Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Halogeny

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Co do pierwszej aukcji to ZESTAW HID XENON H7 H1 H3 H4 KSENON KSNENONY H7 To chyba jednak nie będę zakładał tych xenonów bo nie mam tyle pieniędzy i zostanę przy normalnych żarówkach.

    Comment


    • #32
      ksenony nie zając - nie uciekną. Kasa kiedyś przyjdzie i jak nadal będziesz uważał że masz za mało światła to zamontujesz ksenony. Pieniadze włóż do skarpetki i trzymaj.


      Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
      http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172

      Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
      http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535

      Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG

      Tęsknota za Hanką jest ciągła.

      Comment


      • #33
        Przepraszam że odbiegam od tematu. Ale jakie żarówki możecie mi polecić? Z tego co widzę na allegro żarówek H3 nie jest tak dużo a jak są to moją dosyć wysokie ceny. np. https://moto.allegro.pl/philips-h3-b...708220943.html
        Ps. Nie chcę Night Breakerów bo nie dość że są drogie to mają strasznie krótką żywotność. A miał ktoś już do czynienia z nowymi Night Breaker Plus? Bo na allegro jest napisane że o 50% dłuższa żywotność żarówki w porównaniu z poprzednimi NighBreakerami

        Comment


        • #34
          Sluchaj nie będę czarował. najważniejsze jest abyś kupił coś markowego (osram, philips, bosch, piaa) reszta to badziew, który szybko się przepala i czesto niszczy lustra (brak filrtrów UV). Światła o których mówisz to dobry wybór ale ja bym nie wierzył w owe 50% dłuższej żywotności. Jaśniejsze świecenie wywołane jest przez skrócenie i uczynieniem cieńszym żarnika, tak więc zmiany w napięciu, wibracje itd mają większy wpływ na taką żarówkę niż na normalną. Żarówki nie są zbyt tanie więć nie wiem czy nie lepiej by było walnąć HID'y na H3. Z tego co pamiętam. to komplet żarówek H4 philipsa to wydatek rzędu 60 zł i działają one mniejwięcej rok a potem albo tracą temperaturę (wypalenie filtry na skutek wyższej temperatury pracy) albo się palą. HID'y no name będą trzymać poziom min 2-3 lata. Ja najbardziej optyje za firmą PIAA. Sam mam H4 z tej firmy i działają jak marzenie.


          Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
          http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172

          Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
          http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535

          Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG

          Tęsknota za Hanką jest ciągła.

          Comment


          • #35
            No właśnie najlepiej walnąć Hid'y tylko tak jak pisałem do max 200zł a z tego co ty mówisz to nie warto kupować takich rzeczy. Oczywiście że zamiast zwykłych żarówek wolałbym od razu zamontować xenony. Jeśli nie kupię teraz to tym bardziej później. Nie chcę żeby to były od razu jakieś firmowe mogą być te no name ważne żeby wytrzymały przynajmniej pół roku kiedy opanuję sytuacje z samochodem.
            Edit: Z tego co widziałem wszystkie zestawy na allegro obejmowane są tylko gwarancją na przetwornice więc dlaczego Lord_Nikkon odrzucasz ten zestaw: https://moto.allegro.pl/xenon-slim-h...702312447.html ??
            Przetwornica Slim Hid System gwarantuje państwu brak szkodliwego wpływu na odbiorniki elektryczne i systemy pokładowe. Są wodoszczelne, odporne na silne wstrząsy i kurz
            Edit2: Co do tych xenonów jakbym zamontował w tych halogenach to jak mam to upchnąć w nich? Jak mam przeprowadzić kable od palnika do przetwornic? będę musiał wiercić jakiś otwór czy coś? Zdjęcie w załączniku.
            Załączone pliki
            Last edited by MarcinE66; 18-07-2011, 17:23.

