Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Zaczeło sie od SRS a skonczyło na kluczykach

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zaczeło sie od SRS a skonczyło na kluczykach

    Witam!

    Chciałem przedstawic taka mała opowiaste wraz z wytłumaczeniem problemu (oczywiscie dla mnie zeby ktos wytłumaczył problem)...

    Otóż wszystko zaczeło sie od SRS. Mechanik powiedział mi że moze sie uda skasowac alarm SRS (Cały czas swieci sie dioda odpowiedzialna za poduszke) poprzez odłączenie "plusowej" klemy na akumulatorze. Wiec otwieram maske odłanczam kleme i czekam przez 20 min. Podejrzewałem ze moze mi sie wyładowac akumulator chociaz powinno to byc mało prawdopodobne.... Tu chciałbym napomnkąć że mam problem z stacyjką badz kluczykiem trudno powiedziec poniewaz po zapaleniu Hondy kluczyk moge spokojnie wyjąc a ona nadal pracuje. Przypomniałem sobie ze mam orginalny kluczyk z czerwona główką i sobie pomyslsłem ze teraz sprawdze czy to kwestia stacyjki czy tez kluczyka. Wkładam nówke sztuke kluczyk (20 min mineło) i faktycznie wyjąć go po przekreceniu juz nie wyjme..ale..tez i..nie zapale silnika...

    Wpada szfagier podłanczamy kable..nic sie nie dzieje - zero reakcji wiec próbujemy na linke (nie mozna no ale cóż) i to samo też nic...Wspomniałem dla szfagra o kluczyku a on powiedział zebym przyniósł ten stary którego mozna było wyjąc jak Hania była odpalona....i co sie okazało przekreciłem i zapaliła....włozylem tego nowego ..przekreciłem i znowu zero reakcji...Ponownie odłaczenie klemy plusowej i podłaczenie i stary kluczyk...odpalam i działa.......

    O co tu chodzi? Dla mnie kluczyk ten w zestawie powinien działac i odpalac Hanie a on mi ją blokuje. Czym sie kierowali "twórcy" dodając w zestawie taki kluczyk którym tylko drzwi mozna otworzyc itp. a juz odpalic nie? Fakt ..stwierdzic nie potrafie czy kluczyk 100% orginał....ale napis Honda jest a tez był orginalnie opakowany...

    ....Zabieg tez nic nie pomógł bo kontrolka SRS nadal swieci....co wy na to?

  • #2
    Ciesz się że Ci odpala.

    Czerwonego kluczyka nie wolno wkładać do stacyjki bo możesz rozprogramować immo i dopiero wtedy jest kłopot.
    Jest to kluczyk "matka" według którego można dorobić nowy kluczyk.

    Błędu SRS nie skasujesz odłączając aku, robi się to w zupełnie inny sposób, wszystko jest na forum opisane.

    -w okolicach bezpiecznikow w kabinie jest taka zotla wtyczka (tak lekko po prawej stronie od bezpiecznikow) ktora siedzi sobie w "slepym" gniazdku. trzeba ja wyciagnac i zewrzec kabelkiem te dwa piny,
    -przekrecic stacyjke do pozycji zapalonych lampek sygnalizacyjnych,
    -lampka SRS zapali sie na 6 sekund i zgasnie-wtedy jest 4 sekundy alby rozlaczyc zwore-kabelek,
    -kontrolka SRS zaswieci sie ponownie i wtedy jest 4 sekundy na zwarcie ponowne zworki-kabelka,
    -kontrolka SRS zgasnie-wtedy rozlaczasz zworke (mozesz ja calkowicie wyjac),
    -kontrolka SRS mrugnie 2 razy i zgasnie
    Last edited by Tomo1; 11-07-2011, 00:25.
    Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

    http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

    Comment


    • #3
      Ok dzieki Tomo1 za odpowiedz...

      Comment


      • #4
        a jak sie nie wyrobie w tym czasie 4sec 6 sec to co sie stanie?? poduszka wystrzeli czy powtorzyc czynnosc od nowa??

        Comment


        • #5
          Odpala katapultę fotela kierowcy Nieudane próby można powtarzać do skutku, generalnie chodzi o to żeby zmieścić się w tych 4 sek., nie koniecznie czekać na równe 4 bo można łatwo przegapić.

          Comment


          • #6
            ja tez tak probowałem robic z ta zółtą wtyczka od strony bezpieczników ale to nie działało Powtarzałem czynność poprawnie ok 40 razy ale o dziwo jak pojechałem na elektrykę to koles podpiął tester do wtyczki w kompie tzn tej po stronie pasazera i skasował błąd SRS za 60 zł Dziwne ze wychodzi na to ze niby żółta ale nie zawsze ??

            Comment

            Working...
            X