Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Zużycie kopułki rozdzielacza zapłonu.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Coby nie rozpoczynać nowego tematu podpisze to tutaj:

    Otóż po wymianie kopułki i świeczek wszystko jest w prawie idealnym porządku... No właśnie Prawie.
    Jednak na gorącym silniku co jakiś czas na LPG przerwie na niskich obrotach. patrzyłem trochę przy przewodach WN i doszedłem do wniosku ze przynajmniej 2 z nich za luźno 'siedzą' na świecach - w sensie 'fajki'. Czy takie za luźne mocowanie może być przyczyna gubienia iskry lub zbyt słabej iskry?

    Mimo ze decyzja już zapadła i w przeciągu max 2 tygodni wpadną nowe przewody NGK, chciałbym mieć pewność czy to pasuje do objawów...

    A poza tym także w przeciągu 2 tyg. będę robił upgrade instalki LPG na sekwencje IV generacji Wreszcie pozbędę sie tego syfu z puszki filtra

    Pozdro
    The 1st. - EJ9
    The 2nd. - ES7
    The 3rd. - FD7
    The 4th. - CU2
    ------------------------------------------------------------------

    ------------------------------------------------------------------

    Comment


    • #17
      I znowu napiszę tutaj co by nie zakładać nowego tematu. Otóż jestem w trakcie poszukiwania nowych przewodów WN. Przymierzałem jedne z Seiwy i okazały się niedobre. Miałem na wczoraj umówioną przymiarkę trzech innych kompletów ale przyjechałem za późno i zamknęli mi sklep.

      Znalazłem na stronce coś takiego:

      https://www.stanczyk.pl/przewody-zaplonowe-8169.html


      Powiedzcie mi czy ten konkretny model podejdzie do mojego D14Z2? Bo Pan w sklepie mówił że te wszystkie katalogi mają jakieś takie dziwne dopasowania. Wg katalogu Seiwy te które nie pasowały miały pasować... I nie wiem już jakich mam szukać.

      A może ktoś z tym silnikiem już kupował i wie jakich dokładnie szukać.

      Pozdrawiam wszystkich
      The 1st. - EJ9
      The 2nd. - ES7
      The 3rd. - FD7
      The 4th. - CU2
      ------------------------------------------------------------------

      ------------------------------------------------------------------

      Comment


      • #18
        te powinny pasować

        Comment


        • #19
          Ciutke odświeżę.

          Własnie odebrałem dzisiaj moje przewody i przymierzam się do montażu. I tutaj moje pytanie czy trzeba przed wymianą resetować komputer i czy wymieniać na zimnym silniku czy nie jest to ważne.

          Z góry dzięki za odpowiedzi.

          PS. Mierzyłem oporność nowych kabli i najdłuższy ma 3,21 kOhm stary miał ponad 11... Więc chyba różnica powinna być
          The 1st. - EJ9
          The 2nd. - ES7
          The 3rd. - FD7
          The 4th. - CU2
          ------------------------------------------------------------------

          ------------------------------------------------------------------

          Comment


          • #20
            Nie no podczas wymiany kabli WN nie trzeba resetować kompa. Zaleca się jednak odłaczenie akumulatora. Ja osobiście wymieniłem z wpiętym akumulatorem (oczywiście silnik nie pracował). Założyłem i nie było żadnych problemów.


            Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
            http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172

            Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
            http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535

            Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG

            Tęsknota za Hanką jest ciągła.

            Comment


            • #21
              Czyli w sumie wychodzi na to samo... Zdjęcie aku=reset ale chyba sobie odpuszczę i zrobię be zbędnych dodatkowych rzeczy.

              Dzięki za odpowiedz
              The 1st. - EJ9
              The 2nd. - ES7
              The 3rd. - FD7
              The 4th. - CU2
              ------------------------------------------------------------------

              ------------------------------------------------------------------

              Comment


              • #22
                Jeszcze na koniec pytanie.

                Wlasnie wymienilem przewody i wyszlo na to ze kazdy z nowych jest dluzszy od poprzedniego o 3-4cm. Auto odpala bez problemu jak narazie chwile pochodzil na ssaniu. Test bedzie dzisiaj na powrocie z pracy a prawdziwy test w piatek wieczorem w trasie.