            Comment


            • #36
              Sorry MarcinE66 że to powiem ale dla mnie albo coś z Toba nie tak albo nie zdajesz sobie sprawy jak swoją idiotyczną zachcianką posiadania xenonów będzie oślepiał innych kierujących bo o czymś takim jak spryskiwacze czy nie wspominając już o autopoziomowaniu pewnie nawet nie pomyślałeś i nie ma to znaczenia czy xenony zastosujesz jako światła drogowe, do jazdy dziennej czy jako żarniki do świateł przeciwmgielnych....
              Xenonem nie zabłyśniesz a wśród osób obeznanych w temacie wzbudzisz raczej żenadę.
              A tak kwoli wyjąsnienia xenon ze względu na barwę nie sprawdza się absolutnie jako palnik w światłach przeciwmgłowych

              Comment


              • #37
                Wiesz co? Nie odzywaj się jak nie umiesz czytać ze zrozumieniem!!!! Nie przeczytałeś nawet wcześniejszych postów a wtrąciłeś się w dyskusje.

                Comment


                • #38
                  siwy. Wybacz że się wtrącę, ale po pierwsze pisze się "gwoli" a po drugie po kiego diabła piszesz o głównych światłach (co jak co się zgadzam z tobą, bo sam mam w Skodzie w pełni przerobiony system). Temat jest o światłach drogowych/przeciwmgielnych. Po trzecie mówiąc o barwie domyślam się że mówisz o temperaturze wyrażonej w kelwinach. Więc tutaj może cię zaskoczę ale żarniki o temperaturze światła w okolicach 4700K są koloru bardzo zbliżonego do światła zwykłej żarówki (światło białe/ ciepłe lub po prostu żółtawe). Może sporo teraz jeździ ludzi na temperaturach powyżej 6000K (światło białe/zimne lub białe z niebieskim) co sam uważam za kretynizm (zwłaszcza temp ok 10 000K), ale jeśli się zachowa umiar to kolor światła będzie w sam raz. Po czwarte. Gdybyś poczytał wcześniejsze posty a nie patrzył na trzy ostatnie to byś wiedzał że radziłęm marcinowi aby na takich światłach (z HID'ami czy z halogenaimi) nie jeździł na codzień (czyt. nie używał ich gdy warunki pogodowo/drogowe nie wymagają ich użycia). Zresztą nie tyczy się to tylko marcina ale wszystkich. Kiedy ostatnuio byłem w polsce, sporo kierowców z uporem maniaka (moje odczucie) trakrtowało przciwmgielne jako światła dzienne i nie tylko - debilizm. Ostatnia sprawa. Stwierdzenie że żarnik ksenonowy nie sprawdzi się w światłach przeciwmgielnych jest delikatnie mówiąc wyssany z placa, pomijając już temat barwy który ma nie wiele wspólnego z całą sprawą. Mieszkam w japonii i pomijając już sprawy odmiennych przepisów (brak wymogu spryskiwaczy i poziomowania w lampach głównych), wielu kierowców wkłada ksenony do przeciwmgielnych (nawet serwisy oferują takie usługi do swoich aut) i z mojej wiedzy żarniki oscylują między 4600/4700K a 6000K, są i maniacy większych wartości ale to już poza serwisem i ogólnie świecą słabo i kolor jest zupełnie nieużyteczny w warunkach drogowych i prawdopodobnie ma poprawić tylko estetykę. Wielokrotnie prowadziłem auto z takimi światłami (nawet mojego teścia - auto zakupione już chwilę temu) i sprawdza się to znakomicie a to że i tutaj często się spotyka ludzi z przeciwmgielnymi (zwłaszcza w nocy) zapalonymi "bo więcej widać" to już sprawa zupełnie innej wagi i nie związana z techniką.

