Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Najpierw spryskiwacze teraz cale wycieraczki

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Najpierw spryskiwacze teraz cale wycieraczki

    Witam, po zakupie auta od poczatku mialem problem ze spryskiwaczami przedniej szyby, gdy ciagnalem manetke = 0 reakcji, spryskiwacze nie dzialaly i wycieraczki tez nie chodzily. Teraz do tego mi doszlo calkowite brak reakcji na wycieraczki. Jedynie dziala tylnia wycieraczka i spryskiwacz. Bezpieczniki sprawdzalem wszystkie sprawne.

  • #2
    możliwe że popsuł sie przełącznik zespolony czyli ta rączka cała co jest za kierownicą

    Comment


    • #3
      jak juz naprawisz na tyle ,ze beda "chodzily " wycieraczki to wymontuj dysze ( wystarczy kombinerkami scisnac pod maska i wypchac ) a nastepnie przedmuchaj sprezonym powietrzem , pomaga bardzo ,sam to wczoraj zrobilem i od razu inna rozmowa , nie pryskaja jak .... tylko mocnym strumieniem strzelaja na szybe , to samo warto zrobic z tylem . Co do samego przelacznika zespolonego przy kierownicy to sprobuj go wymontowac i potraktowac styki sprayem do kontaktow " Kontakt spray" jezeli nie sa uszkodzone blaszki ,styki to powinno pomoc takie oczyszczenie .
      Last edited by Wojtek58; 26-01-2014, 22:44.

      Comment


      • #4
        wycieraczki zaczęły działać, jedynie oczyściwszy z lodu wnęke przy wycieraczkach i po rozgrzaniu samochodu. Kwestia spryskiwaczy, bezpieczniki sprawne ale jak ciągnę manetke to ani spryskiwacz ani wycieraczki nie działają.

        Comment


        • #5
          Mam podobny problem.Sprawdzałem bezpieczniki rozkręciłem i obadałem manetkę. W środku przeczyszczę jakimś alkoholem styki . Kupiłem taki spray>> https://www.ocgchemia.pl/product/105...ontact-protect << czy się nada aby popsikać i czy ma takie działanie jak ten kontakt spray ?? orientuje się ktoś bo tylko to w intercars mieli. dodam ze po przeczyszczeniu z grubsza spryskiwacz nie reaguje. A więc czy szukać przyczyny przy silniczku spryskiwacza. I czy na przednią szybę jak i tylną przypada oddzielny silniczek...bo skoro jest oddzielny bezpiecznik to chyba powinien.
          ================================================== ===================================
          A więc problem rozwiązany i polecam ten Spray z poprzedniego posta.Problem spryskiwaczy tkwił we wtyczce do silniczka jest to pierwsza pompka od strony koła. Można tam zajrzeć odginając delikatnie nadkole, bądź je całkiem zdemontować. Ja wybrałem pierwszą opcję. Wypiąłem delikatnie kostkę, nawet nie całkowicie a dosłownie na 2mm i napsikałem na żywca ów Sprayem...problem znikł Pozdrawiam i dzięki za podpowiedzi

          Używaj proszę opcji edytowania i uzupełniania postów zamiast pisać jeden pod drugim. s-team
          Last edited by syriuszteam; 27-01-2014, 22:05.

          Comment

          Working...
          X