Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Dziwnie zachowuje sie rozrusznik.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Dziwnie zachowuje sie rozrusznik.

    Witam wszystkich forumowiczów.
    Mam problem z odpalaniem auta, dzieje się tak:
    -czasami odpali od razu bez zarzutu, a czasami rozrusznik musi kilka razy przekręcić żeby odpalił, z tym że, kręci ale jak gdyby nie równo miernie kręcił.
    Wygląda to tak, że przekrecam kluczyk, rozrusznik kręci, ale po chwili jak by przestał krecic i znów kreci. Oczywiscie cały czas trzymam przekrecony kluczyk...

    Wydaje mi się ze coś jest z rozrusznikiem, ponieważ ma taki dziwny głos jak by się rozpędzał. Dodam, że świece zaplonowe, kopułka i palec rozdzielacza zostały wymienione, oraz wymontywany był immobilaizer, ponieważ elektryk stwierził ze tak pali przez imm ale jednak to nie to...

    Auto to HONDA CIVIC 96 r, silnik 1.4 (D14A2)

    Za poradę z góry dziekuję. Pozdrawiam.

  • #2
    Podłącz akumulator do prostownika i wtedy odpal albo jak masz mozliwość to pożycz od kogoś i sprawdz wtedy bo możliwe że koczy Ci się akumulator...

    Comment


    • #3
      Witam u mnie pomogło czyszczenie rozrusznika-(komutator) ,pył ze szczotek robił zwarcie na komutatorze ,przy rozbieraniu rozrusznika uważaj wypadają sprężynki od szczotek .
      sigpic moje autko D16W4VTEC
      http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=23460

      Baggy Honda D14Vtec + Turbo 0.4b


      https://www.youtube.com/my_videos?o=U

      Comment


      • #4
        Witam, dzięki za podpowiedzi. Najpierw spróbuje naładować akumulator, a jesli to nie pomoze to zajmę sie rozrusznikiem. Dodam jeszcze, że przy uchwycie mocujacym akumulator wytraca sie jakis dziwny osad..
        Dam jeszcze znać co i jak.
        Pozdrawiam.

        Comment


        • #5
          siarczeją końcówki oznaki końca żywotności akumulatora
          Last edited by wiesko126; 12-03-2011, 15:06.
          sigpic moje autko D16W4VTEC
          http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=23460

          Baggy Honda D14Vtec + Turbo 0.4b


          https://www.youtube.com/my_videos?o=U

          Comment


          • #6
            siarczenie nie jest tak do konca objawem końca akumulatora ale nieszczelności korków, z których wydobywa się zakwaszona para i powoduje korozje na klemach. Efekt ten sam ale zawsze oznacza on konieczność wymiany bateri.


            Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
            http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172

            Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
            http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535

            Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG

            Tęsknota za Hanką jest ciągła.

            Comment


            • #7
              witam wymieniłem aku na nowy wyczyszczony rozrusznik przez mechanika i nic dalej to samo

              Comment


              • #8
                pany tulejki na rozruszniku sie skończyły i i jest duzu luz i jak podczas krecenia gdzie sie wirnik bardziej zblizy do stojanu to zwieksza sie pobór prądu i dlatego zawalni bo aku nie wyrabia mimo ze nowe jest, trzeba wymienic tulejki

                Sebastian moje GG 10836239 masz problem to pisz lub dzwon 604-593-463
                Remonty główne silników, specjalizacja Honda civic, inne hondy również, zostawiasz auto do naprawy a odbierasz gotowe do jazdy, czesci jakich tylko zechcesz firm, ja zakładam tylko najwyższą półkę ale na życzenie mogą byc inne

                Comment


                • #9
                  przeglądu rozrusznika dokonał mechanik który się w tym specjalizuje.Twierdzi ze wszystko jest w porządku!

                  Comment

                  Working...
                  X