Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

SRS - kontrolka świeci się ciągle

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • SRS - kontrolka świeci się ciągle

    Witam,

    od dobrych 3 miesięcy świeci się u mnie w aucie kontrolka srs. Z tego co mi wiadomo o przeszlości auta nie jest powypadkowe choć drobne stłuczki miało.
    W jaki sposób zdiagnozować problem i go rozwiązać? gdzie udać się najlepiej?
    Byłem ostatnio na diagnostyce komputerowej lecz osoba tam pracujaca stwierdziła , że nie ma możliwości podpięcia się z komputerem bo nie mogła znaleźć jakiejś niebieskiej wtyczki pod kokpitem.

    pozdrawiam.
    EX Civic FN1
    EX Civic ED7
    EX Civic EP2
    EX Civic FD7 FL
    EX Civic FN2
    EX Civic FG1
    EX Civic FD7
    EX Civic EM2
    EX Accord CL3
    EX Accord CG8
    EX Civic MB6
    EX Civic MB4
    EX Civic MB2

  • #2
    Poszukaj na forum jak zresetować SRS, powinno pomóc.
    http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20434 <----- Moja była srebrna strzała

    Comment


    • #3
      wystarczy ze akumulator na dłużej rozłączysz np. przy wymianie i juz SRS lubie sie zaplać Wystarczy skasować Niebieska wtyczka jest nad schowkiem pasazera

      Comment


      • #4
        pod kierownica masz zółtą kostkę. "ślepą" wszystkie kable od SRS są koloru zółtego więc na pewno zobaczysz grubości palca;p ze sie tak wyraże bo jet na nim zółta osłonka... i robisz tak jak tutaj:

        Kolejno....

        1. Samochód przygotowany do jazdy, w pozycji przed zapłonem -kontrolki
        się nie świecą (alarmy, immobilaizery wyłączone ...)
        2. Szukamy żółtego złącza (takie ślepe) gdzieś obok bezpieczników
        pod kierownicą. U mnie tak jest, w innych H szukać!
        3. Wyciągamy tą końcówkę (żółtą) z gniazdka, kończącą dwa przewody
        biegnące z samochodu
        4. Drucik lub włącznik z kabelkami zarobionymi na końcach w dłoń
        chwytamy.
        5. Kabelki wciskamy do końcówki - złączki kabla (gniazda w
        samochodzie nie dotykamy - i tak nic stamtąd nie wychodzi dalej)
        6. Przy zwartych końcówkach przewodu załączamy kluczyk do momentu
        aż pokażą nam się świecące kontrolki na desce rozdzielczej
        7. Kontrolka SRS zaświeci się lecz po kilku sekundach powinna zgasnąć
        ...wtedy rozwieramy i czekamy 4 sekundy...
        8. WAŻNE - po zgaśnięciu SRS mamy nie więcej jak cztery sekundy na
        ponowne zwarcie kabelka (lub włączniczka) - więc zwieramy!!!
        9. SRS znów się zapali - więć czekamy tylko 3,5-4 sekund - (nie
        przekraczać tych 4 sek) i rozłączamy kabelek. SRS powinien zgasnąć.

        10. Zwora jest rozłączona, natomiast zasygnalizowanie SRS powinno
        objawić się podwójnym mignięciem lampki........

        UKŁAD GOTOWY DO PRACY


        Przy zmianie akumulatora, po pracach z instalacją/ często SRS nie ma
        ochoty ponownie się uzbrajać!

        Dla dociekliwych: można od razu uruchomić zapłon- lub zrestartować
        stacyjką MS_HONDĘ i w drogę......

        Comment


        • #5
          słuchajcie. Każdy tutaj pisze jak wykasować informację o SRS a może np jakaś złaćzka od poduszki się rozłaczyła i wywala bład? Może warto sprawdzić to zanim się wykasuje bład? W końcu chodzi o bezpieczeństwo. Poza tym opis bardzo dobry.


          Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
          http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172

          Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
          http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535

          Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG

          Tęsknota za Hanką jest ciągła.

          Comment


          • #6
            może masz i racje.. bo u mnie kiedyś ta kontrolka się świeciła 3 lata i byłem w Siedlcach w ASO w Lublinie a nawet w Warszawie i nie potrafili tego błędu wykasować podpinając się pod komputer... a ja to zrobiłem w minutę tylko że tym sposobem.. tylko teraz pytanie czy ten sposób aby na pewno działa czy tylko maskuje wszystko

            Comment


            • #7
              podepnę się pod temat bo wczoraj nagle przy odpaleniu kontrolka od srs nie zgasła i mnie drażni. Zrobiłem dziś procedurę kasowania błędu kilkakrotnie i bez rezultatu. Lamka na końcu ładnie mruga dwa razy ale po odpaleniu nadal nie gaśnie. Da rade jakoś samemu zdiagnozować co ją boli?

              Comment


              • #8
                Zrób samiodiagnostyke i odczytaj kod błędu z kontrolki SRS. Dowiesz się o co biega.

                Comment


                • #9
                  ABS / SRS typową metodą nie zgasisz to systemy bezpieczeństwa biernego. Taką metodą/procedurą mozesz zgasić tylko kody błędów silnika.
                  Najczęściej usterki elektryczne (typu: ostatnio robiłeś wymiany lub inna grzebaczka) kostki, złączki, brak kontaktu, lub mechaniczny defekt któregoś z nich.

                  poszukaj w zasobach Forum np:

                  Jak w temacie. Mam problem z kontroslka SRS która nie gasnie. Znalazłem gdzies w googlach ze pomze restart SRS. Moje pytanie brzmi nastepujaco, czy robił juz ktos taki restart i jesli tak czy ten nizej podany opis restartu jest dobry. w okolicach bezpiecznikow w kabinie jest taka zotla wtyczka (tak lekko po prawej stronie od bezpiecznikow) ktora siedzi sobie w "slepym" gniazdku. trzeba ja wyciagnac i zewrzec kabelkiem te dwa piny, -przekrecic stacyjke do pozycji zapalonych lampek

                  lub
                  https://www.civicforum.pl/showthread...ight=kontrolka
                  lub
                  Witam Mam pytanko , co trzeba zrobic zeby kontrolka SRS zgasla?? trzeba wymienic sensor ?? czy tylko wymienic oporniki w pasach,oczywiscie poduszki zalozone. Dzieki Pozdrawiam

                  lub
                  Witam... Chciałbym prosić o poradę. Mój problem polega na tym iż, od pewnego czasu nieustannie świeci mi kontrolka znajdująca się na obrotomierzu "SRS" Stwierdzam fakt ,że samochód pali normalnie... oraz jeździ płynnie.... Jak można pozbyć się tego problemy?? i czym może on być spowodowany.. Mój samochód to Honda Civic 1.6 105 km wersja coupe. Proszę o rady i sugestie za które z góry dziękuję.

                  lub
                  witam jestme posiadaczem hondy 95 vtec-e 1.5 hatchback mam problem ktory zaczol sie dzis rano a mianowicie wsiadlem do auta gdzie wczoraj bylo wszystko normalnie, odpalilem auto a silnik chodzil jak czolg obroty byly niskie tak jakby sie dlawil i zapalila sie czerwona kontrolka SRS, wylaczylem silnik nastepnie odpalilem jescze raz silnik juz nie wariuje ale nadal sie pali ta czerwona kotnrolka, jaka moze byc tego przyczyna co mozecie mi poradzic i dlaczego tak moglo sie stac? acha no i

