jeszcze napisać?

          Długość gwintu: 19 [mm]
          Wymiar gwintu: M14 [mm]
          Rozmiar klucza: 16 [mm]
          Odstęp elektrod: 1,1 [mm]
          Położenie elektrod: 3 [mm]
          Rodzaj połączenia: SAE
          Informacje dodatkowe 1: 1 elektroda masowa
          Informacje dodatkowe 2: Elektroda środkowa niklowa
          Informacje dodatkowe 3: Odkłócony, 5 kOhm
          Informacje dodatkowe 4: Z płaskim gniazdem uszczelki

          Comment


          • #6
            Panowie a jakiś dobry zamiennik polecacie kabli zamiast NGK ?

            Comment


            • #7
              Każde firmowe spełnią zadanie. Nie szukaj wśród producentów nieznanych.

              Comment


              • #8
                Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
                Każde firmowe spełnią zadanie. Nie szukaj wśród producentów nieznanych.
                Opłaca się kupować Denso K20TT??

                Comment


                • #9
                  Nie znam cen,ale Denso ma dobre przewody.
                  Sam mam Denso ,jeżdżę na nich od lat na gazie i leję po nich wodę pod ciśnieniem.

                  Comment


                  • #10
                    Dołączę się z jednym pytaniem tutaj. Jeśli jedna świeca jest ciemniejsza od pozostałych, to niedomaga? Nie daje dobrej iskry? Mam wymieniać, jeśli nie czuć jeszcze przerywania?

                    Comment


                    • #11
                      Zamień miejscami i sprawdź za kilka dni.

                      Comment


                      • #12
                        Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
                        Zamień miejscami i sprawdź za kilka dni.
                        Zamieniłem miejscami i jednak ta jedna świeca ciemniejsza na izolatorze od pozostałych.

                        Comment


                        • #13
                          To bym zmienił skoro to ewidentnie jej wina bo niedomaganie przeniosło się razem z nią.
                          Może to nic,a może któregoś dnia pęknie w niej porcelanka i będzie po silniku.

                          Comment


                          • #14
                            Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
                            To bym zmienił skoro to ewidentnie jej wina bo niedomaganie przeniosło się razem z nią.
                            Może to nic,a może któregoś dnia pęknie w niej porcelanka i będzie po silniku.
                            Przy elektrodzie ten izolator, mógłby pęknąć???

                            Comment


                            • #15
                              Przeważnie izolator się tam wykrusza jak silnik dostanie wody,albo jedzie na stuku.
                              Czasem jednak jest jakiś feler,iskra wydrąży sobie ścieżkę ,a potem świeczka niedopala i na koniec się wysypie,dzisiaj trzeba uważać.
                              Praktykowane np. niegdyś czyszczenie świec szczotką drucianą ,wogóle nie sprawdza się w dzisiejszych czasach i potrafi się wręcz przyczynić do katastrofy..
                              Instalki bez przerywacza mają napięcie wyższe nawet o 10kv ,potrzesz szczotką i zostawisz na porcelanie ślad jak od ołówka,potem iskra się po tym ślizga aż izolator pęknie.Popatrz dobrze bo może jest właśnie popękany,wtedy świeca działa,ale kulawo.

                              Comment

                              Working...
                              X