Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Dziwne zachowania silnika d15b7

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • Dziwne zachowania silnika d15b7

    Witam.Otuż Mam honde 93r d15b7 i jest taki problem,silnik jak zimny to ma moc ale jak sie zagrzeje to słabnie,nie wiem co moze byc ale jak wtedy dodaje gazu tak odrazu do połowy to silnik tak zerwie i przyspieszy i znowu zerwie i przyspieszy,moze go zalewa nie wiem.....wymieniłem kable i swiece na ngk.jak np mam 100km/h i mam 5 bieg i daje cały pedał gazu to nie przyspieszy i dopiero na 3 przyspieszy.wydaje mi sie ze jak na ten silnik to słaby jest....moze to cewka moze ktos mial pobobny problem...prosze pomożcie

  • #2
    wiesz 101 km to nie rajdowka,to sa silniki wysokoobrotowe ,one lubia obroty powyzej 4 tys, na 5 biegu przy 100 jest jakies 3 tys ,wiadoma sprawa ze ajk zrobisz redukcje to bedzie zryw bo predkosc obrotowa wzrosnie

    Comment


    • #3
      wiem wiem nie oczekuje tego.ale on tak dziwnie zrywa duzo mi pali jezdze spokojnie i 10 ciagnie ciągle jak leje mu za 50 zł to robie 100km i tylke.dziwnie go zrywa jak chce przyspieszyc.a na wolnych obrotach to chodzi tak ze raz ma wieksze obroty raz mniejsze i tak sobie zmienia co 2 sekundy.

      Comment


      • #4
        filtry powietrza paliwa sprawdzałeś???
        sfajczona sonda lambda moze tez byc przyczyna duzego spalania ia slabej mocy

        Comment


        • #5
          napisz co bylo robione ,wymieniane

          Comment


          • #6
            zrób samodiagnostykę może Ci wywali jakieś błędy i jak piszą koledzy filtry sprawdź , i co miałeś w niej robione ??
            VGEN NAJWAŻNIEJSZY GEN W MOIM DNA

            "...Mnóstwo ludzi marzy o sukcesie. Według mnie, sukces można osiągnąć tylko dzięki
            powtarzającym się porażkom, które ciągle należy analizować.
            Tak naprawdę sukces to 1% pracy wykonanej w 99% dzięki niepowodzeniom..."

            Soichiro Honda - Honda Corporation

            Comment


            • #7
              wymieniłem swiece,kable,filtr powietrza,chłodnice,termostat,ja mialem na poczatku w niej gaz ale wyciągłem,i zapłon był dosc wyprzedzony na gazie i troche go ustawiałem robiłem tak jak juz sie dobrze zagrzał to ustawiłem w takim momencie kiedy chodził sobie idealnie i tak cichutko.a samo diagnostyka wykatrze cos jak mi sie nie swieci check engine????

              no ale pomoze cos jak wymienie filtr paliwa?przeciez wtedy moim zdaniem bedzie więcej palił.nie znam sie na tym ale tak na rozum to teraz wiltr jest zapchany i mniej pali co dopiero jak dam nowy
              Last edited by Tomo1; 01-01-2010, 14:42.

              Comment


              • #8
                Z takim podejściem to polecam oddać auto do zaufanego serwisu aby wymienili co trzeba. Bo idąc Twoim tokiem myślenia należało by brudzić filtry paliwa w samochodach ze zwiększonym apetytem na paliwo I na jakiej podstawie sądzisz że miałeś zapłon dość wyprzedzony? Trochę powagi, plus google-tam można znaleść wszystko.

                Comment


                • #9
                  A o rozrządzie pomyślałeś? Być może został źle ustawiony podczas wymiany lub pasek przeskoczył.

                  Comment


                  • #10
                    właśnie myslałem ale nie wiem kiedy był wymieniany bo auto mam 5 mies.ale przez takie cos słabł by jak by sie zagrzał????dozo os mowi mi ze to wina cewki

                    Comment


                    • #11
                      No tak, nie doczytałem że brak mocy występuje gdy auto się rozgrzeje, może to być wina cewki zapłonowej. A aparat ustawiałeś lampą, według mnie tylko tak można dobrze ustawić zapłon.

                      Comment


                      • #12
                        jak on zapłon na słuch ustawia to powodzenia... o zworce przy tym pewnie też nie slyszał, po za tym sprawdz luzy zaworowe
                        Last edited by jasiek09; 03-01-2010, 22:07.

                        Comment

                        Working...
                        X