Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

zwarcie w podświetleniu zegarków

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • zwarcie w podświetleniu zegarków

    Witam.
    Po wymianie żarówek w zegarach pojawił się problem jak na zdjęciach tzn.cały czas święci się lewy kierunek a po włączeniu świateł drogowych (dlugich)kontrolka z lewego kierunkowskazu święci mocniej. Obrotomierz działa dopiero po wyłączeniu świateł.
    Jeżeli ktoś spotkał się z podobnym problemem to proszę o pomoc.
    Pozdrawiam.
    Załączone pliki

  • #2
    U mnie od 120 do 220 wogole nie ma podswietlenia a zaeowki strasznie slabo swieca .powiedz mi to sa zegary z V gen czy VI?

    Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

    Comment


    • #3
      musisz zdemontować zegary i obejrzeć ścieżki z tyły zegarów ,albo przypalone i nie łączy ,albo źle coś podpiąłeś i zwarcie z kierunku robi

      zegary z 6gen. EJ?/EK pasują też z CR-V
      sigpic moje autko D16W4VTEC
      http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=23460

      Baggy Honda D14Vtec + Turbo 0.4b


      https://www.youtube.com/my_videos?o=U

      Comment


      • #4
        jeśli świeci - to masz zamknięty obwód - czyli masz zwarcie. Tak jak było powiedziane, musisz sprawdzić ścieżki i poszukać gdzie przebija się 12v do tej żarówki kierunku?

        W tytułach wątków nie wolno pisać słów "pomoc" lub "problem" wyszukiwarka tematów przestaje być skuteczna, będziesz chciał coś znaleźć i dostaniesz 1500 tematów które cię nie interesują!
        Temat zmieniłem.
        Last edited by rambo7; 08-02-2016, 10:00.
        Kierownik Działu Diesla

        Comment


        • #5
          Zegary są z VI gen. EJ9 Dzięki za pomoc jutro przyjrze się jak wyglądają ścieżki z tyłu.
          Last edited by Tomo; 07-02-2016, 23:30.

          Comment


          • #6
            jest jeszcze jedna kwestia, przebicie może być wynikiem zużycia się panewek - kontaktorów w pająku - manetce którą przełączasz.
            Kierownik Działu Diesla

            Comment


            • #7
              miałem podobnie w ciężarówce przy probie włączenia kierunku włączał się klakson ( przetarte kabelki wiązki )
              sigpic moje autko D16W4VTEC
              http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=23460

              Baggy Honda D14Vtec + Turbo 0.4b


              https://www.youtube.com/my_videos?o=U

              Comment


              • #8
                Witam ponownie.Dziś mój problem został rozwiązany tzn.okazało się,że miałem przerwana ścieżkę w miejscu montażu żarówki.Jeszcze raz bardzo dziękuję za pomoc.
                Załączone pliki

                Comment

                Working...
                X