Witam!
Chciałem przedstawic taka mała opowiaste wraz z wytłumaczeniem problemu (oczywiscie dla mnie zeby ktos wytłumaczył problem)...
Otóż wszystko zaczeło sie od SRS. Mechanik powiedział mi że moze sie uda skasowac alarm SRS (Cały czas swieci sie dioda odpowiedzialna za poduszke) poprzez odłączenie "plusowej" klemy na akumulatorze. Wiec otwieram maske odłanczam kleme i czekam przez 20 min. Podejrzewałem ze moze mi sie wyładowac akumulator chociaz powinno to byc mało prawdopodobne.... Tu chciałbym napomnkąć że mam problem z stacyjką badz kluczykiem trudno powiedziec poniewaz po zapaleniu Hondy kluczyk moge spokojnie wyjąc a ona nadal pracuje. Przypomniałem sobie ze mam orginalny kluczyk z czerwona główką i sobie pomyslsłem ze teraz sprawdze czy to kwestia stacyjki czy tez kluczyka. Wkładam nówke sztuke kluczyk (20 min mineło) i faktycznie wyjąć go po przekreceniu juz nie wyjme..ale..tez i..nie zapale silnika...
Wpada szfagier podłanczamy kable..nic sie nie dzieje - zero reakcji wiec próbujemy na linke (nie mozna no ale cóż) i to samo też nic...Wspomniałem dla szfagra o kluczyku a on powiedział zebym przyniósł ten stary którego mozna było wyjąc jak Hania była odpalona....i co sie okazało przekreciłem i zapaliła....włozylem tego nowego ..przekreciłem i znowu zero reakcji...Ponownie odłaczenie klemy plusowej i podłaczenie i stary kluczyk...odpalam i działa.......
O co tu chodzi? Dla mnie kluczyk ten w zestawie powinien działac i odpalac Hanie a on mi ją blokuje. Czym sie kierowali "twórcy" dodając w zestawie taki kluczyk którym tylko drzwi mozna otworzyc itp. a juz odpalic nie? Fakt ..stwierdzic nie potrafie czy kluczyk 100% orginał....ale napis Honda jest a tez był orginalnie opakowany...
....Zabieg tez nic nie pomógł bo kontrolka SRS nadal swieci....co wy na to?
Chciałem przedstawic taka mała opowiaste wraz z wytłumaczeniem problemu (oczywiscie dla mnie zeby ktos wytłumaczył problem)...
Otóż wszystko zaczeło sie od SRS. Mechanik powiedział mi że moze sie uda skasowac alarm SRS (Cały czas swieci sie dioda odpowiedzialna za poduszke) poprzez odłączenie "plusowej" klemy na akumulatorze. Wiec otwieram maske odłanczam kleme i czekam przez 20 min. Podejrzewałem ze moze mi sie wyładowac akumulator chociaz powinno to byc mało prawdopodobne.... Tu chciałbym napomnkąć że mam problem z stacyjką badz kluczykiem trudno powiedziec poniewaz po zapaleniu Hondy kluczyk moge spokojnie wyjąc a ona nadal pracuje. Przypomniałem sobie ze mam orginalny kluczyk z czerwona główką i sobie pomyslsłem ze teraz sprawdze czy to kwestia stacyjki czy tez kluczyka. Wkładam nówke sztuke kluczyk (20 min mineło) i faktycznie wyjąć go po przekreceniu juz nie wyjme..ale..tez i..nie zapale silnika...
Wpada szfagier podłanczamy kable..nic sie nie dzieje - zero reakcji wiec próbujemy na linke (nie mozna no ale cóż) i to samo też nic...Wspomniałem dla szfagra o kluczyku a on powiedział zebym przyniósł ten stary którego mozna było wyjąc jak Hania była odpalona....i co sie okazało przekreciłem i zapaliła....włozylem tego nowego ..przekreciłem i znowu zero reakcji...Ponownie odłaczenie klemy plusowej i podłaczenie i stary kluczyk...odpalam i działa.......
O co tu chodzi? Dla mnie kluczyk ten w zestawie powinien działac i odpalac Hanie a on mi ją blokuje. Czym sie kierowali "twórcy" dodając w zestawie taki kluczyk którym tylko drzwi mozna otworzyc itp. a juz odpalic nie? Fakt ..stwierdzic nie potrafie czy kluczyk 100% orginał....ale napis Honda jest a tez był orginalnie opakowany...
....Zabieg tez nic nie pomógł bo kontrolka SRS nadal swieci....co wy na to?
Comment