Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Civic VI gen Sterowanie pilotem centralnym zamkiem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Civic VI gen Sterowanie pilotem centralnym zamkiem

    Cześć. Ostatnio kupiłem pilota do sterowania centralnym zamkiem większość wiem jak podłączyć tylko nie jestem pewny jak podłączyć te zaznaczone przewody na żółto. Przeszukałem trochę internetu ale nigdzie nie mogłem znaleść. Tutaj dodaje schemat. I jeszcze jakby ktoś mógłby mi wytłumaczyć o co chodzi z tym zaznaczonym na czarno. Z góry dzieki
    Załączone pliki

  • #2
    Zleży ci na potwierdzeniu kierunkami ,czy szybkim montażu ? Bo opcja bez kierunków upraszcza sprawę do podmianki samej centrali z ori na T5 i nie rozbierasz niczego oprócz tapicerki,którą i tak rozebrać trzeba niezależnie od sposobu montażu.

    Edit W drzwiach kierowcy nie ma siłownika,ma go EK3 EK4 I i EK9,w EJ jest pusto i centrala bez możliwości wysterowania pilotem.
    Last edited by m26; 30-08-2017, 17:19.

    Comment


    • #3
      To w jaki sposób otwieraja sie drzwi pasażera jak otwieram drzwi?

      Comment


      • #4
        W drzwiach kierowcy jest mikrostyk,podaje sygnał do centrali i ona otwiera drzwi pasżera.
        Sęk w tym że nie można w tej centralce podać sygnału z drugiej centralki,bo będą dwa różne sygnały na jedno wejście.
        Trzeba by wtedy odciąć sygnał z mikrostyku.
        Dostaniemy w efekcie sterowanie zamków dwoma centralami bez reakcji na kluczyk,a to bez sensu skoro Noxon sam może sterować siłownikami.W przypadku ej9 musisz skorzystać z konfiguracji "sterowanie siłownikami",ale to gdzie i jak podłączysz zależy od odpowiedzi na pytanie o kierunkowskazy.
        Ori centralka jest w drzwiach,wystarczy ją podmienić,ale jak chcesz kieruki to trzeba montować pod konsolą a ori centralkę trzeba wypiąć i tak.

        Comment


        • #5
          To na czerwono to objaśnienie tego na żółto.

          20170830_135932.jpg

          Comment


          • #6
            Kierunkowskazy nie są konieczne. Czyli mógłbym otwierać pilotami ale nie reagowałoby na kluczyk?

            Comment


            • #7
              Dokładnie tak.
              Jutro narysuję jakiegoś gotowca,zrobisz sobie wiązkę i przy aucie spędzisz 15 minut.
              Musisz jednak założyć sobie najpierw siłownik.
              Wystarczy najtańszy uniwersalny.

              Comment


              • #8
                Spoko. Wielkie dzięki

                Comment


                • #9
                  A siłownik taki zwykły master wystarczy?
                  Last edited by Sami; 31-08-2017, 00:16.

                  Comment


                  • #10
                    Zamieszczone przez Sami Zobacz posta
                    A siłownik taki zwykły master wystarczy?
                    Tak, master, slave. Weź mocną wersję. Master ma 5 przewodów do sterowania innymi siłownikami a slave tylko 2 (zamknij, otwórz).

                    Meizu M2 Note

                    Comment


                    • #11
                      Weź z dwoma drutami,nie będzie bałaganu.

                      EDIT Masz czarne na szarym,wpadasz do auta i masz za 15 minut gotowe.Wiązkę zrób sobie w domu i z gotowa idź do auta.Poskracaj sobie to co niepotrzebne i połącz przy samej centrali resztę przewodów obcinasz na ok. 10cm ,izolujesz i owijasz jako wspólną wiązkę.
                      Nie zakładasz bezpiecznika bo obwód fabrycznej centralki jest juz zabezpieczony ,uchroni Cie to w przyszłości przed zdejmowaniem tapicerki.
                      Nie obcinasz kostki z drzwi ,tylko lutujesz do przewodów poniżej niej,wtedy zawsze możesz wrócić do oryginału,ew. masz fajną kostkę na wypadek chęci rozbudowania układu o dodatkowe funkcje.
                      Fabryczna centrala musi być bezwzględnie odpięta.
                      Nic nie ma prawa latać sobie luźno,bo to jest auto i zaraz coś się poprzeciera.
                      Powodzenia.
                      ZAMKI PODMIANA CENTRALI.jpg
                      Last edited by m26; 31-08-2017, 09:33.

                      Comment


                      • #12
                        Czyli starą centralkę odpinam. Tylko teraz którą wiązkę mam przerobić bo się trochę pogubiłem.

                        Comment


                        • #13
                          Masz wiązkę przy noxonie,to ją masz sobie uformować.Celowo nie narysowałem tego jako schemat samych połączeń,ale dosłownie tak jak ma to wyglądać w rzeczywistości.
                          Obcinasz i łączysz tak jak jest narysowane.Jak teraz się pogubisz to ja już nie wiem jak można dobitniej to przedstawić.
                          Centrala jest w drzwiach kierowcy ,na wierzchu,nie sposób jej nie zauważyć.
                          Siłownik montujesz tak zeby żadne cięgno nie było pchane w bok,ani po skosie,ruch siłownika ma być możliwie zgrany z ruchem cięgna w drzwiach.dd.jpg
                          Last edited by m26; 31-08-2017, 10:50.

                          Comment


                          • #14
                            Okej to zabieram sie za łaczenie przewodów i obcinanie tych nie potrzebnych i lece po siłownik. Wielkie dzięki za pomoc

                            Comment


                            • #15
                              Wszystko fajnie działa Jeszcze raz dzięki. Wisze Ci dobry 4-pak

                              Comment

                              Working...
                              X