Cześć
Mam w mojej Hondzie EJ9 dziwny problem, otóż: obroty delikatnie falują, nie są to żadne skoki z 2 na 3 tys, tylko takie lekkie wahnięcia. Podczas jazdy pojawia się szarpanie zwłaszcza podczas przyspieszania na 2 i 3 biegu. Dodatkowo zauważyłem, że światła, te drogowe i podświetlanie deski, nie świecą się stałym jednolitym światłem tylko jakby to powiedzieć delikatnie mrugają. Problem jest z instalacją elektryczną, są jakieś zakłócenia, przebicia..? Nie jestem w stanie stwierdzić tego na 100%, ale chyba zaczęło się to wszystko po jeździe w silnym deszczu, aktualnie jak jest sucho to szarpie i mruga jakby słabiej, kiedy jest mokro to się nasila.
Kable zapłonowe są wymienione, więc to na pewno nie to. Zapala bez problemu, czek się nie świeci. Nigdy wcześniej nie miałem problemów z elektryką, nic nie było modyfikowane ani dokładane do instalacji. Akumulator ma 2 miesiące, prąd ładowania jest taki jak być powinien 14,4V.
Jeżeli ktoś miał podobny problem, albo wie jak takie rzeczy diagnozować to z góry dzięki za pomoc.
Sprawdzę jeszcze palec rozdzielacza.
Honda jest bez gazu.
Jeżeli coś zamokło i nie może wyschnąć to coby to mogło być?
Mam w mojej Hondzie EJ9 dziwny problem, otóż: obroty delikatnie falują, nie są to żadne skoki z 2 na 3 tys, tylko takie lekkie wahnięcia. Podczas jazdy pojawia się szarpanie zwłaszcza podczas przyspieszania na 2 i 3 biegu. Dodatkowo zauważyłem, że światła, te drogowe i podświetlanie deski, nie świecą się stałym jednolitym światłem tylko jakby to powiedzieć delikatnie mrugają. Problem jest z instalacją elektryczną, są jakieś zakłócenia, przebicia..? Nie jestem w stanie stwierdzić tego na 100%, ale chyba zaczęło się to wszystko po jeździe w silnym deszczu, aktualnie jak jest sucho to szarpie i mruga jakby słabiej, kiedy jest mokro to się nasila.
Kable zapłonowe są wymienione, więc to na pewno nie to. Zapala bez problemu, czek się nie świeci. Nigdy wcześniej nie miałem problemów z elektryką, nic nie było modyfikowane ani dokładane do instalacji. Akumulator ma 2 miesiące, prąd ładowania jest taki jak być powinien 14,4V.
Jeżeli ktoś miał podobny problem, albo wie jak takie rzeczy diagnozować to z góry dzięki za pomoc.
Sprawdzę jeszcze palec rozdzielacza.
Honda jest bez gazu.
Jeżeli coś zamokło i nie może wyschnąć to coby to mogło być?
Comment