Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

1,3 dławi się, gaśnie...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • 1,3 dławi się, gaśnie...

    Witam mam pewien problem z Moja Hondą. jest to silniczek 1.3 na gaźniku, autko z roku 94'. Problem wygląda następująco: Gdy odpalam hanie rano po raz pierwszy to odpali zawsze, włącza się ssanie lecz cuć że silnik się delikatnie dławi ale ssanie go podtrzymuje na obrotach i nie pozwala mu zgasnąć gdyż daje paliwo wiadomo, ale gdy ssanie odpuści obroty spadną pochodzi z pół minuty zaczyna się dławić, obroty zaczynają spadać no i gaśnie(gdy w tym momencie dam gaz to się rozkręca). Po tej sytuacji już nie chce odpalić nieraz się udaje ale nie zawsze zazwyczaj trzeba pompować gazem ale często go zalewa. Cóż mogę jeszcze napisać... zauważyłem że gdy kręcę i to nie daje skutku, gdy przekręcam kluczyk i chce wyłączyć zapłon silnik zaczyna łapać przy tych końcowych obrotach zanim zgaśnie (dziwne) ????????????

    ps. dodam jeszcze że jakeś 2 miesiące temu działo się to samo około tygodnia po czym samo przeszło... i powróciło
    zauważyłem jeszcze, że jak przejadę jakąś traskę tak ponad 100 km i autko się zagrzeje problem znika na kilka dni
    Last edited by Gość; 10-02-2010, 00:04.

  • #2
    Podstawowe pytanie, kiedy wymieniałeś kable WN i świece? Mam takie same auto i po tym zabiegu pali znacznie lepiej, choć też czasem jak ma humor to na zimnym silniku żyje swoim życiem.

    Comment


    • #3
      Kabli ani świec nie wymieniałem, poprzedni właściciel z tego co wiem przejechał nią 10000 km w ciągu roku natomiast ja 16000 przez ostatnie 4 miesiące a czy on wymieniał to już nie wiem, może problem tkwi właśnie w tym, więc zacznę wymianę od świec jak to nic nie da to kabelki i zobaczymy...

      ps. dzisiaj jak odpalałem ją 2 razy to zaraz po ssaniu gasła

      Comment


      • #4
        Świece niby co rok się wymienia. Jak wykręciłem te po poprzedniej właścicielce to każda była z innej parafii ;D A kabel może być z wierzchu cały przebić może nie mieć ale jak wymienisz to różnicę i tak poczujesz.

        Comment


        • #5
          ostatnio wymieniłem świece na NGK, wkręciłem, odpaliłem Hanie no i bardzo ładnie chodziła ... do pewnej chwili bo po przejechaniu 10 km znowu to samo. Generalnie w nocy sprawdzałem iskrę na poszczególnych świecach no i wyglądało to tak: 1 - brak iskry, 2 brak iskry, 3 - iskra była ale słaba, 4 - odpowiednia.

          Comment


          • #6
            salwer, spróbuj wyczyść aparat zapłonowy, pożycz od kogoś dobre kable WN i wtedy sprawdź
            Pzdr

            Comment


            • #7
              Aparacik wyczyściłem , sprawdziłem kable... są w porządku, jutro oddaje Civica do znajomego mechanika i się zobaczy czego się doszuka. Dodam, że ostatnio zgasł mi na podwórku i już 4 dzień nie mogę go w ogóle odpalić, co prawda raz mi się udało ale podczas holowania jednak zgasł na jałowym gdy odpuściłem mu gazu.


              Przyczyną okazał się uszkodzony aparat zapłonowy... nie wiem co dokładnie się w nim stało ale mechanik wymienił mi na nowy
              Last edited by Gość; 28-02-2010, 23:19.

              Comment


              • #8
                ile dałeś za nowy aparat zapłonowy jeśli można spytać ??

                Comment

                Working...
                X