Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

wtyczka od jaska...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • wtyczka od jaska...

    Witam, czy ktos mi moze podpowiedziec gdzie moge wcisnac ta wtyczke od jaska??
    oczywiscie ta zolta na pierwszym planie
    Fotosik.pl to idealne miejsce na Twoje zdjęcia i realizowanie pasji fotografią.

    pozdro
    motlik
    Civic 98 3d HB

  • #2
    Najmocniej przepraszam a co to jest JASKA?? Wybacz pierwszy raz spotykam się z takim słowem . U mnie w aucie żółte wtyczki to SRS - czyli poduszki powietrza u ciebie może to być poduszka powietrzna kierowcy ale nie dam się za to pociąć bo nie widzę ile ma pinów. Jeśli ma dwa to rzeczywiście może to byś SRS i jest on oznaczony w manualu jako "ZŁĄCZKA 2 STYKOWA SZPULI PRZEWODÓW do WIĄZKI GŁÓWNEJ SRS". Mogę się mylić ale dla mnie to tak wygląda.



    Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
    http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172

    Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
    http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535

    Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG

    Tęsknota za Hanką jest ciągła.

    Comment


    • #3
      Dzieki za odpowiedz
      SRS, AIR BAG, w wlkp na poduszki mówi się potocznie jaski ;p, wymieniłem całkowicie wiązkę elektryczne w kabinie i została mi dosłownie jedna wtyczka, a ze jest koloru zółtego i jest w wiązce od SRS to sprawa wydawała się prosta, tylko, ze nie ma nigdzie wolnego gniazdka koloru zółtego żeby ja podpiąć, a być może przeoczyłem go, myślę ze Twój schemat rozwiąże moje wątpliwości, dam znać jutro czy udało mi się podpiąć

      Comment


      • #4
        Spoko ale na przyszłość staraj się używać określeń technicznych bo ja osobiście jestem z małopolski i takich słow nie znam. Co do SRS'a to sprawdz jakie kolory mają owe przewody na rysunku powyżej masz na niektórych przewodach oznaczenia kolorów kabli, to może cię naprowadzić na rozwiązanie. ewentualnie może to być złacze serwisowe albo coś podobnego. Możesz też wywołać kody przez złącze diagnostyczne i dowiesz się jaki przewód jest nie podłaczony lub jest podłaczony źle (rysunek poniżej) i taka mała porada jak rozłaczasz coś w aucie i jest to słąbo opisane to rób zdjęcia telefonem to pomoże ci potem się odszukać w kablach



































        Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
        http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172

        Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
        http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535

        Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG

        Tęsknota za Hanką jest ciągła.

        Comment


        • #5
          moja poprzednia wiązka spaliła się doszczętnie wiec o fotach nie było mowy, cały kokpit, z licznikiem i nagrzewnica się stopił ... szyba przednia popękała wiec foty do niczego mi się nie przydały ;p
          po wymianie wiązki wszystko działa, świeci się tylko kontrolka SRS na desce rozdzielczej, pewnie dlatego ze jest jedna wtyczka wolna.
          Nie mam podświetlenia lewarka skrzyni biegów, oraz przycisk od podgrzewania tylnej szyby i świateł awaryjnych nie jest podświetlony, a jeszcze pierwszego dnia po wymianie wiązki, lewarek od skrzyni na pewno był podświetlony, być może to wina jakiegoś bezpiecznika, chociaż przejrzałem wszystkie, ale może któryś przeoczyłem.
          Jeszcze raz dzięki za wielka pomoc

          Comment


          • #6
            nie ma problemu. Jak miales spaloną wiązkę to zdjęcia rzeczywiście mało pomogą.


            Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
            http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172

            Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
            http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535

            Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG

            Tęsknota za Hanką jest ciągła.

            Comment


            • #7
              to jest napewno złaczka kasowania pamieci (MES) 2 pin W oryginalnej puszce bezpieczników jest tylko slot zabezpieczajacy dla niej Ona nigdzie nie ma byc podpietą tylko ma być

              skoro wymieniałes wiązke to aku miałeś odłączony to teraz zrob diagnostykę SRS i skasuj błędy tylko ze robi sie to wtyczką od strony pasazera a ta żółta to w sumie nie wiem po co jest skoro tamta mozna wszystko zrobić Jest i tyle tez ja mam i sie kiedyś zastanawiałem
              Last edited by greg4uk; 14-12-2011, 17:12.

              Comment


              • #8
                czyli wystarczy zrobić diagnostykę SRS i skasować błędy, czy jestem wstanie zrobić to samemu?
                Rozumiem ze po tej czynnosci zgaśnie mi kontrolka SRS?
                Na prawdę panowie dzięki za info

                Comment


                • #9
                  no w całym tym gąszczu Lordowskich manuali masz opisane Tam piszą o specjalnej zworze ale zastępuje sie ją spinaczem biurowym tudziez zwykłym kabelkiem Poszukaj tez w szukajce ,,diagnostyka SRS,, czy ,,kasowanie SRS,, jest opisane Tylko ze w manualu jest osobno złącze do diagnostyki i osobno do kasowania błędów ( ten twoj kabel) ale u mnie to nie działało Podjechałem do elektryka i za 50zł skasował podpinając sie tylko i wyłącznie do złącza po stronie pasazera- ( tam jak cos zle zewzesz to mozesz zwarcie kompa zrobić i załozysz nowy temat na forum jedz lepiej do elektryka a jak zaspiewa wiecej nic 60 zł to szukaj innych

                  Comment


                  • #10
                    poczytam w takim razie

                    Comment

                    Working...
                    X