Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Montaż komputera pokładowego UKP.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Montaż komputera pokładowego UKP.

    Cześć,

    mam problem z montażem komputera pokładowego. Mianowicie robię wszystko według tego tutoriala:

    i gdy dochodzę do momentu:

    Kod:
    Wtyczka, która znajduje się w zegarach skrajnie z prawej strony zawiera interesujący nas przewodzik - POMARAŃCZOWY to przewód od czujnika drogi - tzw VSS. Ten na zdjęciu drugi z lewej.
    nie mogę znaleźć tego kabelka. mam cztery wtyczki (dwie małe i diwie większe) ale w żadnej z nich nie ma pomarańczowego kabla. Możliwe jest, że mam inny rodzaj zegarów?

  • #2
    Przejedziesz się na tym,musisz być pewny co podłączasz ,nawet jak kolor się zgadza.
    VSS.jpg
    Jak na moje oko,to nie jest pomarańczowy.
    Czasem tak jest ze kolor jest różny,musisz zaglądać w schematy ,a potem do auta,to wszystko znajdziesz sam.
    Weź rozpiskę kompa i przy nim się podłączaj,bo tam znajdziesz wszystkie sygnały,ten z vss też tam jest.Unikniesz pomyłek a dodatkowo będziesz miał tam wtwdy tylko jedną dodatkową wiązkę ,a nie 15 różnych rozsianych po aucie.Mam nadzieję że nie przeciągasz przewodów do komory i nie tniesz tam wiązek,bo długo nie pojeździsz.
    Jak już zainwestowałeś w UKP,to wykorzystaj wszystko co ma,to tylko kilka przewodów.
    Last edited by m26; 30-11-2016, 23:11.

    Comment


    • #3
      Dzieki, tak właśnie myślałem, żeby wpiąć się w komputer, ale nie mogłem znaleźć schematu przewodów. ;/

      Comment


      • #4
        To jest schemat od Japońskiej wersji,ale wszystkie mają taki sam uklad ,więc jeśli kolor jest inny (tutaj akurat nie powinien) to patrzysz na wtyczkę czujnika i widzisz.
        Ddyby był problem z identyfikacją tego konkretnego przewodu,to,czujnik ma masę na czarnym,to wiadomo,zasilanie 5v i sygnał,na którym po odpięciu wtyczki od czujnika nie ma nic.

        Comment


        • #5
          A nie masz może całego schematu ECU?

          Comment


          • #6
            Pod P1J nie mam.
            ECU Tuning & Fuel Management - ECU Pinouts, VTEC wiring, & ECU VTEC Conversion Information - ECU Pinouts OBD-I (1992-1995) http://i75.photobucket.com/albums/i303/trustdestruction/HCF%20DIYs%20and%20FAQs/plugs2.jpg http://i75.photobucket.com/albums/i303/trustdestruction/HCF%20DIYs%20and%20FAQs/obd1pinschematics.gif...

            Zobacz czy to się pokrywa,może Ci pomoże.
            Każdy przewód w komorze ma inny kolor,poza
            żółto czarnym -zasilanie 12v z komputera ,wspólne dla kilku gratów
            czarnym - masy
            Reszta jest tak pokolorowana,żebyś bez problemu mógł znaleźć drugi koniec przy wtyczce komputera.
            Jedyny kolorowy na którym to dobrze widać to od obd1
            OBD1.jpg
            (Większość tych kolorów obowiązuje we wszystkich wersjach zresztą)
            Dla pewności wypinasz wtyczki przy elemencie i komputerze ,potem swprawdzasz przejście między końcami i wiesz że to ten sam przewód.
            Last edited by m26; 01-12-2016, 16:00.

            Comment

            Working...
            X