Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

przedmuchy (co jest przyczyna i jak sie ich pozbyc)

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • przedmuchy (co jest przyczyna i jak sie ich pozbyc)

    witamw moim d15b7 odkrylem ostatnio przedmuchy(z otworu przez ktory wlewa sie olej wali powietrze podczas pracy silnika)
    i teraz pytanie
    z kad sie to powietrze wogole bierze??
    jak to sie naprawia??co trzeba wymienic i ile to kosztuje??
    i ostatnie ,wiem ze to sie nikomu niespodoba ale co bedzie jezeli problem zlekcewazyc??i jezdzic tak jak jest??
    Last edited by Gość; 13-02-2010, 07:30.

  • #2
    Zmień korek od wlewu oleju.

    Comment


    • #3
      kolega sugeruje korek moze dlatego ze w moim poscie byla niescislosc(juz poprawiona)
      ma ktos jaies lepsze pomysly??

      Comment


      • #4
        zobacz czy nie bierze Ci oleju , jak tak to Masz wydmuchaną uszczelkę pod głowicą

        Comment


        • #5
          Co? Co to w ogole za głupoty? Nie rozumiem tematu. Jak to wali Ci powietrze? Przecież to normalne,ze bedzie waliło powietrze na zapalonym silniku. Co ma wydmuchana uszczelka to brania oleju?!

          Comment


          • #6
            no widzisz ..
            i nie masz racji, a przynajmniej nie do konca bo owszem moze delikatnie "wydobywac sie powietrze"ale nie dmuchac jak z komina lokomotywy:P
            dodatkowo zauwarzylem ze delikatnie pryska tez olejem.

            Comment


            • #7
              Pryska od pracy klawiatury. Mam to samo wszystko jest w silniku ok. Nie wiem w ogole co to za problem...

              Comment


              • #8
                nice,to jest nas dwóch bo ja też nie wiem o co chodzi, co ma wspólnego branie oleju i chapanie olejem po odkręceniu korka z UPG ??? Jak UPG jest walnięta to albo kopci na biało i ubywa płynu chłodniczego bo płyn dostaje się do cylindra/ów i jest spalany, albo jest duże ciśnienie w układzie chłodzenia i wywala płyn (dodatkowo się przegrzewa) bo spaliny walą do układu chłodzenia, albo płyn chłodniczy miesza się z olejem i robi się "masło" z oleju. Jak bierze olej to w pierwszej kolejności pierścionki i uszczelniacze. A "dmuchanie" po odkręceniu korka wlewu oleju jest zjawiskiem normalnym.
                Honda Civic MB2 2000r. liftback 5D. D16W4

                http://www.civicforum.pl/showthread.php?t=20077

                Comment


                • #9
                  No wreszcie . A odpowiadajać w 100% na temat,no wiec. Przyczyna jest praca silnika,a jak sie pozbyc? Wyłaczyc silnik. Temat wyczerpany

                  Comment


                  • #10
                    no i elegancko
                    ruszylem z takim tematem bo slyszalem ze takie dmuchanie oznacza dla silnika koncowe
                    dzieki ze wyprowadziliscie mnie z bledu
                    to chyba juz koniec tematu

                    Comment

                    Working...
                    X