Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

światła do Jazdy dziennej

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • światła do Jazdy dziennej

    Witam Jakiś czas temu zamontowałem światła do jazdy dziennej (automat podłączony pod światła pozycyjne)
    Os tanio zauważyłem pewną ciekawostkę światła gasną przy wciskaniu hamulca, Czasem tylko mrugną czasem zaś całkiem gasną do momentu puszczenia hamulca

  • #2
    sprawdź wszystkie połączenia układu a szczególnie kable do tzw. Masy.
    Kierownik Działu Diesla

    Comment


    • #3
      Wszystko jest ok, po Wciśnięciu hamulca na stykach żarówki pozycyjnych dochodzi 0,2v

      Comment


      • #4
        podłącz automat pod postojówki. zresztą ledy powinny gasnąć kiedy na automacie pojawi się +12v więc conajmniej dziwne, że reaguje na napięcie rzędu 0,2V. te ledy to jakieś z allegro za 20zł ?
        Civic VTi B18C4 182 HP

        Comment


        • #5
          nie z sklepu motoryzacyjnego za 100

          Comment


          • #6
            w sumie to nie ma znaczenia skąd, te z alletanio też nie są złe. Możliwe też że instalacja LED jest dobra a coś z instalacja civica. Straty po sieci z wiekiem są coraz większe, zastanawiam się czy to może mieć znaczenie.
            Czemu Automat podłączony masz do świateł pozycyjnych? czy tego wymagała instalacja autoamtu? czy sam zdecydowałeś? i czy można by przepiąć się gdzie indziej czerpać zasilanie 12V.
            Kierownik Działu Diesla

            Comment


            • #7
              Znaczy Dosłownie do postojowych mam podłączone tylko różnie ludzie nazywają pozycyjne=postojowe,
              A Zasilanie ledów mam z silniczków regulacji lamp akurat pasowało idealnie

              Comment


              • #8
                coś mi te podłączenie "podejrzane" w silniczkach reflektorów możesz mieć rożne napięcia w zależności od pozycji odbłyśnika, poza tym tam (na tych właśnie wiązkach) są największe straty. Spróbuj na sztywno podpiąć się zupełnie gdzie indziej tak dla testu. Stawiam że w stabilnym miejscu gdzie [v] bedzie stabilne układ będzie pracował ok.
                Kierownik Działu Diesla

                Comment


                • #9
                  Właśnie na silnikach jest stabilne napięcie, Pozycja odbłyśnika nie ma żadnego wpływu na napięcie , czytałem na innych forach że właśnie to jest najlepsze połączenie i nie trzeba daleko kabli ciągnąć ,
                  Dodam kolejny ciekawy fakt:
                  Po wyciągnięciu tylnych żarówek (Stop/Pozycja) Światła do jazdy dziennej nie gasną

                  Comment


                  • #10
                    no wiec coś jest źle podpięte wynika z tego że jeśli nie "spinasz" obwodów tj.: wciskając stop (gdy zaświecają się żarówki tylne) jest "rozbiór" napięcia i przygasają. Czyli każde zamknięcie obwodu (gdy wciskasz stop) powoduje obniżenie [V]. Coś źle podłączyłeś.
                    Kierownik Działu Diesla

                    Comment


                    • #11
                      Znaczy tak , Napięcie zasilające Ledów Jest Cały czas bez zmian, Tyle że oba automaty podłączone są pod prawą postojów-kę, wyeliminowałem dziś problem migających ledów przy wciśnięciu STOP . Wyszło na to iż po przez żarówkę 2 włóknową Przy wciśniętym hamulcu prąd przechodził do przednich postojów , Założyłem na kablu przy żarówce Diodę kierunkową która uniemożliwia przejścia prądu , W światłach różnicy żadnej a Ledy już nie mrugają

                      Comment

                      Working...
                      X