witam mam problemy z autkiem i nie mogę dość co się dzieje wymieniłem tarcze i klocki i jest to samo a chodzi o to że jak hamuje z 80km do zera to mi się trzęsie kierownica a chodzi o honke generacja 5 1.5 16v jajko może pomuc i dać jakieś sugestię
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
układ hamulcowy
Collapse
X
-
Skoro układ hamulcowy masz zrobiony to trzeba szukać dalej w zawieszeniu, posprawdzaj drążki i końcówki drążków czy nie mają luzów, czy nie ma luzów na wahaczach, itd. Podjedz na stacje diagnostyczną gdzie robisz przeglądy, powinni nieodpłatnie Ci to posprawdzaćMoja ko-Hankahttp://www.civicforum.pl/showthread....ck-Mój-TYPE-R
Szerszeń by grzes41gthttps://www.civicforum.pl/showthread...�-by-grzes41gt
sigpic
-
może być też z kół! Trzęsienie na kierownicę przenosi się z elementów będących w ruchu jeśli tarcze są nowe, to pozostają koła. W całości felgę z oponą po kolei każdą wrzuć je u gumiarza na wyważarkę i sprawdź bicie.
Koszty znikome bo nie zmieniasz opon nie wymieniasz niczego tylko sprawdzenie bicia na maszynie.Kierownik Działu Diesla
Comment
-
Sprawdź:
- Tylne bębny, ich wyważenie jak i okładziny
- Czy przednie tarcze dobrze siadły do piasty? Chodzi o to czy powierzchnia styku jest gładka
- Jaki jest stan zacisków? Czy trzpienie chodzą luźno
- Wyważenie i to czy felgi są proste! I od tego zacznij. U mnie gdy miałem koła stalowe i zimowe tłukło niemiłosiernie. Po założeniu alufelg prostych z innymi oponami, problem ustał i nic nie tłucze
Bez wizyty u diagnostyka się nie obejdziesigpic
Moja piękna - http://www.civicforum.pl/showthread....stia-EG3-D13B2
Custom Buggy 126p - http://www.civicforum.pl/showthread....t=custom+buggy
Comment
-
Nie będę zakładać nowego więc podpinam się tu. Powiedzcie mi czy da radę wsadzić tarcze i klocki z VI generacji do V? W VI mam tarcze wentylowane i całkiem nowe a w starej mam nie wentylowane i już czas na wymianę jest a że pozbywam się na złom Ejtke to uznałem że co lepsze włóże do jajka. Czy będę musiał wszystko z zaciskami przekładać?
Comment
-
Witam,
ostatnio wymieniałem dwa przednie zaciski, wyjąłem z nich uszczelki, tłoczki i wymieniłem to wszystko na nowe. Zaciski wewnątrz (miejsce uszczelniacza oraz uszczelki przeciwpyłowej) oczywiście oczyściłem z rdzy. Problem w tym, że 3 zaciski odpowietrzają się bez problemu a z jednego cały czas lecą bąbelki - mniejsze, większe, ale lecą i nie powinno ich tam być. Obleciałem cały układ w kolejności wg książki:
1 - lewy przód,
2 - prawy przód,
3 - prawy tył,
4 - lewy tył.
I nic to nie daje, cały czas z tego samego zacisku idą bąbelki.
A co jeszcze ciekawe. Pedał hamulca nie wpada w podłogę, nie jest gąbczasty, aczkolwiek jest moment kiedy stawia duży opór i po chwili wpadnie około 1-2mm głębiej i stoi.
Robiłem jeszcze tak, że przed każdym odpowietrzeniem kolejnego koła włączałem zapłon, do momentu aż pompa ABS się wyłączy.
Inne pytanie: czy można odpowietrzać układ na pracującym silniku?
Comment
-
Zamieszczone przez jestemnadal Zobacz postaInne pytanie: czy można odpowietrzać układ na pracującym silniku?Kierownik Działu Diesla
Comment
-
Kolego musisz odpowietrzać do skutku. Pamiętam jak mi płyn wyleciał, bo zaciski demontowałem. Musiałem dosyć długo odpowietrzać cały układ, aż bąbelków nie było. Spróbuj to koło tylko odpowietrzać. Bąbelki znikną, to każde koło od nowa jeszcze raz.Last edited by marcin19883; 29-08-2018, 14:12.
Comment
Comment