                  lub
                  czesc, od niedawna mam Honde, zauwazylem ze pali sie kontrolka SRS, zaczelem szukac info o tym problemie... no i zrobilem samodiagnostyke - znalazlem 2 pinową kostke wetknieta w zielona gume po stronie pasazera, wsadzilem zworke, przekrecilem kluczyk az do podswietlenia kontrolek no i kontrolka SRS i Check Engine pala sie non stop - zaczekalem z minute, pozniej ponowilem czynnosc - to samo, czy to oznacza ze mam do wymiany sterownik silnika i sterownik SRS ? :mad: czy moze warto sprobowac

                  lub
                  Witam tak jak w temacie - poduszkowy alarm sie swieci non-stop. Bylo cos takiego ze sie krecilo stacyjka i nic , zero reakcji dopiero za pomoca przewodów dalo sie odpalic. Od tego momentu pali sie caly czas kontrolka SRS oraz nie dziala alarm. Podejrzewam ze nalezy je zresetowac w komputerze a slyszalem tez ze nalezaloby sprobowac odlaczyc akumulator na chwilke i znowu podlaczyc ale nie wiem czy to cokolwiek pomoze. Macie Panowie jakis pomysl?? Moze ktos podradzi jakis wmiare dobry warsztat

                  lub
                  Witajcie, mam maly problem z lampka SRS tj. jakis czas temu po grubszym ogarnianiu auta, rozladowal mi sie akumulator, i kiedy to naladowalem go na nowo i odpalilem fure to zaczela mi sie swiecic na czerwono lampka SRSu, wczesniej po jakis 5sek od uruchomienia silnika lampka ta znikala. postanowilem z resetowac kompa, ale nic to nie dalo najpierw res poszedl na jakies 2 min, pozniej na 10 min. dalej lampka sie swiecila, nastepnie postanowilem wyjac bezpiecznik odpalic auto i po wylaczeniu go

                  lub
                  czesc podczas odlaczenia akumulatora zapalila mi sie kontrolka srs.slyszalem ze sa sposoby aby ja wylaczyc w prosty sposob .serwis chce za ta usluge 250zl

                  lub
                  Czesc Od jakiegos czasu mam problem z kontrolka SRS. Pewnego dnia bez specjalnej przyczyny zapaliła się. Udało mi się wykasować ten błąd i był spokój przez 3-4 miesiace. Pozniej po raz kolejny sie zapaliła a ja ją po raz kolejny zgasiłem ;). W tej chwili już powiedziała "dość". Po przejechaniu 500 m od wykasowaniu błędu zapala sie ponownie. Macie może jakiś pomysł co z tym mozna zrobic w domowych warunkach ? (poza wyciagnieciem zarowki ;) ) Pozdrawiam Trebor

                  lub
                  Hej. Cały czas pali mi się lampka SRS. Do tej pory działała bez zarzutu, tj. gasła zaraz po uruchomieniu silnika. Wczoraj jednak odłączałem i podłączałem akumulator (musiałem go podładować) i od tego momentu lampka SRS pali się światłem ciągłym. Sprawdziłem bezpiecznik odpowiedzialny za SRS, ale jest ok. proszę o podpowiedź. Pozdrawiam!!!!


                  a może stwórzmy osobny dział dla SRS...bo jest tego sporo.... ale konkretów na 1 post.
                  Last edited by rambo7; 31-01-2012, 20:48.
                  Kierownik Działu Diesla

                  Comment


                  • #10
                    Jeśli kontrolka SRS gaśnie po sześciu sekundach od przekręcenia stacyjki w pozycji zapłon to wszystko jest ok, nic nie jest zamaskowane, niesprawne, ani tym podobne. W każdym innym wypadku będzie ciągle świecić.

                    Diagnostykę SRS w VI-gen. robi się tak samo jak diagnostykę ECU, zworka w niebieską kostkę 2 pin, zapłon i kontrolka wymruguje błędy. Lista kodów w manualu. Z kolei uzbrajanie systemu żółtą kostką 2 pin jak wyżej opisano. Jeśli nie skutkuje trzeba usunąć przyczynę, oczywiste.

                    Comment

                    Working...
                    X