Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Połączenie centralny zamek - alarm

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Połączenie centralny zamek - alarm

    przepraszam od razu że zakładam nowy temat ale jak dopisałem posta do starego tematu to chyba nikt tego nie zobaczył

    a więc do rzeczy a mianowicie w mojej Hani jest zamontowany alarm Prestige jest i centralny zamek (tylko jeden siłownik master bo tylko od kierowcy da się wszystkie drzwi zamknąć i otworzyć)
    jako że posiadam całą dokumentacje od poprzedniego właściciela wiem że alarm współpracował z centralnym, ale teraz centralny z pilota nie działa, więc pomyślałem że pewnie się gdzieś kabel przetarł i zacząłem szukać
    znalazłem centralkę alarmu i instrukcję do niej

    więc zacząłem szukać gdzie idą przewody (zielony i czerwony) od centralki i tu moje wielkie zaskoczenie jak znalazłem je owinięte taśmą i uciętę
    i moje pytanie jest następujące gdzie je teraz podłączyć???
    z instrukcji wynika że do odpowiednich przewodów łączących sterownik i centralkę centralnego zamka czy tak??
    w drzwiach pasażera znalazłem centralkę ale czy to znaczy że te dwa przewody( zielony i czerwony) muszę przeciągnąć aż do drzwi pasażera??



    czy nikt mi nie pomoże????

    no nie wierze nikt mi nie pomoże???
    Last edited by wilq696; 13-09-2010, 21:55.

  • #2
    chyba będę musiał sam popróbować

    Comment


    • #3
      mam gdzies to wszystko opisane,sam zakladalem u siebie centralny,musze poszukac opisu

      Comment


      • #4
        to byłbym wdzięczny sansei a i jeszcze takie pytanie bo chyba najprościej będzie jak włożę siłownik slave do drzwi kierowcy tylko..... czy obejdzie się bez przekaźnika znaczy się czy mogę podłączyć siłownik bezpośrednio do centralki? napisane jest że wyjście ma max 300mA? ile pobiera taki siłownik?

        pewnie zaraz dostanę bana ale znowu coś wymyśliłem i prosiłbym o opinie a mianowicie w instrukcji alarmu jest napisane

        CENTRALNY ZAMEK STEROWANY MASĄ.
        W tym układzie przewód czerwony daje impuls masy ( - ) podczas uzbrajania. Połącz czerwony przewód z przewodem, który daje niskoprądowy sygnał masy z fabrycznego przełącznika centralnego zamka dofabrycznego przekaźnika sterowania centralnym zamkiem podczas zamykania centralnego zamka.
        Zielony przewód daje impuls masowy w czasie rozbrajania. Połącz zielony przewód z przewodem, który daje niskoprądowy sygnał masy z fabrycznego przekaźnika centralnego zamka do fabrycznego przełącznika sterowania podczas otwierania centralnego zamka.

        czyli ja z tego tak wywnioskowałem że mogę podłączyć te przewody do tych zaznaczonych na schemacie jako BLU/RED i BLU/WHT ???

        no bo przecież przekręcenie kluczyka właśnie sprawia że tam pojawiają się odpowiednio impulsy masy czy tak??
        Last edited by Karl1985; 28-08-2010, 15:15. Powód: łącz posty, używaj do tego opcji edit

        Comment


        • #5
          wiec tak sa rózne opcje podłaczenia zamka centralnego:
          zależy od tego jak bardzo jest rozbudowany,czy streownie jest masami,posiada tylko dwa przewody niebieski ,zielony lub podobnie.
          jesli jest kilka przewodów centralka steruje kazym c, zamkiem

          sprawdzałes siłownik ,pilot czy jest ok
          przewody możewsz miec przeciete dlatego że master steruje zamkiem w aucie a dokładnie ciegnem
          Last edited by Gość; 28-08-2010, 19:09.

          Comment


          • #6
            Panowie potrzebuje rady, jako że zdecydowałem się na zainstalowanie siłownika slave w drzwiach kierowcy, przystąpiłem do działania i tak:
            zmontowałem układ dwóch przekaźników sterowanych masami;
            w pocie czoła udało mi się w końcu przeciągnąć przewody z kabiny do drzwi( mordercza praca)
            i już miałem montować siłownik gdy okazało się że nie ma go do czego podłączyć, w poradniku zrób to sam jest pokazana instrukcja w której do klamki idą dwa cięgna a u mnie jest jedno

            i teraz nie wiem co zrobić czy można wymienić zamek na taki z dwoma cięgnami czy może spróbować podłączyć siłownik do tego pionowego cięgna?
            dla porównania zamieszczam też tą fotkę

            Comment


            • #7
              Podłączasz do pionowego, który steruje rygielkiemi
              2 cięgna są zdaje sie w V generacji i chyba w 3d.

              Comment


              • #8
                spróbuję mam nadzieje ze opuszczająca szyba nie będzie przeszkadzać

                Comment


                • #9
                  nie powinna , ja go dość głęboko go włożyłem żeby miejsce łączenia cięgna z siłownikiem było możliwie równoległe.

                  Comment


                  • #10
                    wszystko połączone i pięknie działa jeśli ktoś potrzebuje pomocy to służę takową

                    Comment

                    Working...
                    X