Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Możliwość podłączenie radia Volkswagen Beta ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Możliwość podłączenie radia Volkswagen Beta ?

    Witam , mam prośbę albo może wystarczy pytanie czy da radę gdzieś kupić albo dostać przejściówkę lub wtyczkę i schemat podpięcia by podłączyć radio volkswagen beta V balupunkt vwbeta5.jpg do hondy civic 5d 97 r? Jest to fizycznie możliwe by to działało ?
    Wcześniej miałem pioneer KEH-1900R jednak na wybojach lub nawet nie itp ciągle mi się wyłącza tzn nie gaśnie tylko nie ma dźwieku ,wydaje mi się że poczas przeróbek, których w moim aucie jest masa, poprzedni właściciel lutując uciął wtyk Hondy i dał od pioneera pewnie coś źle zrobił . Mi oczywiście powiedział że radio nie działa i tego się trzymałem bo może to i prawda.
    Myślałem by odkleić taśme i zamiast tej wtyczki pioneera dać albo iso i dokupić normalne radio albo ewentualnie do tego beta V jak by się dało przejściówkę tylko wiedzę na temat elektroniki i lutowania mam taką że umiem lutować ładowarki i tego typu proste urządzenia ale nie znam się na schematach zbyt.
    Jest ktoś w stanie pomóc albo doradzić co lepiej i co jest w ogóle do zrobienia?

  • #2
    mając zwykły cyfrowy miernik ( z castoramy za 10zł ) można spokojnie wszystko sprawdzić i podłączyć standardową kostkę ISO... zasilanie to czerwony i zółty +12V ( z tym że jeden z nich idzie przez stacyjkę czyli napięcie pojawia się po przekręceniu kluczyka ) czarny masa no i zostajaą4 głośniki czyli 8 przewodów .... kolorów oryginalnej instalacji nie znam ale wszystko można ogarnąć mając miernik
    Civic VTi B18C4 182 HP

    Comment


    • #3
      Hmm u mnie radio działa normalnie bez kluczyka , zapomniałem dodać nie wiem czy to ma znaczenie i wcześniej już chyba 3 razy przepalił mi się bezpiecznik back up ten 7,5 teraz dałem 10 bo innego nie miałem i póki co jeszcze nie poszedł. Może jeszcze poszukam na forach VW.

      Znalazłem coś takiego 88_1178608145.jpg. Jak to jest jak podępnę kości iso zamiast tej wtyki pioneer według schematu fabryczne kable -> iso to by zadziałało czy trzeba miejscami kable zamieniać w porównaniu do zwykłego radia iso?
      Last edited by Daaw; 21-12-2011, 11:43.

      Comment


      • #4
        na tym zdjęciu te dwie dolne kostki to jest właśnie ISO ... ja też zrobiłem sobie obejście stacyjki tyle że backup nigdy mi sie nie przepalił.

        możesz porównać wyprowadzenia obecnej kostki pionner i na tej podstawie podpiąć ISO ale moim zdaniem to bez sensu ... pewniej jest sprawdzić miernikiem który kabelek to który głośnik. a jes.li przepala ci się backup to tym bardziej świadczy że obecne podłączenie jest zwalone
        Civic VTi B18C4 182 HP

        Comment


        • #5
          Żeby nie pominąć niczego to w elektryce poprzedni właściciel modził sporo, bo i podłączył przeciwmgielne i takie diody że niby do jazdy dziennej pod dodatkowy pstryczek, odłączony jest centralny zamek , i alarm bo mam nawet kluczyk i papiery do niego ale nie wiem czy to ma jakiś związek.
          Dobra to w takim razie pozostaje mi kupić ten miernik wziąść schematy na wszelki wypadek uwale te kable od pioneera i od tych hondowski podłącze kość iso ale tak by działała w tej becie no i trzeba będzie pewnie zdjąć kod ale to już raczej nie jest zadanie dla mnie.

          Comment

          Working...
          X