                  I na sam koniec gdybyś poczytał wcześniejsze posty to byś wiedział że światła nie są dla szpanu (może ty upiększasz auto w tym celu) ale jako poprawa bezpieczeństwa na pustej drodze (tutaj wierzę marcinowi na słowo). Zanzaczam słowo PUSTEJ. Dlatego jest ta dyskusja i dlatego proszę cię bardzo nie wyzywaj od idiotów ludzi. Tak przy okazji widziałeś kiedyś spryskiwacze i poziomowanie do przeciwmgielnych? Ja nigdy. Marcin się zapytał ja mu odpowiadam i nigdy nie ukrywałem że montaż ksenonów nie jest do końca legalny z powodów homologacyjnych i że jeśli to zrobi to zrobi to na własną odpowiedzialność, ale lepiej że on to zrobi w przeciwmgielnych niż inny w światłach głownych.

                  Marcin zestaw ten odrzucam bo wygląda po pierwsze na marnej jakości, po drugie filtrów nie będziesz miał jak zamontować (długość kabla) a po trzecie ma odsłonięte kable. Pisałem ci żę koło halogenów jest sporo wody i chyba nie chcesz mieć zwarcia w instalacji lub innych przykrych niespodzianek.

                  Co do prowadzenia kabli to obawiam się że jest lekka kaplica. Musiałbyś najpier mocno rozwiercić ten tylny dekielek i przeprowadzić złączkę, która mała nie jest (fi 8 mogło by być za małe) a następnie to naprawę dobrze uszczelnić co jest prawie nie wykonalne bo guma może się okazać za słaba. Ogólnie mówiąc słabo to widzę. Zawsze w halogenach (no tych orginalnych) miałem do czynienia z niewielką uszczelką przez którą przechodzą przewody. Tutaj idą przez plastik i to w dośc dziwny sposób. Wg mnie w tych konkretnych halogenach ja bym nie startował do montażu HID'ów. Jak źle uszczelnisz (żadne silikony) to ci zaleje żarnik i jest niewesoło. Prowadzenie zasilania po orginalnych kablach nawet nie wchodzi w grę bo nie zabezpiczysz odpowiednio złacz a to dość ważne bo na starcie ksenon (w zależności od mocy i modelu) potrzebuje impulsu około 10 000V.

                  Moja rada załóż sobie pożądne halogeny philpsa bo oczywiście możesz kombinować z HID'ami ale przy tych pieniądzach jakie chcesz wydać to po porstu nie ma sensu. Kable w tych zestawach są krótkie (za krótkie) a jak dziś gadałem z szwagrem to montaż przetwornic blisko zderzaka (ziemi), nawet wodoodpornych jest nienajlepszym pomysłem bo przetwornice się nagrzewają i na skutek szoku termicznego mogą się rozszczelnić. Naprawdę jeśli chcesz mieć HID'y to musisz zainwestować więćej w zestaw i zamontować to naprawdę z głową.
                  Last edited by Lord_Nikkon; 18-07-2011, 19:44.


                  Moja była Honda Civic EK2 JDM D13B4
                  http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=24172

                  Mój felieton "Samochodem przez Japonię."
                  http://www.civicforum.pl/showthread....535#post158535

                  Był Seat Leon 5F 1,4 TSI 125KM w kiju - jest Seat Leon 5F 2.0 TSI (190KM) z DSG

                  Tęsknota za Hanką jest ciągła.

                  Comment


                  • #39
                    Dobra. Dzięki ci Wielki Lord_Nikkon Za wszystkie szczegółowe odpowiedzi. Szkoda że nie mogę zamontować tych xenonów no ale trudno kupie te halogeny i jakieś dobre żarówki.

                    Comment


                    • #40
                      panowie jakie żarówki znajdują się w oryginalnych halogenach do civica 5D i jak je wymienić??

                      Comment


                      • #41
                        Są tam H3. Musisz wyjąć halogeny i rozkręcić całe, zresztą jak je wyjmiesz to będziesz widział jakie śrubki odkręcić.

                        Comment

                        Working...
                        X