Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Montaż centralki do sterowania zamkiem na pilota

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Montaż centralki do sterowania zamkiem na pilota

    Witam. Chłopaki i dziewczyny mam problem Kupiłem na allegro coś takiego https://allegro.pl/uniwersalny-stero...689404649.html ponieważ oryginalnego pilota do sterowania centralnym zamkiem nie mam problem jest taki ze nie wiem jak to podłączyć niby jest schemat i w ogóle... próbowałem już w sumie na kilka sposobów ale nic... jak możecie to powiedzcie mi jak wy byście to podłączyli chodzi mi tylko o podłączenie do zamka plus, minus i kierunki to nie problem... Mój samochód to Civic VI anglik aerodeck z silnikiem 2,0 iTD. Z góry dzięki załączam schemat

    img20121008164440.jpg

  • #2
    Naprawdę nikt nie wie jak sobie z tym poradzić?

    Comment


    • #3
      Ja mam podłączone. Napisz z czym masz problem to zaraz Ci napisze co i jak. Z drugiej strony szkoda, że nie kupiłeś zestawu z siłownikiem bo podłaczanie się pod fabryczny centralny zamek to lekka paranoja.

      P.S. Montaż pisze się przez "Ż" a nie "RZ"


      Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
      http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172

      Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
      http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535

      Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG

      Tęsknota za Hanką jest ciągła.

      Comment


      • #4
        Przeciez i tak musi dokupic siłownik bo w drzwiach kierowcy nie ma. Tylko jest kwestia czy slave czy master.

        Comment


        • #5
          owszem ale z tego co wiem są centralki które można podpiać w miejsce starej lub zmostkować połączenie i działa, ale chyba nie w tym modelu. Opis centralki jest wysoce lakoniczny.


          Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
          http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172

          Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
          http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535

          Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG

          Tęsknota za Hanką jest ciągła.

          Comment


          • #6
            Więc wie ktoś w końcu jak to podłączyć?? Stawiam piwo:P

            Edit:

            No dobra ok, to załóżmy ze chce kupić siłownik żeby nie kombinować z oryginalna instalacją... i tak myślę, ze chyba wystarczy slave bo podłącze go tak jak wynika z tego schematu wyżej, ze bezpośrednio do siłownika i podczepię go do tego rygla co sie otwiera drzwi w środku i będzie hulać no nie?
            Last edited by dzejkopxx; 14-10-2012, 12:29.

            Comment


            • #7
              Pytanie pozostaje jedno. Czy centralka która już masz obsłuży siłownik. Możesz się tego dowiedzieć na dwa sposoby. Pierwszy to instrukcja a drugi to zadzwonić do sprzedawcy. Druga opcja jest pewniejsza. Jeśłi chodzi o siłownik to slave całkowicie wystarczy (sam mam taki). Ważne żeby dało się go podłaczyć, a reszta to właściwie czysta mechanika.


              Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
              http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172

              Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
              http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535

              Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG

              Tęsknota za Hanką jest ciągła.

              Comment


              • #8
                Chłopaki dzięki za pomoc a szczególnie użytkownikowi Lord_Nikkon. Zamek otwiera zamyka i ogólnie dobrze chodzi ale jest problem z kierunkami mianowicie miga tylko jedna strona, a druga czyli lewa nie... dodam ze zaraz po podłączeniu działały obie strony a dziś patrze a tam tylko jedna. Sprawdzałem całe połączenie i wszystko jest ok. Kierunki i awaryjne działają dobrze... i teraz pytanie czy to wina tej jednej diody prostowniczej czy moze wina leży gdzieś w centralce?

                Comment


                • #9
                  Diody raczej się nie psują od tak. Wstyd się przyznać ale ja też miałem taki problem i okazało się że szybko złączka nie kontaktowała. U mnie przewody to kierunkowskazów były brązowe a w nie wlutowane były diody (2 przewody). Wiadomo jeden przewód na jedną stronę auta. Nie wiem jak to łączyłeś ale pewnie przez takie zaciskane szybkozłączki taki jak na zdjęciu poniżej. czasami bywa tak że te złączki nienajlepiej się "wżynają" w przewód i czasami trzeba wyciągnać taką szybko złączkę i delikatnie, nożykiem, naciąć izolację w miejscu gdzie jest wygniecenie. Powiem nawet wiecej. takie sytuacje dośc często się zdarzają, zwłaszcza jak przewody są dość cienki a sama izolacja gruba. Myślę że to powinno pomóc. Co do sentralki to nie sądzę żeby tam tkwił problem a to dlatego że z centralki wychodzi (zapewne) jeden przewód do kierunkowskazów, który później rozdziela się na dwa (wraz z diodami). Tak więc jest to raczej problem z łączeniem. Możesz przy okazji dla pewności sprawdzić diodę z apomocą uniwersalnego miernika z opcją testowania diody.



                  Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
                  http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172

                  Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
                  http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535

                  Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG

                  Tęsknota za Hanką jest ciągła.

                  Comment


                  • #10
                    No właśnie sęk w tym ze wszystko jest lutowane do kabelków. Czyli żadna szybkozłączka nie wchodzi w grę. Jeśli chodzi o centralkę to tez mam taka ze wychodzą z niej 2 przewody(fioletowe), jeden na jedną stronę drugi na drugą i tez właśnie wlutowane są diody. Sprawdzę te diody jeszcze i dam znać.

                    Comment


                    • #11
                      dziwne jest to że z centralki wychodzą dwa przewody. Zawsze jest jeden który się rozgałęzia. Możliwe że to dioda albo coś z stykami na centralce. Tak czy siak musisz sprawdzić miernikiem diodę na owym przewodzie.


                      Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
                      http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172

                      Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
                      http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535

                      Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG

                      Tęsknota za Hanką jest ciągła.

                      Comment


                      • #12
                        Problem rozwiązany. Powodem był źle podłączony jeden kabel do włącznika awaryjnych. Aczkolwiek dziwna to sprawa ponieważ przy montażu całego centralnego wszystko podłączyłem i działało. Po bardzo dokładnym sprawdzeniu wszystkiego okazało sie ze sytuacja była tak ze miganie kierunkami działa do momentu włączenia jakiegoś kierunkowskazu lub awaryjnych. Po tym miganie przy zamykaniu i otwieraniu nie działało, lecz za jakiś czas znów działało. Jest to bardzo dziwne. W każdym razie apeluje do wszystkich aby uważnie i ostrożnie podłączali takie rzeczy. Ja miałem szczęście ze nic nie spaliłem. Dzięki wszystkim za odpowiedzi i również służę pomocą jakby coś. Pozdrawiam.

                        Comment


                        • #13
                          Cieszę się, że mogliśmy pomóc


                          Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
                          http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172

                          Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
                          http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535

                          Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG

                          Tęsknota za Hanką jest ciągła.

                          Comment

                          Working...
                          X