Gdybyś sprawdził to na samym początku to od razu napisał bym kup aparat obd1 td42u,bo brak wtrysku przy poprawnej iskrze to padnęty hallotron ,a kupuwanie aparatu w kawałkach (poza cewką)jest bez sera.Można też kupić tańszy aparat i poprzekładać piny,ale nie dałeś okazji się wykazać 
Szkoda że najprostrzą czynność zostawiłeś na koniec,bo akurat tutaj diagnoza by się pokryła-wtryskiwacze przestają podawać paliwo.
Probówka:
Czujnik temperatury dla zegarów ma jeden pin,bo nie musi być precyzyjny jak ten dla kompa który mierzy opór a nie różnicę między napięciem w instalacji a masą silnika.
Zewrzyj go do masy a wskazanie pójdzie na maxa. Nie bój się próbować ,bo zwarcie jakiegookolwiek czujnika w tym aucie skutkuje zapaleniem wstecznego,włączeniem wentylatora,włączeniem stopówzapaleniem kontrolki oleju i niczym więcej,o ile zachowaszzasadę że dwupinowe zwieramy a jednopinwe zwieramy do masy.
Jeśli nie jesteś czegoś pewien to zrób fotę,albo wskaż część tu

Szkoda że najprostrzą czynność zostawiłeś na koniec,bo akurat tutaj diagnoza by się pokryła-wtryskiwacze przestają podawać paliwo.
Probówka:
Czujnik temperatury dla zegarów ma jeden pin,bo nie musi być precyzyjny jak ten dla kompa który mierzy opór a nie różnicę między napięciem w instalacji a masą silnika.
Zewrzyj go do masy a wskazanie pójdzie na maxa. Nie bój się próbować ,bo zwarcie jakiegookolwiek czujnika w tym aucie skutkuje zapaleniem wstecznego,włączeniem wentylatora,włączeniem stopówzapaleniem kontrolki oleju i niczym więcej,o ile zachowaszzasadę że dwupinowe zwieramy a jednopinwe zwieramy do masy.
Jeśli nie jesteś czegoś pewien to zrób fotę,albo wskaż część tu
Comment