Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Podświetlenie nóg (podłogi). Skąd wziąć źródło zasilania?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Podświetlenie nóg (podłogi). Skąd wziąć źródło zasilania?

    Ostatnio dostałem od znajomego listwy diod i chciałbym je jakoś wykorzystać. W samochodzie brata jest podświetlenie na nogi i uznałem że może w taki sposób wykorzystam te ledy. Jest tylko pytanie gdzie i jak je podłączyć? Chciałbym żeby świeciły razem z włączeniem elektryki samochodu. Myślałem żeby podpiąć się pod jakiś kabel zasilania radia ale pytanie czy nie będzie to zbyt duże obciążenie dla tego przewodu? No i które zasilanie, zmienne czy stałe 12V? Pewnie jest jakieś lepsze rozwiązanie gdzie mogę je podłączyć?

  • #2
    Kość radia ma przewód podświetlenia.
    Możesz spokojnie wykorzystać ,ew. napięcie po stacyjce.To żadne obciążenie(domyślam się że chodzi o led)
    Mozesz też równie dobrze odciąć przewód podświetlenia od zegarka,on i tak powinien być w naszym kraju odcięty .

    Comment


    • #3
      Zatem jezeli pod kosc radia to pod jaki prad? Staly czy zmienny?
      Tak, paski ledowe
      Last edited by deniol96; 10-12-2016, 21:47.

      Comment


      • #4
        Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
        Mozesz też równie dobrze odciąć przewód podświetlenia od zegarka,on i tak powinien być w naszym kraju odcięty .
        Można wiedzieć czemu?



        Meizu M2 Note

        Comment


        • #5
          Bo u nas jeździ się na światłach w dzień,a wtedy zegarek się ściemnia i gów.o na nim widać.
          Odcięcie sygnału z podświetlenia,to był pierwszy mod elektr. w moim aucie.
          Zrobiłem to zanim odjechałem z przed domu sprzedającego
          Mam Ej9 ,chyba że to Agielka,a tam nie wiem jak jest,nie patrzyłem w schematy.
          Last edited by m26; 11-12-2016, 00:08.

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez deniol96 Zobacz posta
            Zatem jezeli pod kosc radia to pod jaki prad? Staly czy zmienny?
            W aucie prąd zmienny jest tylko w alternatorze i w oryginalnych ksenonach z falownikiem i dwustopniowym podbiciem napięcia.
            Chodzi o napięcie "po zapłonie/kluczyku/stacyjce" ?

            Comment


            • #7
              Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
              Odcięcie sygnału z podświetlenia,to był pierwszy mod elektr. w moim aucie.
              Zrobiłem to zanim odjechałem z przed domu sprzedającego.
              Dzięki za info, ja odpiąłem tydzień po kupnie.


              Meizu M2 Note

              Comment


              • #8
                Todlaczego pytałeś?

                Comment


                • #9
                  Chodziło mi o to że '' że powinien być w naszym kraju odcięty '' i to mnie zbiło z tropu.

                  Meizu M2 Note

                  Comment


                  • #10
                    Niektóre auta mają w wersji na Europę mają dodatkowy przycisk wyłączający funkcję ściemniania wszystkiego po zapaleniu świateł.
                    Jak będę się kiedyś nudził to rozbiorę panel ogrzewania,bo mnie drażni.

                    Comment


                    • #11
                      Zamieszczone przez m26 Zobacz posta
                      W aucie prąd zmienny jest tylko w alternatorze i w oryginalnych ksenonach z falownikiem i dwustopniowym podbiciem napięcia.
                      Chodzi o napięcie "po zapłonie/kluczyku/stacyjce" ?
                      Gdy bawiłem się z podłączaniem radia to natrafiłem na dwa kabelki 12V:
                      -biało-niebieski- Constant 12V+
                      -żółto-czerwony- Switched 12V+

                      Zatem pod który z nich powinienem się wpiąć?

                      Comment


                      • #12
                        Pod który kolwiek z nich, oba podają napięcie

                        tapnięte z kalkulatora G Flex

                        Comment


                        • #13
                          Jeżeli chcesz żeby działało po włączeniu zapłonu,to pod żółto-czerwony.
                          Jak ma to mieć osobny włącznik,to pod biało-niebieski
                          Jak ma to działać po włączeniu postojówek to pod przewód w kości na którym po włączeniu swiateł pojawia się napięcie,albo pod przewód z zegarka.
                          A jeżeli ma to działać po otworzeniu drzwi,to pod biało-niebieski,a minus z przewodu wyłączniuka drzwiowego pasażera (koniecznie pazażera bo kierowca ma separowany od reszty)

                          Comment

                          Working...
                          X