Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Autoalarm i centralny, legenford F-14

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Autoalarm i centralny, legenford F-14

    siema,
    nowy zestaw i przerazenie w oczach po samym rozpakowaniu zestawu ;d

    Schemat.
    Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.


    Posiadam centralke na kluczyk (otwierajac swoje drzwi otwieram drzwi kierowcy). Honda coupe 97'.
    wiec dokupilem tylko siłownik slave.
    Tak to wyglada:
    Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.


    Pytanie, jak to podlaczyc pod silownik slave, korzystajac ze starych kabli? Czy jest koniecznosc ciagniecia nowych?

    Róznia sie kostki stara i nowa:

    Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.



    Oczywiscie interesuje mnie takie podlaczenie zeby alarm rowniez podlaczyc.

    dzieki z góry za pomoc.

  • #2
    1. Schemat nie jest straszny - można powiedzieć że jest standardowy
    2. Nie rozumiem w jaki sposób działa ci Twoja 'centralka na kluczyk", że otwierając swoje drzwi otwierasz drzwi kierowcy?
    Rozumiem, że napisałeś nie to co miałeś na myśli. Czyli masz w drzwiach kierowcy atrapę siłownika master? Czyli sam czujnik położenia zamka (zamknięte/otwarte)? Slave dokupiłeś aby z twojego mastera i tego slave`a zrobić w pełni funkcjonalny master?
    3. Niestety trzeba pociągnąć dwa dodatkowe kable, najlepiej przeciśnij je po prostu przez starą kostkę. Nową odetnij (nowa jest od tego nowego slave`a?) i przymocuj odpowiednio kable do starej.

    Wszystko pytam pod kątem podłączenia alarmu (pewnie po podłączeniu alarmu nie będziesz już zbyt często otwierał wozu kluczykiem?).
    Pozdrawiam wszystkich cieplutko!
    Jakby jakiś link przeze mnie zamieszczony nie działał (z moich wstawek) proszę o prywatną wiadomość. Wrzucę ponownie.

    Comment


    • #3
      masz seryjny centralny? jak tak to mozna go wykorzystac ,przewody mozna wykorzystac do nowego alarmu ,trzeba tylko sprawdzic które sa nie uzywane.
      schemat jest prosty takze problemów nie bedzie

      Comment


      • #4
        Tak, mam seryjny centralny. No tak tylko kolory przewodów nic mi nie mówia (ktore stare polaczyc z ktorymi nowymi)

        Zdjecie starej kostki:
        Unlimited space to host images, easy to use image uploader, albums, photo hosting, sharing, dynamic image resizing on web and mobile.



        Ewentualnie ciagnac wszystko od nowa, a centralnym podpiac sie pod zapalniczke.
        Last edited by Gość; 11-09-2010, 21:14.

        Comment


        • #5
          pod zapalniczke nic z tego. po wyjeciu kluczyka nie ma tam prądu i centralny mozne se...

          Comment


          • #6
            wyczytalem ze zapalniczka ma zasilanie nie zalezne od zapłonu?

            choc moze sprawdze jutro podpinajac nawigacje z ladowarka...

            Comment


            • #7
              w miejscu gdzie masz bezpieczniki pod kierownica w prawym górnym rogu tych że bezpieczników jest jakie wyprowadzenie oznaczone"1" i tam jest ciągłe 12V

              Comment


              • #8
                no teraz jesli chce wykorzystac slave ktory kupilem musze sie podpiac pod kable od starej centralki seryjnej na kluczyk w inny wypadku musze dokupic silownik..

                zalezy mi tylko, ktore kable z ktorymi pospinac.. i jak sprawdzic ktore sa nie uzywane..

                Comment

                Working...
                X