Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Start Engine Button.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Start Engine Button.

    Witam. Ostatnio spodobał mi się bajer z zamontowaniem takowego przycisku. Znalazłem na Allegro od UFO i tu parę pytań.
    -Czy ten przycisk da rady wmontować do MB6?
    -jak konkretnie nazywa się przekaźnik którego konieczne użycie kolega PERŁA opisuje w swoim temacie i gdzie GO nabyć? https://www.civicforum.pl/showthread...ine-button-%29
    Znalazłem kilka projektów w necie,ale nikt nie opisuje przycisku z Hondy Ufo więc wolę się upewnić.
    Pozdr.
    Last edited by felix; 25-02-2013, 15:37.
    Honda Civic 98r 1.8.B18C4 VTI VTEC DOHC 169 KM. MB6.


    Jadą jadą chłopcy w japońcach,Nikt Ich nie dogoni,bo kręcą do końca !

  • #2
    Cześć. Co do samego przekaźnika to musisz zapytać się bezpośrednio osoby, która to montowała. Powiem Ci jeszcze, że w Japonii dość często spotyka się takie przeróbki ( w sklepach dostępne są całe zestawy) poczynając od prostego taki jaki został przedstawiony w Twoim linku aż po prawdziwy bajer polagający na tym że w pilocie kluczyka masz czujnik zbliżeniowy który nadaje zaszyfrowany sygnał immobilajzera. Nie jestem pewien ale wydaje mi się że nawet jakbyś chciał coś takiego zbudować to wystarczy przełącznik (przycisk), który podłączasz do przewodów startera (ostatnia pozycja w stacyjce). Wtedy masz odpalanie auta na dwa sposoby (z kluczyka albo z stacyjki) a ponieważ jesteś przed standardowym przekaźnikiem więc nie musisz stosować dodatkowych przekaźników. Tak więc patrząc na te plany wystarczy że wepniesz się w obwód biegnący od akumulatora do stacyjki a przewód biegnący od pozycji ST i masz start button gdyż standardowy przekaźnik załatwi całą resztę.

    Jeśli jednak chcesz to robić wg planów jakie masz przedstawione to wydaje mi się że zastosowanie przekaźnika standardowego w jaki jest wyposażona stacyjka - spokojnie wystarczy, tylko po co dublować.

    Rozmawiałem z kolegą i calkowicie się ze mną zgadza. Trudno sobie wyobrazić, że przez stacyjkę idzie prąd potrzebny do zasilenia całego auta w tym rozrusznika i całkowicie zgadza się z moim rozwiązaniem.

    W Twoim zakresie pozostaje wybór przełacznika, montaż i wpięcie. Ważne żeby był na 12V i więcej.
    Last edited by Lord_Nikkon; 01-03-2013, 07:34.


    Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
    http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172

    Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
    http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535

    Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG

    Tęsknota za Hanką jest ciągła.

    Comment


    • #3
      czytałem ten post chyba z 10 razy - sens tego poza nazwą BAJER ... nic po za tym , wbudowanie takiego zestawu raczej ułatwi kradzież niż pożytek

      Comment


      • #4
        Wiesz w sumie zrobienie samego startera do silnika jeszcze nie zwiększa aż tak kradzieży bo nadal bedziesz musial miec przekrecony kluczyk. Faktem jednak jest, że jest to bajer


        Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
        http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172

        Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
        http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535

        Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG

        Tęsknota za Hanką jest ciągła.

        Comment


        • #5
          zgadza się immo idzie oszukać -a zapłon -obejscie stacyjki ... właśnie

          Comment


          • #6
            Jak wyżej napisałem "spodobał mi się bajer" i nic innego nie miałem na myśli. Dziękuje kolego LORD za wyczerpującą odp. Pozdrawiam.
            Honda Civic 98r 1.8.B18C4 VTI VTEC DOHC 169 KM. MB6.


            Jadą jadą chłopcy w japońcach,Nikt Ich nie dogoni,bo kręcą do końca !

            Comment

            Working...
            X