Witam
Mam silnik B18C4 (część niby z C6) w 5 generacji.
Wczoraj trochę pogazowałem i zaczął palić na 3 cylindry. Jak się trochę pogazuje to znowu przez chwilę jest ok. Ale problem powraca.
Pomyślałem nad wymianą świec i przewodów. Świece wyglądały ok... Przewody są w tej chwili 3 czerwone i jeden dołożony niebieski.
Co proponujecie?
Przewody PRO-SPORT żółte?
Czy może oryginały NGK:
Jakie świece? Chodzi mi o wysokie osiągi i kręcenie do 10 000
https://www.4cars.pl/szcz/VK20/denso_66/7409/0/2000.php
Czy może macie inne pomysły?
Mam silnik B18C4 (część niby z C6) w 5 generacji.
Wczoraj trochę pogazowałem i zaczął palić na 3 cylindry. Jak się trochę pogazuje to znowu przez chwilę jest ok. Ale problem powraca.
Pomyślałem nad wymianą świec i przewodów. Świece wyglądały ok... Przewody są w tej chwili 3 czerwone i jeden dołożony niebieski.
Co proponujecie?
Przewody PRO-SPORT żółte?
Czy może oryginały NGK:
Jakie świece? Chodzi mi o wysokie osiągi i kręcenie do 10 000
https://www.4cars.pl/szcz/VK20/denso_66/7409/0/2000.php
Czy może macie inne pomysły?