Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Trwałość silnika B16A2, remont B-serii.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Trwałość silnika B16A2, remont B-serii.

    Witam. Mam takie pytani: ile można zrobić tysiecy kilometrów na silniku b16a2 bez generalnego remontu? Pytam ponieważ chciał bym kupić honde z tym silnikiem i zastanawiam sie ile te silniki wytrzymują.

  • #2
    zalezy od uzytkowania ... spokojnie ponad 300 tys jezeli nie byl katowany

    Comment


    • #3
      A ja uważam że tyle bez generalki nie pojeździ. Tym bardziej że nie wiadomo jaki kierowca był wcześniej. Ale z racji że to B16 to na pewno nikt nie jeździł do tych 3000-3500 obr. tylko wyżej bo to frajda.

      Comment


      • #4
        A ta wersja 130 konna. Co o niej myślicie??

        Comment


        • #5
          jaka wersja 130konna??

          Comment


          • #6
            Np ta wersja D16A9, DOHC, 16V, 1590 cm, 130 KM LUB D16Z6, SOHC VTEC, 16V, 1590 cm, 125 KM ALBO ta D16Z9, SOHC VTEC, 16V, 1590 cm, 125 KM.

            Comment


            • #7
              D16A9 to dość leciwe silniki.

              Dobre VTI z B-serią pod maską kupić baaardzo ciężko.

              Powiem szczerze, że rzadko którą Hondę Civic kupić w dobrym stanie i niekatowaną, jakiego by silnika nie miała. Taka jest prawda, okrutna ale tak jest.

              Wszystko zależy od tego ilu właścicieli miało dane auto i jak się z nim obchodzili, bo jazda na wysokich obrotach z głową a bez głowy to już inna para kaloszy

              Comment


              • #8
                O tak. Ale mam jeszcze nadzieje że z zagranicy ściągnę coś ciekawego. Albo zastanawiam się czy nie było by tez w miarę ciekawym rozwiązaniem kupienie hondy z silnikiem 1.3 i kupienie do niej silnika VTI z małym przebiegiem?? Ale to dużo roboty.

                Comment


                • #9
                  Dużo roboty i dużo pieniędzy. Jeżeli szukasz auta "z pazurem" to tu poleciłbym Ci jedynie D16Z6 - tylko jeśli zamierzasz jeździć tym autem dłużej to na Twoim miejscu w koszt zakupu auta wliczyłbym jeszcze koszt ewentualnego remontu silnika, bo często zdarza się że te auta zużywają spore ilości oleju.


                  Trochę tutaj już offtopic się robi

                  Comment


                  • #10
                    Albo D16Y8 albo Y2 są to świeże silniki

                    Comment


                    • #11
                      Ale te silniki nie wychodziły w tym nadwoziu

                      Comment


                      • #12
                        A wogóle jaka jest cena remontu silnika b16a2??

                        Comment


                        • #13
                          To zależy jaki to ma być remont, wymiana uszczelek, uszczelniaczy, pierścieni, panewek to, strzelam, koszt około 1500zł za same części. Liczę tutaj ceny części OEM. Dalej można bawić się w generalny remont głowicy, dołu. Górnej granicy nie ma, bo ceny części, jak i same części są bardzo zróżnicowane.


                          Niestety ale remont B-serii jest droższy niż D-serii, a i z częściami w zwykłych sklepach motoryzacyjnych jest różnie.

                          Comment


                          • #14
                            Czyli jak by chcieć zrobić kompletny remont to trzeba z 4 tys. zł.

                            Comment


                            • #15
                              Zamieszczone przez analyzer64 Zobacz posta
                              D16A9 to dość leciwe silniki.
                              Co masz na myśli? Bo właśnie tego silnika szukam... Y8 zależy jeszcze jakiej budy szuka...

                              Comment

                              Working...
                              X