witam.
zdecydowałem się na SWAP mojej Hani z D16Y7 na JDM-ową B18C TYPE R z Integry. za tydzień odbieram samochód i problem tkwi w tym ze chcialbym zmienic zegary ze wzgledu na obrotomierz (u mnie jest skala do 8000 obr.) a ten silnik sie bedzie krecił do 8600 obr. (o ile sie nie myle). szukałem zegarow z civica type R ale jak gadalem z gosciem który mi robi SWAP znalezienie zegarow takich graniczy z cudem
zastanawiam sie nad tarczami INDIGLO, znalazlem jeden komplet z obrotomierzem do 9000 rpm. lecz predkosc max jest tylko do 220
a z tego co wiem na tym silniku moge pociagnac 235 max. a chcialbym zrobic tak zeby zostal mi jeszcze jakis zapas na liczniku (chce zeby wskazywał do 260) bo byc moze w przyszłosci bedzie jeszcze turbinka zamontowana.
prosze o porady i opinie forumowiczów
pozdrawiam
zdecydowałem się na SWAP mojej Hani z D16Y7 na JDM-ową B18C TYPE R z Integry. za tydzień odbieram samochód i problem tkwi w tym ze chcialbym zmienic zegary ze wzgledu na obrotomierz (u mnie jest skala do 8000 obr.) a ten silnik sie bedzie krecił do 8600 obr. (o ile sie nie myle). szukałem zegarow z civica type R ale jak gadalem z gosciem który mi robi SWAP znalezienie zegarow takich graniczy z cudem


prosze o porady i opinie forumowiczów

pozdrawiam
Comment