Ogłoszenie

Collapse
No announcement yet.

Zimna nie odpala

Collapse
X
 
  • Filter
  • Czas
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Mi pstryka(nie posiadam podtlenku).

    Comment


    • #17
      Dziękuje Chłopaki za odpowiedzi
      Hanule kupiłem w sierpniu i jeszcze mało o niej wiem.
      Ale gazolinka to będzie jej 4 rok chyba tak gdzieś w czerwcu.
      Jak wpadną mi $ to wymienie membranke i elektrozawór od benki i napisze czy dało jakieś efekty

      A i tak pytanko do tego zestawu naprawczego czy one są uniwersalne?? np taki https://moto.allegro.pl/item84155517...naprawczy.html

      Bo ja mam zwykłą instalke.
      Last edited by zunio; 15-12-2009, 20:12.
      BÓG DAŁ NAM NOGI PO TO ABYŚMY DOSZLI TAM GDZIE NIE DOJEDZIEMY HONDĄ NA GLEBIE !!!

      Comment


      • #18
        Jeśli chodzi o zestaw naprawczy to zobazcz na swój reduktor czy masz takie oznaczenia, ale na 99% masz RG80, zresztą ja nawet kupowałem u tago samgo gościa i wszystko było OK.
        Dlaczego chcesz wymieniac elektrozawór od benzyny, puszcza paliwo? Przecież możesz go sprawdzic, ściągajac wężyk za zaworem. Ja też na początku myślałem, że zawór puszcza mi paliwo i mam zabogatą mieszanke, ale zwór był OK, zobaczysz po wymianie membramy silnik inaczej będzie chodził, a spalanie spadnie o połowe... dosłownie. Cztery lata dla redyktora to czas wymiany, sprawdź sobie od razu filtr gazu, też lubi byc zapchany. Jak ja kupowałem u tego gościa zestaw to filtr dawał gratis, ale można i niego dikupic za 3 zeta.

        Comment


        • #19
          Filterek wymieniałem, ale tez kupie od razu.
          w sumie to pali mi 10 gazu to chyba troche przyduzo jak na spokojną jazde. a elektro zawor chce wymienic bo wydaje mi sie ze benzyna się cofa. bo jak rano wstrzyknołem jej benzynki bezposrednio to odpaliła i wydaje mi sie ze to moze byc przyczyna
          BÓG DAŁ NAM NOGI PO TO ABYŚMY DOSZLI TAM GDZIE NIE DOJEDZIEMY HONDĄ NA GLEBIE !!!

          Comment


          • #20
            Ale skoro odpalasz rano na benzynie to jak kończysz jazdę? Przed zakończaniem jazdy przełąnczasz na benzynę czy zostawiasz na gazie i rano dopiero przełacznik na paliwo i rozruch. Jak to drugie to normalne że musisz chwilę zakręcić rozrusznikiem,bo pompka paliwowa musi napompować paliwa do komory pływakowej w gaźniku i to trwa kilka sekund, jak zostawisz gaźnik zalany benzyną to rano powinna odpalić od ręki.
            Odnośnie spalania to: jazda po mieście to w sumie nie ma co pisać bo to jest zawsze różnie i dużo, zależy jakie korki itd. ale mi pali około 10-12 litrów gazu, na trasie przy normalnej jeździe 90-110 km/h około 8.5 litra gazu. Tylko u mnie silnik 1.5 D15B3
            Pozdrawiam
            Last edited by jaix; 16-12-2009, 09:47.

            Comment


            • #21
              w moim d16z6 potrafi okopcic i 10-12 w miescie , a w trasie to juz tak lajtowo , do 8
              http://www.civicforum.pl/showthread....22552&p=133160 <-- moja nyska
              www.wmmc.pl

              Warmińsko Mazurski Moto Club

              Comment


              • #22
                Ja gasze i odpalam na benzynce. a 10 pali mi w trybie mieszanym
                BÓG DAŁ NAM NOGI PO TO ABYŚMY DOSZLI TAM GDZIE NIE DOJEDZIEMY HONDĄ NA GLEBIE !!!

