Witam mam wielki problem niedawno kupiłem civica d15b2 nie kopcił w ogóle. wymieniłem rozrząd olej filtry wyregulowalem zawory i wymieniłem tłumik końcowy wszystko w warsztacie. odbieram samochód pali na dotyk jak zawsze tyle ze kopci strasznie na niebiesko i trochę na szaro. Moje pytanie brzmi czy to może być wina źle wyregulowanych zaworów czy może źle złożonego rozrządu? a jak nie tych rzeczy to czego? dodam jeszcze że wymienione zostały też świece w orginale były BKR6E-11 a facet w sklepie dał mi bcpr6e-11 powiedział że to są do tego silnika pokazywał mi w katalogach i nie wiem czy to może byc przyczyna?
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Wymiana rozrządu regulacja zaworów i nagle dymi na niebiesko
Collapse
X
-
Można to pytanie zadać inaczej: Czy to nie jest wina mechanika?
Według mnie nie jest to wina ani rozrządu ani regulacji zaworów.
Ile tego oleju Ci bierze? Płyn ubywa?
Możliwe że to UPG poszła tak jak pisze BJ, tylko dziwne że kopci na niebiesko i i na szaro. Sprawdź poziom płynu, czy węże wodne robią się twarde po odpaleniu silnika, czy w zbiorniczku wyrównawczym panuje wysokie ciśnienie. Jeśli z tym masz ok, to można zainteresować się ściśle sprawami "olejowymi" - sprawdzić kompresję na początek.
Comment
-
Chodzi o to że jeszcze nie odebrałem samochodu. Byłem w sobote w warsztacie i go odpalaliśmy po tygodniu stania facet wymieniał rozrząd robił zawory świece i wydech nic wiecej nie ruszał dodam że fura była stuknięta i stała akurat bez chłodnicy ale napewno sie nie zagrzała bo odpaliliśmy ją na chwilę nie jestem w stanie sprawdzić narazie zbiororniczków i rurek bo ich nie ma:P chodzi mi tylko o to czy takie objawy mogą się wiązać z wyżej wymienionymi naprawami? nie wiem czy brać ten samochód czy go zostawić tam żeby to poprawiali i ewentualnie jaki powód mogę im podać. Chłopaki ratujcie dajcie jakieś rady jestem świeżak w tych sprawach napraw i samochodów ogólnie to moj pierwszy :P przed naprawami nie dymiła w ogóle
Comment
-
hmmm możliwe ale ja olej wymieniłem dwa dni przed wstawieniem do warsztatu i jeszcze dwa dni jezdzilem i nie dymił nawet jak stal w warsztacie jakis tydzien i go przeparkowywalismy to tez nie kopcil dopiero po tym jak koles mi odkrecil przykrywe zaworow i wymienil rozrzad. Kurde sam juz nie wiem co to moze byc...
Comment
-
Witam odebrałem dziś ten samochód już niby nie dymi ale rura robi się czarna w środku więc coś jest. Wydaje mi się że straciła trochę mocy. Jakie są objawy palenia na 3 cylindry? i czy rozrząd założony o 1-2 ząbki źle może spowodować lekkie zamulenie samochodu? szczególnie przy większych prędkościach 80-100-120 już ciężko idzie... Poradźcie chłopaki co robić
Comment
-
Dziś sprawdzaliśmy ten rozrząd i jest ok pali na wszystkie cylindry ale robi sie czarny osad na rurze wydechowej i tak sobie myślałem że może ma zapchany filtr powietrza co jest możliwe mam stożek ale jakis chiński albo jakiś nie wiem co to za firma ale był czerwony a jest czarny z brudu i może nie przepuszcza tyle powietrza ile potrzeba czy to możliwe? i jeszcze jedno ważne pytanie dziś żeby sprawdzić spalanie na cylindrach odłączałem kable od świec nagle zgasł i już nie ma iskry na świecach i nie odpala rozrusznik kręci ale nie pali? Pomocy już mam dość tego samochodu...
Comment
-
Pewnie uszkodziłeś moduł w aparacie zapłonowym, nigdy się tak nie sprawdza, możesz sprawdzić czy jest iskra ale wykręcone świece (lub jakieś inne) muszą być na kablach i położone np. na deklu głowicy (masa), wtedy kręcisz rozrusznikiem i patrzysz czy na elektrodach przeskakuje iskra.
Comment
-
Tak więc byłem dziś u elektromechanika i sprawdził cewka ma przebicie. Więc to pewnie przez to nie ma iskry. Szukając cewki trafiłem na kilka zamienników np beru ze275 lub bosch f-000-zs0-116, FACET 9.6114 i najtańszy AKUSAN LCC 2050 który byście polecili i czy każdy to będzie to samo czy czuć jakąś różnice nie koniecznie w mocy ale np trwałości?Last edited by Gość; 10-04-2010, 22:52.
Comment
Comment