Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

reset komputera

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • reset komputera

    Witam mam pytanie do szanownych kolegów ( nie mam to jak się podlizac na początek )

    Miałem małe przeboje z autem delikatnie mówiąc masakra a ze ze mnie żaden mechanik auto powędrowało do mojego znajomego i teraz jest chyba ok

    ale do sprawy

    auto miało reset kompa itp wiem ze facet nie uczył komputera bo nie maił na to czasu i tu pojawia się pytanie czy warto zrobić to teraz coś to da czy po prostu zrobić jeszcze raz reset kompa i na nowo go nauczyć

    opis uczenia znalazłem gdzieś na forum
    Last edited by BeatleJohn; 18-03-2009, 16:28.

  • #2
    Napiszę Ci tak:

    1) Osoby dzielą się na te co uważają, że nie trzeba kompa uczyc, gdyż robi to sam podczas jazdy i na te (w tym ja) co uważają, że trzeba.

    2) Jeśli chodzi o mnie to zresetowałbym go ponownie i przyuczył od razu. Dlaczego tak uważam?? Bo w moim przypadku reset i przyuczenie kompa wpłynęło na spalanie, z którym miałem problem od momentu odpięcia klamry aku. podczas wspawania tłumika.

    Comment


    • #3
      Trochę pora roku nie sprzyja resetom bo trzeba długo czekać zanim załączy się wentylator chłodnicy.

      Ale lepiej zrobić to na postoju niż jeździć po mieście z falującymi obrotami, które przy wciśnięciu sprzęgła i odpuszczeniu gazu lecą do zera i auto potrafi zgasnąć ...

      Comment


      • #4
        Witam, może mi ktoś wytłumaczyć mniej więcej na czym polega reset kompa w hani, bo mam od nie dawna. Czy wystarczy poprostu odłączyć aku na jakiś czas czy należy jechać na podpięcie do pc.
        Jak trzeba podłączyć do pc to czy ma ktoś jakiś soft do tego i jaki interfejs potrzebny no i gdzie szukać kostki.
        Kolejne pytanie to na czym polega uczenie kompa??
        A i czy warto resetować jak nie dawno kupiłem auto i nie wiem jak ktoś jeździł, ja bardziej preferuję jazdę spokojną od 2000 do 3500 obr/min, czy to za nisko??

        Jestem posiadaczem Civic VI 5D 1996, silnik to: D14A8

        Comment


        • #5
          Zamieszczone przez PeJot Zobacz posta
          Trochę pora roku nie sprzyja resetom bo trzeba długo czekać zanim załączy się wentylator chłodnicy.
          No to prawda trochę nie sprzyja bo np. czekałem 20 minut do drugiego załączenia się wiatraka.

          Zamieszczone przez PeJot Zobacz posta
          Ale lepiej zrobić to na postoju niż jeździć po mieście z falującymi obrotami, które przy wciśnięciu sprzęgła i odpuszczeniu gazu lecą do zera i auto potrafi zgasnąć ...
          Dokładnie. Lepiej już przeczekac na postoju i miec posniej swiety spokuj.

          Zamieszczone przez Kabi Zobacz posta
          Witam, może mi ktoś wytłumaczyć mniej więcej na czym polega reset kompa w hani, bo mam od nie dawna. Czy wystarczy poprostu odłączyć aku na jakiś czas czy należy jechać na podpięcie do pc.
          Jak trzeba podłączyć do pc to czy ma ktoś jakiś soft do tego i jaki interfejs potrzebny no i gdzie szukać kostki.
          Kolejne pytanie to na czym polega uczenie kompa??
          A i czy warto resetować jak nie dawno kupiłem auto i nie wiem jak ktoś jeździł, ja bardziej preferuję jazdę spokojną od 2000 do 3500 obr/min, czy to za nisko??

          Jestem posiadaczem Civic VI 5D 1996, silnik to: D14A8
          1. Reset kompa z apomocą zdjętej klamry jest dla mnie bzdurą boefekt będzie taki, że owszem zresetujesz kompa, ale odstroisz także poduszki jak takowe masz. Dlatego ja polecam wyjęcie gdzieś na 1 minute bezpiecznika BACK UP.

