Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Uczenie sie Hondy

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Uczenie sie Hondy

    Witam serdecznie,

    wyczyscilem dzisiaj silniczek krokowy i zaraz bede chcial pouczyc honde od nowa....korzystam z tego tematu



    i zastanawia mnie stwierdzenie ze trzeba zamknac obrotomierz..to mam np. na 2 biegu mu nacisnac az dojdzie powyzej 9tys obrotow i odetnie mi paliwo..to jest bezpieczne??

    Prosze o szybka odpowiedz

    P.S. Resetowanie robie poniewaz mam na starcie kolo 2 tys obrotow potem sie uspokaja a nastepnie caly czas powoli mi wzrasta (zwlaszcza w korkach). Zastanawiam sie nad wymiana silniczka, ale czy to cos da? Moze macie pomysl co jeszcze mozna by bylo samemu sprawdzic??

    Pozdrawiam

    Artur

    Moze powinienem dodac ze tak mi sie wydaje, ze wiatrak od chlodnicy jest spiety na krotko (bo kostka nie pasowala z wersji japonskiej do amerykanskiej) i wiatrak chodzi mi caly czas juz od przekrecenie kluczyka...moze to ma tez wplyw na wysokie obroty??

    Albo jezeli nie zadziala to moze reczna regulacja obrotow, wiem ze mam srobke na przepustnicy i moze ja pokrecic, choc slyszalem ze mozna jeszcze pogorszyc..wiec potrzebuje rady?????
    Last edited by Sebulerbin; 30-04-2010, 00:22. Powód: brak użycia opcji EDIT

  • #2
    glupota!jak uczysz kompa to na wolnych obratach czekasz az 2 razy sie wloczy wiatrak- tyle ze ty masz na krotko to zrobione wiec musisz albo zmienic kostke albo czujnik i to przed zabiegiem uczenia!bo po prostu nie nauczysz komputera kiedy silnik jest zimny a kiedy nagrzany bo ciagle bedzie chlodzenie!jak juz zalatwisz spraw z wiatrakiem to czekaj az 2 razy zalaczy sie dmuchawa i to powinno wystarczyc, sa tez szkoly zeby po tym poszlaec przez 10/15 min honda na wysokich obrotach!

    Comment


    • #3
      No dobra dzieki, to w takim razie najpierw uporam sie z ta kostka w wiatraku chlodnicy. A to zrobi elektryk? Moze ktos zna godnego polecenia w Warszawie (Bielany i okolice)?? A o co chodzi z tymi szkolami na ktorych mozna poszalec z wysokimi obrotami? I czy przy wysokich obrotach napewno odetnie mi doplyw paliwa? I czy to ejst bardzo niebezpieczne/niezdrowe dla silnika??

      Comment


      • #4
        ogolnie czujnik sam mozesz sobie wymienic, jest w chlodnicy bodajze na klucz 19 albo 22 ale nie jestem pewien, z kostaka tez dalbys rade a jak nie to byle jaki mechanik powinien ci to zrobic za grosze!tyle ze czujnik to jest wydatek ok 70 zl ale nie wiem dokladnie bo w hondzie nie zdarzylo mi sie!
        co ty masz z tym odcinaniem?jak dojedziesz do odcinki to po prostu zobaczysz jak hanka troszke rzezi ale nic sie jej nie stanie choc nie rob tego za czestoa z tymi szkolami chodzi o to ze trzeba nauczyc kompa jak ma dawkowac paliwo na wolnych obrotach, a pozniej niby na wysokich- ja robie tylko podstawe 2 x wichura i wszystko jest okej!

        Comment


        • #5
          Wlasnie zauwazylem jedna zastanawiajaca rzecz...gdy jezdzilem troszke obroty wzrosly do tak powiedzmy 1400 obrotow i jak koncowka stopy pociagnalem pedal gazu do siebie...spadly od razu do 800 i zostawaly...jak naciskalem na luzie do 2 tys..wracaly do 1100 i jak bralem stopa znowu do 800...czyli chyba linka czy jakas sprezynka jest poluzowana, prawda?? I w tym caly problem ;] Czy sie myle??

          Comment


          • #6
            Coś kręcicie z tym resetem tylko jeszcze niewiadomo gdzie. mam hanke d13b2 1.3 94r i gaźnik po polerce razem z kolektorem co spowodowało pomieszanie w kompie z dawką paliwa i powietrza. zaraz po resecie nic się nie normuje bo wszystko działa ok pali na dotyk obroty ok tylko w paru miejscach zakresu obrotów tak delikatnie przydławia,lecz po przejechany 100-200km wszystko się normuje i działa w jak najlepszym porządku.
            i znów po resecie działa tak samo że po 100-200km sie normuje.sprawdzałem już robić reset byle jak tzn.ciepłe auto, odpalamy,po minucie jazda,a dlatego że mialem padniety akumulator i często brakowało do odpalenia i sporej różnicy niema od razu.też dopiero wszystko z miarem upływu dni i km jest ok.

            ale to tylko takie moje odczucia co do tego całego resetu i dużo o tym jest na necie.

            Comment


            • #7
              A na moja ostatnia obserwacje moze ktos sie wypowiedziec??

              Comment


              • #8
                Linke masz za bardzo naciągniętą - jest regulacja, popuść tak aby pod naciskiem palca (poprzecznie do linki) odginała się w dół do około centymetra, a jeszcze nie podnosi obrotów. Przy nagrzanym silniku ta wartość będzie trochę mniejsza.
                Pozdrawiam wszystkich cieplutko!
                Jakby jakiś link przeze mnie zamieszczony nie działał (z moich wstawek) proszę o prywatną wiadomość. Wrzucę ponownie.

                Comment


                • #9
                  A czy ta regulacja jest za pomoca sruby tak jakby na "kolowrotku" linki??

                  To nie jest moje zdjecie ale czy to jest to??

                  1014344114_3.jpg
                  Last edited by Gość; 30-04-2010, 10:45.

                  Comment


                  • #10
                    na prawo co zaznaczyles

                    Comment


                    • #11
                      witam , niedawno kupiłem honde i mało o niej wiem ale w miescu gdzie powinien być bezpiecznik od tego kompa go nie było , wsadziłem tam jakiś i nie ma żadnej różnicy nic też ponad to nie robiłem (''uczyłem'') tak może być?

                      Comment

                      Working...
                      X