witajcie 
więc tak silnik d14 + głowica y8vtec ,komp PO6 z obsługą vtec (BAGGY)
wiązka silnikowa EJ9 przerobiona na OBD1
podczas kręcenia rozrusznikiem brak iskry , ale gdy silnik się jeszcze obraca
i puszczę kluczyk to są na wszystkich świecach
napięcie do aparatu jest przez skrzynkę bezpieczników , nawet bezpośrednio z aku jest to samo
niema przerwy w napięciu stacyjki zapłonu i na rozruchu
da się odpalić rozkręcając silnik i w odpowiednim momencie puścić kluczyk
albo na pych ale rozrusznik długo nie wytrzyma
co mogłem , albo czego nie podłączyłem (chodziarz sprawdzałem i są tak samo podpięte zasilania jak w mojej hance i według schematów )
a może wina aparatu , albo kompa
będę wdzięczny za sugestie

więc tak silnik d14 + głowica y8vtec ,komp PO6 z obsługą vtec (BAGGY)
wiązka silnikowa EJ9 przerobiona na OBD1
podczas kręcenia rozrusznikiem brak iskry , ale gdy silnik się jeszcze obraca
i puszczę kluczyk to są na wszystkich świecach
napięcie do aparatu jest przez skrzynkę bezpieczników , nawet bezpośrednio z aku jest to samo

niema przerwy w napięciu stacyjki zapłonu i na rozruchu
da się odpalić rozkręcając silnik i w odpowiednim momencie puścić kluczyk
albo na pych ale rozrusznik długo nie wytrzyma

co mogłem , albo czego nie podłączyłem (chodziarz sprawdzałem i są tak samo podpięte zasilania jak w mojej hance i według schematów )
a może wina aparatu , albo kompa

będę wdzięczny za sugestie
Comment