Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Angele żarówki

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Angele żarówki

    Planuję zakup angeli w miejsce lamp seryjnych. Od Sprzedawcy dowiedziałem się że potrzebuję 2 żaróki H1. W seryjnych miałem H1 + H4. Wtyczkę z H4 trzeba jakoś przerobić, czy odciąć z niej kable i podpiąć pod inną wtyczkę do H1?

  • #2
    Szkoda że nie napisałeś jaki masz model auta, bo (oczywiście mogę się mylić) seryjnie w hondach była tylko H4 (przynajmniej w HB). Jednak pomijając ten fakt musisz widzieć kilka spraw. H4 to żarówka dwu żarnikowa, czyli w jednej bańce masz i długie i krótkie i właśnie dlatego masz trzy pinowe złącze. Powstaje jeszcze jeden problem a mianowicie samo działanie owego reflektora. Nie wiem jak to u ciebie jest zrobione (bo piszesz że masz dwie żarówki) ale w momencie właczania długich gasną krótkie i jednych to denerwuje a innych nie. Problem polega na tym że czasami w momencie przełaczania świateł tracisz w ogóle oświetlenie drogi i jest to swego rodzaju bezwładność żarówek czyli czas od montu pojawienia się pradu na końcówkach i rozgrzania się żarników. Może to być problem, z którym nei wiem jak można sobie poradzić w Civicu (w VW można zmienić przekaźnik i działa). Co do samych wtyczek to szkoły są dwie. Pierwsza to ciąć końcówki i zarabiać nowe ale kiedy auto ci nie przejdzie przeglądu z powodu nowych reflektorów (zdarza się) to nie masz możliwości podłaczenia starych bo nie masz już końcówek. Druga i wydaje mi się lepsza szkoła to zainwestowanie w przejściówki (ewentualnie samemu je zrobić) z H4 na H1+H1. Produkty dobrych firm mają często takie przejścowki w zestawie, ale warto się zapytać przed kupnem. Mozna rzecz jasna montowac jeszcze palniki ksenonowe (2xH1) kiedyś widziłem zestawy specjalnie pomyślane dla Angel EYES gdzie na złaczce H4 był pobierany prąd i potem był rozdzielany na 2xH1 z pełnym sterowanie (mogłeś wybrać czy światła krótkie mają się palić czy nie). Kwestia poszukania.

    Ostatnia sprawa to sam montaż a raczej to co się robi po montażu. Musisz koniecznie jechać do dobrego diagnosty lub serwisu i wyregulowac wiązki świecenie. Żadne ściany garażu czy coś w tym stylu. Po pierwsze nie ma możliwości dokładnego wyregulowania w ten sposób świateł (zwłaszcza po montażu) a po drugie możesz mieć efekt samooślepienia lub oślepienia innych kierowców.


    Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
    http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172

    Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
    http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535

    Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG

    Tęsknota za Hanką jest ciągła.

    Comment


    • #3
      Dzięki wielkie. Civic VI hb 3d.
      Jak zrobić taką przejściówkę z h4 na h1+h1?

      Miałem czołówkę i poszły obie lampy. Angele są w cenie seryjnych, więc postanowiłem kupić coś innego.
      Na Allegro mam coś takiego:
      - https://allegro.pl/show_item.php?item=1656394048
      - https://allegro.pl/angel-eyes-ringi-...678033154.html + https://allegro.pl/civic-ej9-angel-e...647070944.html

      Czy przy tych lampach będzie cudowanie z wtyczkami, czy są już one w komplecie?

      Comment


      • #4
        Co do przejściówki to nie zawsze jest konieczneod razu jej robienie robienie/kupowanie. Niekiedy przejściówka jest już zrobiona na końcówkach kabli. Jeśli przyjrzysz się tej aukcji to zauważysz że na końcu kabli jest trzy-pinowa wtyczka, dokładnie taka sama jak na standardowych żarówkach H4, więc o ile nadal masz standardowe połaczenia to bez problemu ją podłaczysz. Tutaj mały dowód:



        Myślę że większość lamp jest zrobiona z głową i producenci wiedzą że w stanadardzie są złaczki H4. Mysisz to sprawdzić. Co do pozostałych dwóch aukcji nie powiem ci bo nie widać tyłu lamp. Mała sugestia - kupuj komplety. Jak zapewne wiesz, lampy się starzeja i szkło/plastik żółknie co jest absolutnie normalne ale żeby zachować równowagę miezy prawą a lewą stroną lepiej kupić cały komplet od jednego sprzedawcy - zaoszczędzisz czas a i efekt będzie najlepszy.


        Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
        http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172

        Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
        http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535

        Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG

        Tęsknota za Hanką jest ciągła.

        Comment


        • #5
          Co do kompletów to podzielam Twoje zdanie, ale komplety są od 500zł, a na sztuki to nawet po 150 się znajdzie.

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez sialeq Zobacz posta
            Co do kompletów to podzielam Twoje zdanie, ale komplety są od 500zł, a na sztuki to nawet po 150 się znajdzie.
            Uważaj na te lampy. Częstą wadą jest przekręcanie regulacji świateł co niesie za sobą szereg problemów. W tych lampach często parują klosze także radzę się 2 razy zastanowić przed zakupem owych lamp.
            Kiedyś miałem i na całe szczęście zmieniłem .

            Comment

            Working...
            X