          Po jego wsadzeniu odpalasz auto na jałowym i czekasz az dwa razy uruchomi się wentylator po czym gasisz furkę. Co robisz po ponownym odpaleniu jest kwestia sporna. Niektórzy uważają, że auto uczy sie 20 minut podczas jazdy i nalezy 10 minut jeździc spokojnie, a 10 ostro. Ja należę do tej drugiej grupy, która uważa, że komputer posiada właściwości adaptacyjne i non stop się uczy. Po resecie na początku jeżdżę spokojnie,a po jakiejś chwili już normalnie - czyli tak jak zawsze

          2. Nie podłączysz do PC, tylko do kompa diagnostycznego, przez służące ku temu złącze w okolicach schowka (nie każdy civic je ma)

          3. Ja też czasami jeżdżę spokojnie i zmieniaj biegi przy takiej jeździe w przedziale 2500 - 3000 rpm.

          4. Możesz zrobic reseta, nic nei zaszkodzi Lecz jeśli masz auto od niedawna to zacznij raczej od SAMODIAGNOSTYKI - co to jest i jak to się robi poszukaj na forum przez opcje SZUKAJ

          Comment


          • #6
            Ok, no dobra a co z gazem LPG, podczas tego pierwszego odpalenia przerzucić na gaz?? i po drugim odpaleniu też??
            I o co chodzi z tymi poduszkami?? jak wyjmę aku to muszę coś robić?? bo słyszałem ze lampka SRS potrafi nie gasnąć, co wtedy??
            A i jeszcze jedno - komp diagnostyczny to nie jest czasami zwykły PC z zainstalowanym programem i wejściem RS232/USB?? Bawił się ktoś w to??

            Comment


            • #7
              Zamieszczone przez Kabi Zobacz posta
              Ok, no dobra a co z gazem LPG, podczas tego pierwszego odpalenia przerzucić na gaz?? i po drugim odpaleniu też??
              Co do gazu to nie zabieram głosu, gdyż się na nim nie znam i jestem jego przeciwnikiem.

              Zamieszczone przez Kabi Zobacz posta
              I o co chodzi z tymi poduszkami?? jak wyjmę aku to muszę coś robić?? bo słyszałem ze lampka SRS potrafi nie gasnąć, co wtedy??
              Ty się nie martw o to, czy lampka gaśnie, czy nie. Mi ładnie po chwili gaśnie, a przy samodiagnostyce wywala błąd SRS. Mnie osobiście to wkurza, że głupie odłączenie aku coś takiego sprawia :/ Jednak to fakt. Może w wolnej chwili wezmę się za uzbrajanie poduszek bo jak przeczytałem całą procedurę to mi się odechciało. Poczytaj w necie na ten temat.

              CO do kompa diagnostycznego to Ci nie jestem w stanie odpowiedzieć. Ja miałem do czynienia z przenośnym urządzeniem, który ni trochę nie przypominał PC, ani laptopa.

              Comment


              • #8
                Jest tu ktoś kto mógłby odpowiedzieć na pytanie jak uczyć kompa z silnikiem na LPG??

                Comment


                • #9
                  hmm czyli np. jak ktos wyjmie aku w celu podladowania np. na noc to wlozeniu go z spowrotem musi "uczyc" auto ? za kazdym razem? to konieczne ?
                  Civic 3D 1.4is '98

                  Comment


                  • #10
                    Czy konieczne to kwestia subiektywna. Powinno się tak robic i już. Dlatego u nas nie jest wskazane zabierac aku do domu.

                    Comment


                    • #11
                      a gdzie szukać tego bezpiecznika back up??
                      HONDA CIVIC
                      1996 r.Hatchback, pełna alektryka
                      D14A4, SOHC, 16V, 1396 cm ,90 KM ( 1,4i s )
                      przywieziona z Austrii
                      Made In Japan

                      Comment


                      • #12
                        Zamieszczone przez STRAZok Zobacz posta
                        a gdzie szukać tego bezpiecznika back up??
                        pod maską przy akumulatorku masz czarną skrzyneczkę z bezpiecznikami

                        Comment

                        Working...
                        X