Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Uciążliwy hałas przy zmianie biegu

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Uciążliwy hałas przy zmianie biegu

    Witam gorąco wszystkich forumowiczów
    Ostatnio zauważyłem, że podczas zmiany biegów na wyższe występuje dziwne kliknięcie przy puszczaniu sprzęgła jakby jakiś luz był czy coś.
    Dźwięk ten głośniej słychać na wyłączonym silniku gdy mam wbity obojętnie jaki bieg i poruszam samochodem w przód i w tył to jest tak jakby wam to porównać dźwięk podobny jakby zębatki jakieś miały luzy ;/
    Piszę do Was bo nie mam pojęcia co to może być, czekam na jakieś sugestie. Pozdrawiam gorąco

  • #2
    tak się was zapytam odnośnie tego posta bo siedze już cały dzień w necie na różnych stronkach i chyba coś znalazłem:
    ktoś napisał że powodem był przegub wewnętrzny bo miał takie same objawy jak (auto mazda też japoniec) cytuje "-na samym końcu stuki przy ruszaniu i cofaniu dalej prawie przy każdej zmianie biegów"
    i teraz pytanie do Was drodzy koledzy i koleżanki
    czy opłaca się zainwestować i wymienić ten przegub i czy uszkodzenie tego przegubu wewnętrznego mogły spowodować uszkodzone przeguby zewnetrzne dodam że jeździłem rok na naprawde w fatalnym stanie przegubach.
    Dziękuje za szybką odpowiedź bo już się boję jeździć moją hanką

    Comment


    • #3
      jeżeli chodzi o przegub to myśle że naprawa tego powinna nie być droga no chyba że chcesz to sam naprawić tylko musisz odszukać który to przegub stuka bo są dwa środkowe lewy i prawy :P sama część kosztuje około 100 - 150 zł a wymiana to już musisz pytać w serwisach

      Comment


      • #4
        U mnie też jest takie delikatne stukanie przy zmianie biegów, ale jest na tyle słabe że mi nie wadzi. Mam 2 zewnętrzne przeguby prawie nowe (więc u mnie to nie ich wina).
        Życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem...

        Comment


        • #5
          tak piszesz że masz przeguby zewnętrzne nowe ja także a winą mogą być przeguby wewnętrzne.
          Remek a możesz mi powiedzieć czy też Ci stuka jak bujniesz samochodem w przód i w tył na wyłączonym silniku i wbitym biegu??

          Comment


          • #6
            Zamieszczone przez dude89 Zobacz posta
            tak piszesz że masz przeguby zewnętrzne nowe ja także a winą mogą być przeguby wewnętrzne.
            Remek a możesz mi powiedzieć czy też Ci stuka jak bujniesz samochodem w przód i w tył na wyłączonym silniku i wbitym biegu??
            No masz rację... Co do Twojego pytania, to będe musiał to sprawdzić, bo do tej pory jakoś nie przyszło mi do głowy żeby taki test zrobić Dam znać
            Życie jest za krótkie, żeby jeździć dieslem...

            Comment


            • #7
              ok to czekam na wyniki

              Comment

              Working...
              X