Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wskaźnik econo oraz przyspieszenie powyżej 5,5tys obrotó

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Wskaźnik econo oraz przyspieszenie powyżej 5,5tys obrotó

    Witam

    Mam problem z wskaźnikiem ECONO, otóż miałem zdjęty imobilajzer i od tego momentu nie świeci mi się econo (elektronik samochodowy powiedział, że bez imobilajzera nie będzie działa bo są jakoś połączone). Mam pytanie czy da się jakoś to obejść, żeby mi świeciła kontrola ECONO?

    Drugie pytanie w związku z przyspieszeniem, otóż od 6 tys. obrotów mam tak jakby turbo dziure (chociaż nie mam turbo). Poprostu samochód idzie od około 4tys. bardzo ładnie a potem od 6tys. obrotów zaczyna dziwnie szarpać samochód (tak jakby nie dostawał paliwa albo coś w tym stylu) czy to normalne?? Mój silnik to d15z6 1.5 v16 3 drzwiowy z 96roku.

    Czekam na sugestie
    Last edited by miki6666; 17-01-2009, 17:06.

  • #2
    Te szarpanie to normalne to odcięcie zapłonu.

    Comment


    • #3
      wydaje mi sie ze w hondach odciecie po 6tys byloby lekka przesada, ja mam silnik 1.5 z econo i spokojnie do 7tys idzie i na wiecej ma ochote

      dlaczego zostal zdjety immobiliser ?

      Comment


      • #4
        przyczyną takiego szarpania mogą być przewody wysokiego napięcia, albo świece, zaleca się wymianę świec co max 30 tyś i przewody co 60 tyś. Ja wymieniam świece co 15 tyś, a odcięcie zapłonu mam przy 7 tyś.

        Comment


        • #5
          W moim 1.5 vtec też odcina prz 6 tyś

          Comment


          • #6
            Świece wymienił mi wczoraj mechanik. Jest tak samo jak było, ale jeżeli jest to normalne to OK. A imobilajzer mi zdjęli, ponieważ miałem go tylko w 1 kluczyku, który został uszkodzony (koszt imobilajzera to około 200zł), więc zrezygnowałem z jego zakupu.

            Comment


            • #7
              Hi. Sprawdż na biegu jałowym, przy jakiej prędkości obrotowej odcina zapłon. Może Econo mają mniejsze obroty...

              Comment


              • #8
                w moim 1,4 is odcina przy około 7,5tyś.... ale ona chce więcej

                Comment


                • #9
                  Zamieszczone przez michal8032 Zobacz posta
                  W moim 1.5 vtec też odcina prz 6 tyś

                  vtec przy 6 odcina...wydaje mi sie troche dziwne chociaz specjalnie sie nie znam. Tez mam 1.5 vtec'a i odcina gdzies kolo 7500 tak jak u przedmówcy. Odciecie wyraznie slychac i czuc. ale przy 6000-7000 obrotów idzie wysmienicie dlatego dziwie sie, że u kolegi juz przy 6 odcina.

                  Comment


                  • #10
                    u mnie w d15z6 od 5.5 tys zaczyna porządnie iść dopiero, odcinka jakoś 7200 jest. Ogólnie silniczki z econo mają trochę wcześniej odcięcie zapłonu

                    Comment


                    • #11
                      Mam Taki sam silnik jak kolega 1,5 V-tec E i odcina mi zapłon gdzieś po 7 tyś obrotów, więc sugeruje sprawdzić przewody wysokiego napiecia. Na jakie świece zmieniłeś??

                      Comment

                      Working...
                      X