Nie wiem co jest nie tak, ale na 1 jak go chce dobrze rozbujac zdarza sie ze chwile go zmuli a potem od nowa wejdzie na obroty albo szarpie czasem przy 2.. Nie bardzo się orientuje co się dzieje.. ;/ Mieliście coś takiego?? Wiecie co może być nie tak??
Ogłoszenie
Collapse
No announcement yet.
Szarpanie..
Collapse
X
-
A jaki masz silnik? Ja mam gażnik 1.3 i jak z wolnych obrotów depnę mocno na gaz go zatyka by po sekundzie znowu zaskoczyć.Sytuacja nawet niebezpieczna bo jak chcę ruszyć z krzyżówki to bywało że go zdusiło i w rezultacie stałem na środku skrzyżowania ze zgaszonym silnikiemMyślę że go może zalewać bo na gazie tego nie ma(trudno żeby silnik zalać gazem) więc myślę że to może być to. Nie wiem jak to rozwiązać-na razie poprostu jak ruszam to wolniej wciskam pedał i jak wskoczy powyżej 1000/min to puszczam sprzęgło.Gdzby ktoś wiedział co to, to niech napisze.Pozdro
-
Zamieszczone przez hałabała Zobacz postaA jaki masz silnik? Ja mam gażnik 1.3 i jak z wolnych obrotów depnę mocno na gaz go zatyka by po sekundzie znowu zaskoczyć.Sytuacja nawet niebezpieczna bo jak chcę ruszyć z krzyżówki to bywało że go zdusiło i w rezultacie stałem na środku skrzyżowania ze zgaszonym silnikiemMyślę że go może zalewać bo na gazie tego nie ma(trudno żeby silnik zalać gazem) więc myślę że to może być to. Nie wiem jak to rozwiązać-na razie poprostu jak ruszam to wolniej wciskam pedał i jak wskoczy powyżej 1000/min to puszczam sprzęgło.Gdzby ktoś wiedział co to, to niech napisze.Pozdro
Comment
-
Zamieszczone przez krzysiek58204 Zobacz postaja mam w1.3 lpg i wcale nienarzekam
Comment
-
taka sytuacja jest normalna w silnikach z gaźnikiem, jeszcze w tak małych pojemnościach jak 1,3
działo się tak we wszystkich autach z gaźnikiem jakie miałem, zwłaszcza na niskich obrotach w połączeniu z wczesnym zapłonem bo na wyższych nie ma tego problemu...spowodowane jest to chwilowym brakiem mieszanki w układzie dolotowym...
w momencie kiedy silnik chodzi na wolnych obrotach (przepustnica lekko uchylona) nie ma dużego zapotrzebowania na mieszankę paliwowo powietrzną. dodając raptownie gazu występuje chwilowy niedobór owej mieszanki ponieważ gaźnik jeszcze nienadąża jej zassać, auto się dusi by po chwili szarpnąć i jechać dalej...przed dodaniem gazu spróbuj lekko wcisnąć sprzęgło i gdy silnik zareaguje na owe dodanie puść je z powrotem...nie powinno się dusić...pozdroLast edited by ferdii; 02-11-2008, 21:01.żaba, 1.3 16v 1993
Comment
Comment