Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

honda nie odpala - podczas kręcenia miga check engine i cyka po prawej stronie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • honda nie odpala - podczas kręcenia miga check engine i cyka po prawej stronie

    Witam
    Honda niestety pierwszy raz mnie zawiodla po pol roku od kupna..
    po kolei:
    civic VIgen d14a3 EJ9

    kontrolki zaswiecaja - pompa buczy - wylacza sie - gasna kontrolki - kręce rozrusznikiem 4-6 obrotów i nic.. ( pierwszy raz mi nie odpalil za 1 razem)
    potem jeszcze 3 takie same proby.. co zauwazylem - po kolejnej probie w trakcie kręcenia rozrusznikiem mignał na ulamek sekundy check.. - i w tym samym momencie cyka cos od strony centralki - z kazda probą bylo to wyrazniejsze i coraz dluzej sie swiecila kontrolka - zaświeca sie chyba co 2 obrót rozrusznika..

    Wygladal to tak..
    ły.. ły.. cyk(mignie check) ły..ły..cyk (mignie chec) ły..

    1 trop przekaźnik pompy paliwa - ale pompa kurcze buczy tak samo jak zawsze.. moze jednak daje mniejszy prąd ?
    2 trop aku - rozrusznik kreci troche wolniej niz normalnie ale ten check powoduje ze to chyba nie tu problem..

    dodam ze auto normalnie zawsze odpalalo mi za ok 3 obrotem rozrusznika czyli doc slabo..ale jednak zawsze tak samo..
    podczas jazdy nie szarpalo nigdy.. przyspieszalo rownomiernie - mialo moc..

    Może ktoś pomóc ? - niestety nie mam możliwości udania się do mechanika :/

  • #2
    Naładuj akumulator.
    Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

    http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

    Comment


    • #3
      Heh miałeś rację.. zmylil mnie ten check.. okazalo sie ze w aku nie bylo wody i od kupna tak słabo kręcił.. dolałem doładowałem i kręci tak jak nigdy..
      co ciekawe przed ładowaniem miał 12,48v (po kilkunastu kreceniach nieudanych i tygodniu stania) wiec nie byl znowu tak bardzo rozladowany.. (w instrukcji od 12,5v - pisza ze naladowany)

      dzieki i pozdrawiam

      Comment


      • #4
        Mógł mieć napięcie 12,48V ale prąd rozruchowy miał słabiutki
        Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

        http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

        Comment


        • #5
          ły ły cyk ły ły cyk hehe standardowa oznaka padnietego akumulatora a dokładniej jak ktoś chce wiedzieć to ły ły oczywiście robi rozrusznik bez odpowiedniego prądu a cyk cyk robi rozłączający się przekaźnik pomypy paliwa który bez odpowiedniego napięcia nie puści zasilenia na pompę a przez to mryga check bo to on sygnalizuje pracującą pompę po przekręceniu kluczyka , po odpaleniu już odpowiada za ewentualne błędy w ECU
          Profesjonalna wymiana podświetlenia zegarów EJ9 na diodowe SMD idealnie równomierne światło na każdej cyfrze - dział sprzedam zapraszam

          Comment


          • #6
            No niestety okazalo sie ze za 2 dni znów padnął.. zmierzyłem pobór prądu na postoju.. -> 0,18A -> nie ma sie co dziwic ze tak szybko aku wysiada.. teraz czeka mnie szukanie co mi pobiera tyle prądu..

            Comment


            • #7
              Najczęściej radio.
              Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

              http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

              Comment

              Working...
              X