Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Alarm w VI gen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Alarm w VI gen

    Witam.
    Chciałbym zamontować alarm w hondzie VI gen. która posiada centralny zamek lecz niestety sterowany z kluczyka od strony kierowcy.Po wyszukiwaniu odpowiedzi w internecie natrafiłem na komentarz ,że w dzwiach kierowcy niema siłownika tylko czujnik położenia kluczyka i dlatego otwiera wszystkie drzwi,zaś od strony pasażera tylko jedne.Czy da się zamontować alarm ze sterowaniem zamkami przez pilot.Przecież ten czujnik położenia kluczyka też wyzwala jakiś sygnał i to nie jest sygnał bitowy tylko zwykły,czyli + lub -.Czy ktoś miał podobny problem?

  • #2
    najprostszy sposób to taki: kupujesz alarm z wyjściem na sterowanie centralnym zamkiem, do tego wyjścia podłączasz najzwyklejszy siłownik slave i umieszczasz go w drzwiach kierowcy i podpinasz do pionowego cięgna które służy do zamykania drzwi kierowcy, w ten sposób najprościej jest połączyć alarm z "pseudo" centralnym zamkiem w naszych "H", a i jeszcze jedna rada postaraj się żeby alarm który kupisz posiadał wyjście do sterowania centralnym do którego bezpośrednio można połączyć siłownik, bo ja na przykład u siebie miałem sygnał niskoprądowy do którego nie moglem bezpośrednio podłączyć siłownika i musiałem kombinować z przekaźnikami, a tak w ogóle to służę pomocą jakby coś to pisz na gg

    Comment


    • #3
      Rozumiem ,dzięki.
      Tylko zastanawiam się czy można poprostu wygenerować sygnał z centralki do sterownika dzwi od strony kierowcy.Byłoby prościej i szybciej.Czytałem ,że to jest możliwe...

      Comment


      • #4
        nie jest to możliwe, najprościej jest to wytłumaczyć w ten sposób: od drzwi kierowcy idą dwa przewody do modułu centralnego zamka, przekręcając kluczyk w drzwiach kierowcy podajemy sygnał masy na jeden z tych przewodów co skutkuje tym że moduł centralnego zamyka bądź otwiera pozostałe drzwi (moduł centralnego nie steruje drzwiami kierowcy), tak więc nawet jeśli użyjesz sygnału masy z alarmu do sterowania modułem centralnego zamka to i tak będziesz sterował tylko trzema drzwiami, drzwi kierowcy ciągle będą niesterowane, zamek po stronie kierowcy sterowany jest siłą przekręcanego kluczyka, tak więc będziesz musiał użyć siłownika w drzwiach który zastąpi ci ruch kluczyka a jednocześnie poda sygnał do modułu centralnego zamka
        Bez tytułu.jpg

        Comment


        • #5
          Oki.Jesteś wielki.
          Mam jeszczejedno pytako;gdzie znajduje się centralka?Czy lokalizacja to tył popielniczki?
          Honda Civic VI 1,6 i SR 1996r. 126 KM
          Należy ci się browarek...
          Acha...jaki będzie najlepszy siłownik do tych manewrów?

          Comment


          • #6
            centralka znajduje się w drzwiach pasażera ale nie jest ci w tym przypadku do niczego potrzebna, a siłownik to najzwyklejszy siłownik slave powiedzmy o uciągu 5kg. ale tam dużej siły nie potrzeba więc i mniejszy da radę

            Comment


            • #7
              Dzięki poraz kolejny!!!!Milo,że jest ktoś skory do pomocy.rozjaśniłeś mi grunt.
              SZACUN!!!!!!!!!
              Last edited by Gość; 21-08-2011, 23:36.

              Comment


              • #8
                spoko, jakby co to wal jak w dym

                Comment


                • #9
                  Dam znać jak się z tym uporam...

                  Comment


                  • #10
                    No i znowu mam problem...
                    Gdy podłączam siłownik do cięgna od zamykania drzwi i testuje ,wywala mi bezpiecznik...dziwna sprawa ponieważ gdy przekręcam kluczyk cięgno pracuje zaś gdy chce przekrecic recznie od srodka to niestety brak jakiegokolwiek ruchu.Tylko za pomocą kluczyka...
                    Last edited by Gość; 29-08-2011, 13:17.

                    Comment


                    • #11
                      wywala bezpiecznik to znaczy ze gdzieś mamy zwarcie, zrób fotkę i pokaż jak połączyłeś a siłownik podłączyłeś do tego cięgna co idzie do bolca?? u mnie to mniej więcej wyglada tak
                      DSC00217.JPG
                      Last edited by wilq696; 29-08-2011, 22:16.

                      Comment


                      • #12
                        Sorki wielkie ,ale poprostu zabrałem sie do tego od d... strony.Wymyśliłem sobie,że zamocuje siłownik do cięgna zamka anie do cięgna "bolca".Poraz kolejny zamotałem się na oczywistej sprawie.Teraz powinno pójść jak z płatka...mam nadzieję.Dziękuwa.

                        Comment


                        • #13
                          Wszystko poszło jak z bajki...Wiem,że jesteś dobry w te klocki WILQ696,wiec zapytam;czy muszę dokupić moduł do domykania szyb????Jak działa ten mechanizm.Przy okazji może masz jakieś schematy lub triki na hanie bo jestem w miare nowy tej marce (zawsze jeżdziłem toyotą).Jakby coś to odezwij się na gg 1869777

                          Comment


                          • #14
                            musisz dokupić moduł i jego wyzwalanie podłączyć od alarmu albo centralnego zamka, a działa on tak że kable od modułu podnoszenia szyb podłączasz bezpośrednio pod silnik od podnoszenia szyby, nie bardzo wiem o jakie schematy i triki ci chodzi ale jakby co to pytaj, pomogę w miarę możliwości

                            Comment

                            Working...
                            X