                Pytanie brzmi czy sam fakt ze przewody sa ciut dluzsze nie ma wielkiego znaczenia?? wyciagajac wnioski to dluzszy przewod = wiekszy opor ale jak mierzylem rezystencje wczoraj nowych przedowodow to najdluzszy mial niewiele ponad 3kOhm (gdzie stary mial prawie 12kOhm)

                Z gory dziekuje
                The 1st. - EJ9
                The 2nd. - ES7
                The 3rd. - FD7
                The 4th. - CU2
                ------------------------------------------------------------------

                ------------------------------------------------------------------

                Comment


                • #23
                  To że przewody są nieco dłuższe nie ma żadnego znaczenia.
                  Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

                  http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

                  Comment


                  • #24
                    Zamieszczone przez Tomo1 Zobacz posta
                    To że przewody są nieco dłuższe nie ma żadnego znaczenia.
                    Super Dzieki za odpowiedz

                    Pozdro
                    The 1st. - EJ9
                    The 2nd. - ES7
                    The 3rd. - FD7
                    The 4th. - CU2
                    ------------------------------------------------------------------

                    ------------------------------------------------------------------

                    Comment


                    • #25
                      Witam,

                      Widzę, że dość solidnie jest tu opisane co i jak więc nie chcę otwierać nowego tematu. Nie widzę abyś opisał swój "dłuższy test". Czy wymiana przewodów pomogła?

                      Pytam bo ostatnio zauważyłem, że czasem przy deszczowej pogodzie szarpnie mi samochodem. Tak jak by nie palił jeden cylinder (mogę się mylić). Świece są ok. Na przewodach mierzyłem rezystancję i też jest ok. Nie wiem jak jest z izolacją (może przebijać). No i jeszcze rozdzielacza nie sprawdziłem. Będzie cieplej to się tym zajmę.

                      Comment


                      • #26
                        Zamieszczone przez Nuke Zobacz posta
                        Czy wymiana przewodów pomogła?
                        Odpowiem w imieniu Kolegi. Wymiana przewodów pomogła. Crisownik kupił przewody Seiwa i jest z nich zadowolony.
                        Pzdr.

                        Comment


                        • #27
                          Jak slusznie zauwazyle S-team, wymiana przewodow to byl strzal w dziesiatke. Nie ten samochod. Od tamtejh pory nie mialem zadnych problemow z szarpaniem, dlawieniem sie czy parskaniem.

                          Przewody kupilem Seiwa i przejechalem juz ponad 30 tys. km i jestem zadowolony
                          The 1st. - EJ9
                          The 2nd. - ES7
                          The 3rd. - FD7
                          The 4th. - CU2
                          ------------------------------------------------------------------

                          ------------------------------------------------------------------

                          Comment


                          • #28
                            Ok zaznajomiłem się trochę z tematem przewodów i kolega w sklepie motoryzacyjnym poleca mi Janmor JP102. Spotkaliście się z nimi?

                            Comment


                            • #29
                              Nie miałem osobiście z nimi styczności ale czytałem wiele bardzo skrajnych opinii na ich temat. Na tyle skrajnych, ze nie wiem czy zdecydowałbym się zaryzykować i kupno...
                              The 1st. - EJ9
                              The 2nd. - ES7
                              The 3rd. - FD7
                              The 4th. - CU2
                              ------------------------------------------------------------------

                              ------------------------------------------------------------------

                              Comment


                              • #30
                                Cześć, jestem nowym członkiem forum i trafiłem tutaj z powodu usterki w mojej Hondzie, więc przechodząc do problemu zgodnie z tematem mam zagwozdkę z kopułką.
                                Mam silnik D14A2 + gaz
                                Objawy:
                                - silnik nie odpala,
                                - rozrusznik kręci,
                                - słychać pompę paliwa po przekręceniu zapłonu,
                                - nie ma iskry na świecach,
                                - widać jak iskra "skacze" po kopułce,
                                - po wysuszeniu kopułki odpaliła było ok natomiast po odstawieniu na noc rano już nie odpalała,
                                - na kopułce nie widać pęknięć itp,
                                - przewody nie mają pęknięć, wyglądają jak na moje ( nowicjusza ) oko okej,
                                Chciałbym się upewnić czy to może być wina kopułki odkręcałem ją na chwilę bo myślałem, że wilgoć jakaś w środku jest i z tego co pamiętam styki i paluch były lekko zaśniedziałe, więc pierwsze co zrobię to spróbuję je odczyścić - tylko czego do tego użyć drobny papier ścierny będzie ok? czy jakiś rozpuszczalnik? Z góry dziękuję za pomoc i czekam na sugestie.

                                Comment

                                Working...
                                X