Witam forumowiczów.
Mam problem w mojej ej8. Pobór prądu na postoju wynosi ok. 0,5 A. odłączyłem centralny zamek z szyberdachem przez wyjęcie bezpiecznika i pobór wynosił 0,21A. Okazało się dopiero po wyjęciu bezpiecznika od pompy paliwa że wynik spadł o 0,0A. Czy ktoś z was miał taki problem z pompą paliwa. gdzie może tkwić usterka? czy wymiana pompy paliwa załatwi sprawę? Może jakiś inny sposób na rozwiązanie tego? Może również znacie sposób na pobór prądu ze strony centralnego zamka. dodam tylko że zamek z pilota nie działał już od dłuższego czasu a wcześniej na zmianę raz działał raz nie.
Uprzejmie proszę tylko o odpowiedzi które mogą coś wnieść do sprawy.
Z góry dziękuje za pomoc.
Witaj. Na poczatek zachecam do lektury regulaminu i wypelnienia pkt.2 Mimo ze konto zalozone wieki temu, wyglada ze jest to Twoj pierwszy post
. Pozdrawiam Cris
Mam problem w mojej ej8. Pobór prądu na postoju wynosi ok. 0,5 A. odłączyłem centralny zamek z szyberdachem przez wyjęcie bezpiecznika i pobór wynosił 0,21A. Okazało się dopiero po wyjęciu bezpiecznika od pompy paliwa że wynik spadł o 0,0A. Czy ktoś z was miał taki problem z pompą paliwa. gdzie może tkwić usterka? czy wymiana pompy paliwa załatwi sprawę? Może jakiś inny sposób na rozwiązanie tego? Może również znacie sposób na pobór prądu ze strony centralnego zamka. dodam tylko że zamek z pilota nie działał już od dłuższego czasu a wcześniej na zmianę raz działał raz nie.
Uprzejmie proszę tylko o odpowiedzi które mogą coś wnieść do sprawy.
Z góry dziękuje za pomoc.
Witaj. Na poczatek zachecam do lektury regulaminu i wypelnienia pkt.2 Mimo ze konto zalozone wieki temu, wyglada ze jest to Twoj pierwszy post

Comment