                Comment


                • #23
                  Witam ja bym chcial podlaczyc sie do watku bo mam taki problem ze rano zauwazylem problem jak chce odpalic hanie wciskam gaz dwa razy bo sa mrozy i odpala ale po 2 sekundach gasnie obroty niskiei nierówne i jak chce odpalic drugi raz to zaskakuje i chodzi w miare rowno co to moze byc silniczek krokowy czyszczony nowe kable i swiece.

                  P.s wczesniej probowalem wyregulowac ssanie (przed mrozami) i mam stozek zamontowany z dolotem. aha i jak odlacze wtyczke od krokowca to jak ma sie zachowywac zgasnac czy co jak to sprawdzic czy jest dobry na zimnym czy na cieplym. DZIEKUJE ZA POMOC.

                  Comment


                  • #24
                    ja wam powiem tam problem taki d13b2 to gaznikowiec!!!! i jak zgasisz silnik to paliwo gdzies tam se splynie w tym gazniku ze go musisz chwilke pokrecic zanim pociagnie te 10 sek.(wtrysk podaje od razu) w manualu do Civa pisze nawet zeby przed odpaleniem raz czy dwa kopnac w gaz wtedy gdy kopniesz w gaz pomka przyspieszajaca przy gazniku podaje dawke prosto w komory i lapie od "doslownie" "dotkniecia"


                    tak pozatym sprawdz jeszcze zaplon ale to raczej nie to.

                    krokowy jak jest odpiety to wchodzi na wysokie spada na niskie i gasnie pracuje bardzo nierowno. a to jak wciskasz gaz to dajesz mu bezposrednio dawke paliwa i jak ja spali to niepociagnie nowej i jakos ci gasnie.sprawdz filter paliwa czy nie przytkany i slabo paliwo ciagnie
                    Last edited by BeatleJohn; 23-12-2009, 20:43.

                    Comment


                    • #25
                      ale wydawalo mi sie ze pzed zima bylo ok a tak przy okazji moze to byc wina bimetalu od ssania bo kiedys probowalem go wyregulowac i mam jeszcze takie pytanie do posiadaczy 1.3 czy ciegna od przepustnicy te ze srubka ktora dopycha do tej blaszki od gazu to czy uwas opiera sie dotyka ta blaszka na zimnym silnkiu o ta sróbke dzieki za rady a filtr wymieniale rok temu juz by siadl.

                      Comment


                      • #26
                        No i stało się że moja honda dzisiaj nie odpaliła,a dokładniej rozrusznik bardzo słabo kręcił i po jakiś 30 sekundach w ogóle już nie kręcił. Siadł akumulator. Mam 45Ah FeuVerta ma jakieś z 2 miesiące. Możliwe jest że nowy akumulator nie daje rady sobie z mrozem -14 stopni? Pozrawiam

                        Comment


                        • #27
                          Ja mialem podobnie rok temu. Zgasła i nie mogłem już jej uruchomić. Była to wina cewki. Po wymianie wszytko wróciło do normy.

                          Comment


                          • #28
                            Zamieszczone przez perla Zobacz posta
                            ale wydawalo mi sie ze pzed zima bylo ok a tak przy okazji moze to byc wina bimetalu od ssania bo kiedys probowalem go wyregulowac i mam jeszcze takie pytanie do posiadaczy 1.3 czy ciegna od przepustnicy te ze srubka ktora dopycha do tej blaszki od gazu to czy uwas opiera sie dotyka ta blaszka na zimnym silnkiu o ta sróbke dzieki za rady a filtr wymieniale rok temu juz by siadl.
                            a gdzie ty masz ten bimetal od ssania i jak go regulowałeś???
                            jesli to chodzi ci o sróbke na 1 przepustnicy to regulacja to jak ma sie nieopierac.

                            Comment

                            Working...
                            X