Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Ciekawy problem z samodiagnostyką

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Ciekawy problem z samodiagnostyką

    Witam.
    Od jakiegoś czasu mam dziwny problem z zegarami, mianowicie wskazówka podczas stałej prędkości nagle przeskakuje o 10km/h. Postanowiłem zrobić samodiagnostykę bo podejrzewałem impulsator. Co się okazało, po zwarciu styków w gnieździe diagnostycznym check engine świeci się nieustannie ale za to mryga kontrolka ABS. Jakieś pomysły?
    pozdrawiam.

  • #2
    Hmm wydaje mi się, że któryś z czujników ABSu nawalił i podaje błędną prędkość obrotową kół do sterownika, ale czy to miałoby jakieś znaczenie do skakania wskazówki? Spróbuj poczyścić styki czujników i skasować błąd jakoś.
    http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20434 <----- Moja była srebrna strzała

    Comment


    • #3
      Baster to odczytaj kod bledu z kontrolki ABS.

      Zajrzyj do mojego tematu moze cos Ci sie uda znalezc pomocnego:

      https://www.civicforum.pl/showthread...ck-na-PB-i-LPG

      Ostatni post na pierwszej stronie zaczyna temat ABSu
      The 1st. - EJ9
      The 2nd. - ES7
      The 3rd. - FD7
      The 4th. - CU2
      ------------------------------------------------------------------

      ------------------------------------------------------------------

      Comment


      • #4
        Ewidentnie u mnie to:
        nr 61 - ignition voltage - Napięcie zapłonu (zbyt niskie)

        Przyczyny:
        Uszkodzony akumulator. Uszkodzony układ zasilania. Uszkodzony zespół modulatora

        Sprawdzę miernikiem aku zobaczymy... co do reszty przyczyn to ne mam pomysłu jak się zabrać.

        Comment


        • #5
          Spróbuj zrobić procedurę resetu modułu ABS. Opisana jest też w tym temacie co podałem Ci link. U mnie były chyba 4 błędy zapamiętane z kiedyś i po resecie do dzisiaj już ponad pół roku i wszystko jest cacy.

          A jak się pojawi ponownie kontrolka to wtedy będziesz musiał szukać przyczyny.

          Powodzenia
          The 1st. - EJ9
          The 2nd. - ES7
          The 3rd. - FD7
          The 4th. - CU2
          ------------------------------------------------------------------

          ------------------------------------------------------------------

          Comment


          • #6
            Tak wlaśnie mam zamiar zrobić. Powiedz mi jeszcze co do resetu modułu ABS to zwierałeś zworkę od Check Engine?
            Wiesz gdzie jest ten moduł?
            Pozdrawiam.

            Comment


            • #7
              Tak tak zwierałem zworkę ta od samodiagnostyki. A cały moduł ABS jest chyba tam gdzie komputer pod tym plastikiem przy prawych drzwiach, ale pewny nie jestem.

              Reset ABSu robiłem dokładnie w taki sposób jak opisałem w tamtym temacie
              The 1st. - EJ9
              The 2nd. - ES7
              The 3rd. - FD7
              The 4th. - CU2
              ------------------------------------------------------------------

              ------------------------------------------------------------------

              Comment


              • #8
                Bardzo Ci dziękuje Dam znać jak u mnie się sprawy potoczą.

                Comment

                Working...
                X