Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Wielki problem z d13b2. pomocy.

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Wielki problem z d13b2. pomocy.

    Witam ponownie drogich forumowiczow. Mój problem był poprzednio kwestionowany w dziale 'elektryka elektronika' . Problem polega na strzelaniu w gaźnik i tłumik oraz nierownomiernej pracy silnika d13b2. W ten weekend z kolegami z forum doszliśmy do wniosku że jest to aparat zapłonowy, lecz po jego wymianie wszystko jest tak samo. Kable, swiece, sonda, aparat - wymienione, rozrząd został sprawdzony, Gaźnik został rozebrany z góry i poddany czyszczeniu. Mój mechanik stwierdził czarny nagar na pierwszej i czwartej świecy - (TYLKO) co najdziwniejsze. Po zdjęciu kabla wysokiego napięcia z pierwszego cylindra 'STRZELANIE' znika jestem juz bezradny. Mechanik twierdzi że zawieszają sie zawory lub gniazda zaworowe są przepalone. Czy ma on racje ? Prosze was o pomoc .

  • #2
    Zmierz ciśnienie sprężania.

    Comment


    • #3
      cisnienie zostało zmierzone i wszystko ok

      Comment


      • #4
        Sprawdź luzy zaworowe i kąt wyprzedzenia zapłonu. Sprawdź szczelność kolektora ssącego-możliwe że gdzieś zaciąga lewe powietrze.

        Comment


        • #5
          luzy zaworowe sprawdzone, kąt również sprawdzony.Myślisz że przez nieszczelnośc kolektora świece na pierwszym i czwartym byłyby okopcone (czarne) i strzelałby w tlumik i gaźnik? Co myślisz o opini mechaniora?

          Comment


          • #6
            Więc wychodzi na to że pierwszy gar dostaje nieprawidłową mieszankę, bo widzę , że kable świece itp już powymieniałeś. Nagrzej silnik i pryskaj dezodorantem we wszelkie połączenia na ssącym-jak w którymś momencie zmieni się praca silnika to będziesz wiedział gdzie jest nieszczelność.

            Comment


            • #7
              kurde. ciężko bedzie to powiedziec mechaniorowi aby pryskał dezodorantem. podobno jutro mają sciągac głowice. Interesuje mnie dlaczego tylko 1-sza i 4-ta świeca jest czarna, a po wyciągnieciu kabla wysokiego napiecia z 1-szego gara strzelanie ustaje na wyższych obrotach, a jesli wyciągniesz kabel na 4-tym to nagły spadek mocy, a strzelanie nie ustępuje. Ciężki temat cho..ra

              Comment


              • #8
                Może kolektor wydechowy ma nieszczelność w okolicach 1 i 4 cylindra...

                Comment


                • #9
                  A wiec. Glowica sciagnieta, i czekam na odbiór od szlifierza. Po zalaniu glowicy benzyna widać było przeciek na ssacych zawodach. Gliwice odbieram we wtorek. Uszczelka kolektora była podobno dobra tylko strasznie twarda. Czekam na wynik do wtorku. Pozdro.

                  Comment


                  • #10
                    Witam! trafiłem kiedyś na takiego civica który krążył od czterech lat z warsztatu do warsztatu gdzie wszyscy wymieniali świece i mało być dobrze! i było dobrze przez jakiś tydzień i od nowa to samo! miał takie same objawy! posiadam dwa d13b2 w częściach więc zmieniłem aparat zapłonowy,komputer,krakowy,sterowanie podciśnieniami,zmieniłem uszczelkę pod kolektorem ssącym,sprawdziłem rozrząd,pomiar sady,nadal było tak samo! Więc pozostał gaźnik i to właśnie on był przyczyna,wystarczyło go konkretnie wyczyścić! Jak będziesz ściągał przewody i podnosił je troszkę do góry na zapalonym silniku to będzie chodził lepiej ale spalisz cewkę wiec nie polecam Ci tego robić! Przyczyn może być kilka,choć objawy takie same!!!

                    Comment


                    • #11
                      Witam serdecznie. Problem został rozwiązany. A wiec wypalone gniazda zaworowe oraz konkretne dotarcie zaworow zmieniły mojego Civica w potwora :-D do tego konkretna regulacja zaworow wg. Książki. Specjaliści od głowic zadali mi pytanie czy to auto miało wogole kompresje ..... Teraz wszystko ok. Pozdrawiam zamykam temat.
                      Last edited by Tomo1; 21-01-2010, 07:25. Powód: literówka

                      Comment

                      Working...
                      X